Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får jeg lov å spørre om noen av dere har jobb/skole :D? Siden jeg har jo fått 15 epost notifications til dette innlegget i løpet av dagen. Haha.

Kan noen filme fra konsollen/PC'en og legge det på youtube? Ikke sånna 3 minutters klipp men 10+ osv :D

Jeg er på jobb akkurat nå.

Er på skolen, media linja ftw!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Får jeg lov å spørre om noen av dere har jobb/skole :D? Siden jeg har jo fått 15 epost notifications til dette innlegget i løpet av dagen. Haha.

Kan noen filme fra konsollen/PC'en og legge det på youtube? Ikke sånna 3 minutters klipp men 10+ osv :D

er på jobb :D

Lenke til kommentar
Jeg henger en god del bak her ser jeg, men jeg må bare spørre:

Hva skal Map Editoren brukes til? Sitter og fikler litt med den nå! Er det sånn online opplegg dette? Kan ikke legge til AI så det er sikkert det :thumbdown:

Man bruker den til å lage maps som man bruker i mp-delen. Man kan legge de ut online sånn at andre spillere kan laste de ned og de blir rangert slik at de gode mapsa skiller seg ut fra de dårlige.

Lenke til kommentar
Hvordan er det med volden i dette spillet? Er det slik som FC1, at folk får skuddsår når du skyter dem? Håper virkelig at det er slik, men har mine tvil. :hm:

Hvis det er skuddsår er det realismse i et skytespill! Synes jeg... :p

Jeg henger en god del bak her ser jeg, men jeg må bare spørre:

Hva skal Map Editoren brukes til? Sitter og fikler litt med den nå! Er det sånn online opplegg dette? Kan ikke legge til AI så det er sikkert det :thumbdown:

Man bruker den til å lage maps som man bruker i mp-delen. Man kan legge de ut online sånn at andre spillere kan laste de ned og de blir rangert slik at de gode mapsa skiller seg ut fra de dårlige.

Hmm... Nice!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

gamezone har lager i kristiansand. de sender i dag også har du det i morgen. går rett til stokke hvis jeg ikke husker feil. desutten sender gamezone spill som a post.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Sjekket min cdon ordre. Spillet ble bestilt med andre varer og hadde derfor status "delvis levert". Nå er statusen levert men selve spillet som skulle ettersendes er fjernet fra listen over produktene jeg bestilte. Andre som har bestilt fra CDON som kan sammenlikne status?

Nevermind, "varene pakkes". Ser ut som om jeg sjekket status mens de endret den.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...