Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er en liten videosnutt der vi får svar på både hvordan AI'en blir og hvordan det ser ut med dyrene i spillet.

http://uk.youtube.com/watch?v=_HmDUsDykdM

 

Håper de har forbedret det :p

Dyr gjør tabber de også....

Masse eksempler på dyr som støkker, og snur seg i refleks, og uheldigvis løper i noe...

Det som er imponerende er at de ikke fortsetter å løpe inn i vegger, og løper videre inn mot veggen, men faktisk blir slått ut...

Lenke til kommentar
Tror dere jeg kjører Far Cry 2 på Very High?

 

Hovedkort: Asus P5Q PRO, P45, Socket-775, DDR2, ATX, GbLAN, Firewire, 2xPCI-Ex(2.0)16

Prosessor: Intel Core™ 2 Quad Q9550 2.83GHz Socket LGA775, 1333MHz, 12MB, BOXED w/fan

Skjermkort: XFX GeForce GTX 260 576M 896MB GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDCP, 448bit

DDR2 minne: Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5, Kit w/two matched CM2X2048-6400 Dimm's

OS: Windows Home Premium 64bit

 

Ja fordi den pcen anbefalte jeg til deg :)

Jeg gleder meg selv til jeg får den pcen i neste uke håper jeg på!

Vil selvfølgelig ha FarCry 2 til pcen da, men jeg kjenner jeg gleder meg bare mer og mer til FarCry 2 ser så jævla kult å bare chille i Afrika mens du paraglider fra ett fjellstup!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Med en frekvens på 8,2 (lol) gHz på E8400, er sprøsmålet om du kommer fordi BIOS.

 

Du mener vel 4,2/3,2?

 

 

Klarer du å få en PC stabil på 8,2ghz, ring meg :cool:

Du har vel Dual\Quad Core? 4,1 ghz på to kjerner, tilsvarer ikke 8,2 ghz.

Ser en del folk som tror dette.. Må jo innrømme at når jeg først hørte om Dual\Quad core, trodde jeg også det, men det er en stund siden de kom ut nå :p

Lenke til kommentar
Med en frekvens på 8,2 (lol) gHz på E8400, er sprøsmålet om du kommer fordi BIOS.

 

Du mener vel 4,2/3,2?

 

 

Klarer du å få en PC stabil på 8,2ghz, ring meg :cool:

Du har vel Dual\Quad Core? 4,1 ghz på to kjerner, tilsvarer ikke 8,2 ghz.

Ser en del folk som tror dette.. Må jo innrømme at når jeg først hørte om Dual\Quad core, trodde jeg også det, men det er en stund siden de kom ut nå :p

Å?

Jeg trodde det var slik...

Men hva er best?

Enkel kjerne 4 GhZ eller dobbelkjerne 2 GhZ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...