Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som syns skyggeeffekten er "for bra"? I spillet når man ser en skygge fra et tre, så ser man skyggen av alle bladene, på bakken.

 

Mens i virkeligheten gjør man ikke det, der ser man mer ett stort tre. Eller at skyggedetaljene er mer ... hva skal en si ... mindre rettlinjet. Altså det er en mer naturlig overgang fra det mørke fra skyggen, til den lyse bakken.

 

post-154192-1224331961_thumb.jpg

Dette er et ekte bilde :p (for å illustrere at verdenen vi lever i er ikke så svart hvitt som i spillet)

 

Jeg fant ikke et bra bilde som viser in-game fra Far Cry 2, men man ser det ganske bra på de Far Cry 2 filmene som har blitt lagt ut.

 

(Jeg vet dette er bare en liten detalj ;) )

Lenke til kommentar

Til alle ATI brukere:

 

AMD/ATI har nettopp sluppet en hotfix for FarCry 2

 

Denne patchen er for brukere av Radeon X1000, HD 2000, HD 3000 og HD 4000 serien skjermkort , og forbedrer ytelsen til FarCry 2 i DirectX 9 og DirectX 10.

Gjelder både single og X2 (crossfire) kort.

Hotfixen inneholder både Display Driver og Catalyst Control Center.

 

 

Patchen kan lastes ned HER

Endret av JegHarMangeRareSpørsmålJeg
Lenke til kommentar

Tror dere jeg kjører Far Cry 2 på Very High?

 

Hovedkort: Asus P5Q PRO, P45, Socket-775, DDR2, ATX, GbLAN, Firewire, 2xPCI-Ex(2.0)16

Prosessor: Intel Core™ 2 Quad Q9550 2.83GHz Socket LGA775, 1333MHz, 12MB, BOXED w/fan

Skjermkort: XFX GeForce GTX 260 576M 896MB GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDCP, 448bit

DDR2 minne: Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5, Kit w/two matched CM2X2048-6400 Dimm's

OS: Windows Home Premium 64bit

Lenke til kommentar
Håper jeg treffer på en løve der, så skal jeg brenne den med flammekaster :!:
Slik jeg har forstått det så er det ikke rovdyr i spillet, bare "snille" dyr som antiloper osv.

 

Edit: Fluesopp var før meg.

Er egentlig nesten litt glad for at det ikke er farlige dyr i spillet jeg. Hadde blitt pissredd hvis jeg ble angrepet av en krokodille i en elv f. eks.

For ikke snakke om edderkopper. :wow:

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...