Selvin Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hm, skal jeg kose meg litt rundt i editoren tro? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hm, skal jeg kose meg litt rundt i editoren tro? Vet ikke om du har prøvd det, men å legge ut ammokasser rundt trær og så tenne på er rimelig fett, bladene flyver rudnt og ser ut som om treet blir helt strippet Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det skal jeg teste. Jeg får søren i meg ikke til å legge til nye våpen i editoren, men jeg kan vel kaste en eller annen molotov, funker det også Lenke til kommentar
Jackvo Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Er editor grafikken identisk med selve spillet mon tro? Hvis selve spillet har bedre grafikk så sliter jeg Prøvde og lage svære hopp i editoren... Hilarious!! Ser ut til og bli bra dette! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det skal jeg teste. Jeg får søren i meg ikke til å legge til nye våpen i editoren, men jeg kan vel kaste en eller annen molotov, funker det også Du har flammekaster også, bare trykk på våpenknappen for AKen når du har den fremme så skifter du til flammekaster Lenke til kommentar
orbok Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Var nettopp og hentet en kopi av Far Cry 2 hos Gamezone. Har innstallert spillet på pc`en men ved oppstart så skal spillet aktiveres ved å skrive inn "serial". Jeg puncha inn Keycode som står på bookleten, men fikk beskjed om at koden ikke er registrert gyldig. Er det en annen kode som skal skrives inn? Står en lengre kode under tastevinduet i aktiverings menyen som der står: Unlock request code: 7cl4b- osv osv. Har ikke sett dette før, så jeg lurer på om jeg skal skrive inn koden som står under? Kan det også være slik at man ikke kan aktivere spillet før release dato som er 23 i Europa? Takker for svar... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Du må vente på datoen desverre, etter det jeg har forstått:S Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jepp, SecuRom passer på at ingen spiller spillet før release, selv om man har det lovlig Lenke til kommentar
JohnJuzi Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Flott, LooperNor. Da satser jeg på det er i hendene min på onsdag. Endret 20. oktober 2008 av JohnJuzi Lenke til kommentar
lando calrissian Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Har testet noen dager på 360 nå og jeg er ganske fornøyd. Men AI'en er til tider helt udugelig. Spesielt når du skyter på dem med sniper. Visst to karer står sammen og du skyter den ene kan den andre bare stå der uten å reagere. Det er heller ingen bullet drop. jeg husker fra en trailer at du kunne skadeskyte en i foten så kom en annen bort for å redde han, men alle jeg skyter i foten\leggen med sniperen dør momentant av et skudd. Endret 20. oktober 2008 av lando calrissian Lenke til kommentar
August. Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Har testet noen dager på 360 nå og jeg er ganske fornøyd. Men AI'en er til tider helt udugelig. Spesielt når du skyter på dem med sniper. Visst to karer står sammen og du skyter den ene kan den andre bare stå der uten å reagere. Det er heller ingen bullet drop. jeg husker fra en trailer at du kunne skadeskyte en i foten så kom en annen bort for å redde han, men alle jeg skyter i foten\leggen med sniperen dør momentant av et skudd. det var ikke sniper han brukte da. ar-15 med agog scope eller no Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Ikke lenge til jeg har FarCry nå Håper noen lager en Rally-Freaks bane til FC2, sånn som i FC Endret 20. oktober 2008 av Applebee Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jepp, SecuRom passer på at ingen spiller spillet før release, selv om man har det lovlig Erre Securom i FC2?! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det er jo forskjellige typer snipere, kanskje han i videoen brukte en svakere en Lenke til kommentar
lando calrissian Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Det er jo forskjellige typer snipere, kanskje han i videoen brukte en svakere en Har prøvd med den svakeste også. Ser uansett helt latterlig ut når en mann hopper opp i luften og dør av et skudd i helen ... Endret 20. oktober 2008 av lando calrissian Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Er det slik at man ikke kan lage SP maps? Altså kan man ikke legge inn bots? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Er det slik at man ikke kan lage SP maps? Altså kan man ikke legge inn bots? Bare MP maps Lenke til kommentar
gard. Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det er jo forskjellige typer snipere, kanskje han i videoen brukte en svakere en Det er flere enn to. Hvertfall tre (fire inkludert Dart Rifle). Lenke til kommentar
lando calrissian Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det er jo forskjellige typer snipere, kanskje han i videoen brukte en svakere en Det er flere enn to. Hvertfall tre (fire inkludert Dart Rifle). Dart Rifle har jeg ikke prøvd. Skal teste nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå