Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

får man kjøpt FC2 i butikkene på onsdag? hvor bør jeg bestille fra nå? er det mulig å kjøpe det online noe sted? har ikke sett det på steam...

håper på det ja! :p har bare 3dager å spille på før jeg reiser ut på jobb i 1mnd :(

Hehe, bare å stå på :p

Hørte jeg kjøpe gaming laptop? lol :p

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar

Den grafikken som blir vist i dem gameplayfilmene som Nizzen la ut er jo helt kanonbra!!

Da kan det være faktisk jeg og får så bra grafikk på min nye pc :D

Og akkurat nå sitter jeg på en pc som ikke takler filmer omtrent, såg filmen i den minste oppløsningen :p

Vil tro pcen min tar FarCry 2 på very high med 2xAA og i 1280x1024, uansett viss jeg vil spille det på high, sikkert griselekkert da og!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
får man kjøpt FC2 i butikkene på onsdag? hvor bør jeg bestille fra nå? er det mulig å kjøpe det online noe sted? har ikke sett det på steam...

håper på det ja! :p har bare 3dager å spille på før jeg reiser ut på jobb i 1mnd :(

Hehe, bare å stå på :p

Hørte jeg kjøpe gaming laptop? lol :p

:!: med den lusne lærlinge lønna mi :p

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg, bestilte fra absoluttspill for noen dager siden og så i dag at bestillingen min har forsvunnet fra handlekurven. Vil dette si at de har sendt spillet fordi jeg så at de har det på lagret nå, noen som vet lit mer om dette? ;)

takker for svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...