Sodd Ball Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 No idea, spør absoluttspill.no. Det skal være noen her på diskusjon.no som jobber der. Husker ikke brukernavnet da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 gamezone har fått inn på 360 og sender disse i dag da har jeg mitt i morgen Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg fikk mitt idag på X360.....Quick delivery, I like Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg fikk mitt idag på X360.....Quick delivery, I like Fra? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Får jeg lov å spørre om noen av dere har jobb/skole ? Siden jeg har jo fått 15 epost notifications til dette innlegget i løpet av dagen. Haha. Kan noen filme fra konsollen/PC'en og legge det på youtube? Ikke sånna 3 minutters klipp men 10+ osv Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Får jeg lov å spørre om noen av dere har jobb/skole ? Siden jeg har jo fått 15 epost notifications til dette innlegget i løpet av dagen. Haha. Kan noen filme fra konsollen/PC'en og legge det på youtube? Ikke sånna 3 minutters klipp men 10+ osv Jeg er på jobb akkurat nå. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Yay! Spillet kom til butikken i dag, så da har vi heldigvis nok eksemplarer til release Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Får jeg lov å spørre om noen av dere har jobb/skole ? Siden jeg har jo fått 15 epost notifications til dette innlegget i løpet av dagen. Haha. Kan noen filme fra konsollen/PC'en og legge det på youtube? Ikke sånna 3 minutters klipp men 10+ osv Jeg er på jobb akkurat nå. Er på skolen, media linja ftw!! Lenke til kommentar
Jackvo Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg henger en god del bak her ser jeg, men jeg må bare spørre: Hva skal Map Editoren brukes til? Sitter og fikler litt med den nå! Er det sånn online opplegg dette? Kan ikke legge til AI så det er sikkert det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Får jeg lov å spørre om noen av dere har jobb/skole ? Siden jeg har jo fått 15 epost notifications til dette innlegget i løpet av dagen. Haha. Kan noen filme fra konsollen/PC'en og legge det på youtube? Ikke sånna 3 minutters klipp men 10+ osv er på jobb Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Sooo.... Cloose... Lurer på om jeg må ta meg fri fra arbeid til helgen. Har så mye skolearbeid. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Er det noen her som har fått testet benchmark'en som skal følge med ? Blir gøy å se forskjellige resultater. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg henger en god del bak her ser jeg, men jeg må bare spørre:Hva skal Map Editoren brukes til? Sitter og fikler litt med den nå! Er det sånn online opplegg dette? Kan ikke legge til AI så det er sikkert det Man bruker den til å lage maps som man bruker i mp-delen. Man kan legge de ut online sånn at andre spillere kan laste de ned og de blir rangert slik at de gode mapsa skiller seg ut fra de dårlige. Lenke til kommentar
Jackvo Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Hvordan er det med volden i dette spillet? Er det slik som FC1, at folk får skuddsår når du skyter dem? Håper virkelig at det er slik, men har mine tvil. Hvis det er skuddsår er det realismse i et skytespill! Synes jeg... Jeg henger en god del bak her ser jeg, men jeg må bare spørre:Hva skal Map Editoren brukes til? Sitter og fikler litt med den nå! Er det sånn online opplegg dette? Kan ikke legge til AI så det er sikkert det Man bruker den til å lage maps som man bruker i mp-delen. Man kan legge de ut online sånn at andre spillere kan laste de ned og de blir rangert slik at de gode mapsa skiller seg ut fra de dårlige. Hmm... Nice! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Spillet har bare 16+ aldersgrense så har mine tvil på gode skuddsår Lenke til kommentar
BennyRoy Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 gamezone har fått inn på 360 og sender disse i dag da har jeg mitt i morgen Du sier du får far cry 2 i morgen fra gamezone, har bestilt det jeg og, og bor i kragerø, så hvor har gamezone da lager? kr.sand? håper jeg får det i morgen jeg og Lenke til kommentar
Jackvo Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Spillet har bare 16+ aldersgrense så har mine tvil på gode skuddsår Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 gamezone har lager i kristiansand. de sender i dag også har du det i morgen. går rett til stokke hvis jeg ikke husker feil. desutten sender gamezone spill som a post. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Hvor har du lest det ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Sjekket min cdon ordre. Spillet ble bestilt med andre varer og hadde derfor status "delvis levert". Nå er statusen levert men selve spillet som skulle ettersendes er fjernet fra listen over produktene jeg bestilte. Andre som har bestilt fra CDON som kan sammenlikne status? Nevermind, "varene pakkes". Ser ut som om jeg sjekket status mens de endret den. Endret 20. oktober 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå