Selvin Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg synes konsollversjonen ser mye blassere og gråere ut i fargene, enn PC-versjonen som ser kjempflott og fargerik ut Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Noen andre som syns skyggeeffekten er "for bra"? I spillet når man ser en skygge fra et tre, så ser man skyggen av alle bladene, på bakken. Mens i virkeligheten gjør man ikke det, der ser man mer ett stort tre. Eller at skyggedetaljene er mer ... hva skal en si ... mindre rettlinjet. Altså det er en mer naturlig overgang fra det mørke fra skyggen, til den lyse bakken. Dette er et ekte bilde (for å illustrere at verdenen vi lever i er ikke så svart hvitt som i spillet) Jeg fant ikke et bra bilde som viser in-game fra Far Cry 2, men man ser det ganske bra på de Far Cry 2 filmene som har blitt lagt ut. (Jeg vet dette er bare en liten detalj ) Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 (for å illustrere at verdenen vi lever i er ikke så svart hvitt som i spillet) Takk for at du gjør oss oppmerksomme på det! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 GTA IV har fått til fine skyggeffekter, hvor det er forskjellige grader av skygge. Her er det vel mer 1:1 per pixel/skygge, og ikke noen særlig variasjon i fargene.. eller? Lenke til kommentar
JegHarMangeRareSpørsmålJeg Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Til alle ATI brukere: AMD/ATI har nettopp sluppet en hotfix for FarCry 2 Denne patchen er for brukere av Radeon X1000, HD 2000, HD 3000 og HD 4000 serien skjermkort , og forbedrer ytelsen til FarCry 2 i DirectX 9 og DirectX 10. Gjelder både single og X2 (crossfire) kort. Hotfixen inneholder både Display Driver og Catalyst Control Center. Patchen kan lastes ned HER Endret 18. oktober 2008 av JegHarMangeRareSpørsmålJeg Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Old news, dette er postet en side bak i tråden. Bra at de kommer me denne hotfixen før spillet er lansert. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Angrer faktisk på at jeg har lest alt dette om Far Cry 2.. Ødelegger liksom litt overaskelsen når Man først fryer opp spillet... Jaja, gjort er gjort.. Hehe, jeg tenkte på dette tidligere. Derfor har jeg holdt meg unna ting som den våpen-listen som ble publisert tidligere. Gleder meg som faen, fortsatt. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Tror dere jeg kjører Far Cry 2 på Very High? Hovedkort: Asus P5Q PRO, P45, Socket-775, DDR2, ATX, GbLAN, Firewire, 2xPCI-Ex(2.0)16 Prosessor: Intel Core™ 2 Quad Q9550 2.83GHz Socket LGA775, 1333MHz, 12MB, BOXED w/fan Skjermkort: XFX GeForce GTX 260 576M 896MB GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDCP, 448bit DDR2 minne: Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5, Kit w/two matched CM2X2048-6400 Dimm's OS: Windows Home Premium 64bit Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Lett at du kjører det på max, Pétur Endret 18. oktober 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Ah, så fantastisk! Hvilken type terreng tror dere at dere kommer til å like best? Jungel, savanner, ørken..? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg kommer nok til å like savannene og ørknene best tror jeg. Ligge oppe på et lite berg med snikskytterrifle og plukke fiender uten at de har den fjerneste anelse på hvor jeg er <3 Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg tror jungel og savanne blir fett å spille. Gleder meg til å snike meg rundt om kvelden og ta ut folk en etter en uten at noen merker noe. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Ah, så fantastisk! Hvilken type terreng tror dere at dere kommer til å like best? Jungel, savanner, ørken..? Savannen, for der er gresset tørrest! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Ah, så fantastisk! Hvilken type terreng tror dere at dere kommer til å like best? Jungel, savanner, ørken..? Savannen, for der er gresset tørrest! Håper jeg treffer på en løve der, så skal jeg brenne den med flammekaster :!: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 bare drøvtyggere desverre, høner og griser også..men ikke noe s rått som løve, nesehorn osv. Tenk deg et diger nesehorn som plutselig hadde kommet løpende ut av buskene og inni jeepen Eller få en sint elefant etter seg..... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Håper jeg treffer på en løve der, så skal jeg brenne den med flammekaster :!:Slik jeg har forstått det så er det ikke rovdyr i spillet, bare "snille" dyr som antiloper osv. Edit: Fluesopp var før meg. Er egentlig nesten litt glad for at det ikke er farlige dyr i spillet jeg. Hadde blitt pissredd hvis jeg ble angrepet av en krokodille i en elv f. eks. For ikke snakke om edderkopper. Endret 18. oktober 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Elefanter finnes i spillet. Jeg tror nok jeg kommer til å like jungelen minst. Jeg hater å ikke kunne se langt foran meg. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 For ikke snakke om edderkopper. Quoted for truth Hadde vært evig episk å dra med seg en løveflokk inn i en fiendebase midt på natten, og så rømme og la løvene gjøre sitt med de som er der. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Her er en liten videosnutt der vi får svar på både hvordan AI'en blir og hvordan det ser ut med dyrene i spillet. http://uk.youtube.com/watch?v=_HmDUsDykdM Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Virker veldig lovende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå