Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepps! ;)

hvordan gjør jeg det?

har aldri brukt steem så vet ikke så mye om det, noen som kan forklare meg hva det er og for?

hvordan får jeg det til på ps3?

 

Du kan ikke få det på PS3, men det betyr ikke at du ikke kan være med i klanen ;)

Du må nok laste ned Steam på PC :)

Det burde jo ikke gjøre noe, for da kan du jo chatte samtidig som du spiller ;)

 

Her er den offisielle klan-tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry12199161

Lenke til kommentar
Om noen luringer har fått tak i spillet på pc, så hadde det vært greit å sett screenshots av forskjellene på high og very high settings i spillet i høye oppløsninger (1680*1050 og høyere).

 

Hadde satt enormt stor pris på det :):love:

 

Hehe, men det er dessverre (eller heldigvis?) ikke lekket til PC enda. :/

 

Jeg snakket litt med min lillebror nå, og han sier det er kjempebra spill!

 

Man kan forresten bare lagre når man er i "safe house", eller etter man har fullført et oppdrag. Bullet time og Bullet drop vet jeg ikke helt enda, ettersom min lillebror bare har hatt en dårlig sniperrifle med dårlig kikkertsikte. Det virker egentlig ikke som det er bullet drop, og heller ikke Bullet time. Man treffer med en gang man skyter på avstander under 100 meter, men da er jo det bare snakk om et par hundredels eller rundt et tidels sekund.

 

Og det er ikke vits i å plukke opp våpen fra folk man dreper, ettersom disse jammer hele tiden.

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar
Hei *****

 

Hvis jeg ikke tar helt feil, så sender Gamezone det som servicepakke.

Da tar den ganske lang tid i Posten og må sendes tidligere hvis du bor

langt unna.

Vi fikk spillet på lager i går, men har ikke lagt det inn i systemet

enda. Vil bli gjort i løpet av kvelden.

Men vi kommer til å sende som brevpost, og alt vil bli sendt på tirsdag.

Da kan det godt være at du har det dagen før release. Ubisoft har

forståelse for at vi sender 2 dager i forveien, da Posten kan bruke 2

dager noen ganger.

Vi har et meget tett og ærlig sammarbeid med Ubisoft, og vil ikke bryte

den.

 

Med vennlig hilsen

******** ********

AbsoluttSpill.no

 

Spurte de om når det kom til å bli sendt, og med det svaret så virker det rettferdig nok.. :)

 

sendte akuratt mail om det samme, så at det sto 8 inne på lager

 

For å ha det sagt; Gamezone sender spillene sine som brevpost, og når jeg bestilte Brothers in Arms: HH for noen uker siden fikk jeg spillet dagen etter at de sendte spillet, og jeg bor i Tromsø, vel å merke.

Lenke til kommentar

diskutering av piratkopiering er etter det jeg har forstått lov, så lenge ingen poster noe som kan brukes til å finne eller få tak i piratkopier, eller hjelpe andre med å få til piratkopier etc.

 

Om jeg sier at jeg har et piratkopiert spill, og så sier du at du også har det og fikk tak i det tre dager før release, tviler jeg sterkt på at noen moderatorer kommer til å reagere på.

Lenke til kommentar
* Deathmatch

* Team Deathmatch

* Capture the Diamond - a slight variation of the standard Capture the Flag

* Uprising - Each team has a captain who must capture points across the map, with the assistance of his teammates. Once all points have been captured, the opposing captain must be assassinated to win the round.

 

Her er de 4 multiplayer modene :) siste der kan bli veldig bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...