Equitas Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Equitas: Jeg tror du kommer til å kjøre spillet utmerket. Nytter ikke å høre på alle disse folka som syter.. Hehe, okei - Takk for den Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Intrykket av denne tråden er slik: Har du brukt mindre enn 39 999 kroner på pcen, så vil du kunne ha det, men med 1-2 fps, på dårligste kvalitet, 800x600... Forstår ikke hva som er så utrooolig viktig med å få det et hakk bedre... Fordi du kan ikke endre de kosmiske lovene gutten min Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg kjører maks på alt som editoren tilbyr, men teksturer er ikke pene å se på. I verste tilfelle har jeg hatt i overkant av 40fps. Specs i profilen. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Nå er jo ikke skjermkortet ditt av de beste lengre heller Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 crap, da kommer jeg til å slite Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Gamezone sendte mitt eksemplar på fredag, so eg satser på og ha det tidlig neste veke, gleder meg voldsomt Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 har cdon sendt ut sine eksemplar? eller er de utsolgt? står ikke sendt på min bestilling? bestilte på torsdag. Lenke til kommentar
Equitas Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 har cdon sendt ut sine eksemplar? eller er de utsolgt? står ikke sendt på min bestilling? bestilte på torsdag. Bestilte der jeg også, men står ingenting. Går det som tidligere, så får vi det nok på utgivelsesdatoen. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 håper på det ja! har bare 3dager å spille på før jeg reiser ut på jobb i 1mnd Lenke til kommentar
Equitas Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 håper på det ja! har bare 3dager å spille på før jeg reiser ut på jobb i 1mnd Hehe, bare å stå på Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg kjører maks på alt som editoren tilbyr, men teksturer er ikke pene å se på. I verste tilfelle har jeg hatt i overkant av 40fps. Specs i profilen. Oppløsning? Med eller uten AA? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) får man kjøpt FC2 i butikkene på onsdag? hvor bør jeg bestille fra nå? er det mulig å kjøpe det online noe sted? har ikke sett det på steam... håper på det ja! har bare 3dager å spille på før jeg reiser ut på jobb i 1mnd Hehe, bare å stå på Hørte jeg kjøpe gaming laptop? lol Endret 19. oktober 2008 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Ingame videoer. Meget bra kvalitet... http://www.xtremesystems.org/forums/showpo...mp;postcount=37 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Den grafikken som blir vist i dem gameplayfilmene som Nizzen la ut er jo helt kanonbra!! Da kan det være faktisk jeg og får så bra grafikk på min nye pc Og akkurat nå sitter jeg på en pc som ikke takler filmer omtrent, såg filmen i den minste oppløsningen Vil tro pcen min tar FarCry 2 på very high med 2xAA og i 1280x1024, uansett viss jeg vil spille det på high, sikkert griselekkert da og! Endret 19. oktober 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 får man kjøpt FC2 i butikkene på onsdag? hvor bør jeg bestille fra nå? er det mulig å kjøpe det online noe sted? har ikke sett det på steam... håper på det ja! har bare 3dager å spille på før jeg reiser ut på jobb i 1mnd Hehe, bare å stå på Hørte jeg kjøpe gaming laptop? lol :!: med den lusne lærlinge lønna mi Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 går det ikke ann å bestemme hvilket vpn man skal spwne med i editoren? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Håper jeg får det en dag eller to i forveien av gamezone Edit: piratene har plundret Applebee Ikke vær så sikker på det Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg kjører det nokfint tror jeg iallefall da Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Ohh så mye morro det er med editoren, langt bedre og enklere enn i Crysis, kjører ganske greit i editoren, tviler jeg gjør det i SP derimot. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Noen som kan hjelpe meg, bestilte fra absoluttspill for noen dager siden og så i dag at bestillingen min har forsvunnet fra handlekurven. Vil dette si at de har sendt spillet fordi jeg så at de har det på lagret nå, noen som vet lit mer om dette? takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå