Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var nettopp og hentet en kopi av Far Cry 2 hos Gamezone. Har innstallert spillet på pc`en men ved oppstart så skal spillet aktiveres ved å skrive inn "serial". Jeg puncha inn Keycode som står på bookleten, men fikk beskjed om at koden ikke er registrert gyldig. Er det en annen kode som skal skrives inn? Står en lengre kode under tastevinduet i aktiverings menyen som der står: Unlock request code: 7cl4b- osv osv. Har ikke sett dette før, så jeg lurer på om jeg skal skrive inn koden som står under?

Kan det også være slik at man ikke kan aktivere spillet før release dato som er 23 i Europa? Takker for svar...

Lenke til kommentar

Har testet noen dager på 360 nå og jeg er ganske fornøyd. Men AI'en er til tider helt udugelig. Spesielt når du skyter på dem med sniper. Visst to karer står sammen og du skyter den ene kan den andre bare stå der uten å reagere. Det er heller ingen bullet drop. jeg husker fra en trailer at du kunne skadeskyte en i foten så kom en annen bort for å redde han, men alle jeg skyter i foten\leggen med sniperen dør momentant av et skudd.

Endret av lando calrissian
Lenke til kommentar
Har testet noen dager på 360 nå og jeg er ganske fornøyd. Men AI'en er til tider helt udugelig. Spesielt når du skyter på dem med sniper. Visst to karer står sammen og du skyter den ene kan den andre bare stå der uten å reagere. Det er heller ingen bullet drop. jeg husker fra en trailer at du kunne skadeskyte en i foten så kom en annen bort for å redde han, men alle jeg skyter i foten\leggen med sniperen dør momentant av et skudd.

det var ikke sniper han brukte da. ar-15 med agog scope eller no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...