Applebee Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Dere som har spillet allerede, kan ikke dere si noe om Bullet-Drop? Sjekk det nøye, for mange trodde ikke Crysis hadde Bulletdrop på rifla, men det hadde den (Man bare merket det ikke før rundt 1000-1200 meter) Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 hva er UI? eller hva det kalles(?) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Sendt allerede i dag? Wtf? Da får jo du det lenge før releasedatoen. JegHarMangeRareSpørsmålJeg, det der var ikke en anmeldelse, bare en cpu/gpu benchmark. xbox 360 hadde realease 16. oktober Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Sendt den allerede? Seriøst? Ja rundt klokken 14:00 fikk jeg en mail inn om at den hadde blitt sendt. ...Forøvrig finner jeg nå ut at jeg faktisk ikke hadde glemt å endre leveringsadressen. Jeg gjorde det noen dager før pakken ble sendt, men jeg hadde tidligere bestilt spillet. Regner med at leveringsadressen ble registrert en gang for alle da jeg la inn bestillingen. Ganske dumt, spør du meg. Sendt allerede i dag? Wtf? Da får jo du det lenge før releasedatoen. JegHarMangeRareSpørsmålJeg, det der var ikke en anmeldelse, bare en cpu/gpu benchmark. xbox 360 hadde realease 16. oktober Nei det hadde den ikke. Endret 17. oktober 2008 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Men på den benchen, JegHarMangeRare, der står det jo 8800GT, jeg har 8800GTS, er mitt bedre da? Tror jeg kommer til å slite litt her gitt Arrggh.. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Sendt allerede i dag? Wtf? Da får jo du det lenge før releasedatoen. JegHarMangeRareSpørsmålJeg, det der var ikke en anmeldelse, bare en cpu/gpu benchmark. xbox 360 hadde realease 16. oktober Nehei. Alle lanseres da samtidig en gang neste uke. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Sendt allerede i dag? Wtf? Da får jo du det lenge før releasedatoen. JegHarMangeRareSpørsmålJeg, det der var ikke en anmeldelse, bare en cpu/gpu benchmark. xbox 360 hadde realease 16. oktober Nehei. Alle lanseres da samtidig en gang neste uke. Du får vente til neste uke da Jeg har det allerede hjemme :!: Endret 17. oktober 2008 av Nizzen Lenke til kommentar
gard. Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Sendt allerede i dag? Wtf? Da får jo du det lenge før releasedatoen. JegHarMangeRareSpørsmålJeg, det der var ikke en anmeldelse, bare en cpu/gpu benchmark. xbox 360 hadde realease 16. oktober Nehei. Alle lanseres da samtidig en gang neste uke. Du får vente til neste uke da Jeg har det allerede hjemme :!: Originalversjonen? Hvilken plattform? Heldiggris! Lenke til kommentar
Equitas Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 På de nye videoene på IGN så virker ikke AI'en til å være den beste, dessverre.. Det står vel ikke hvilken vanskelighetsgrad de spiller på? Nei, men den virker stokk dum. En kar blir skutt, og en som står halvannen meter unna reagerer ikke idet hele tatt. Spør du meg så så det ut som en "bug" mer enn dårlig AI.. En av forhåpentligvis få Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 LOGOEN TIL VIKINGS IN AFRIKA ER FERDIG VIA. Synes den ble ganske bra tross alt Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 vil være med i den klanen jeg også, om den er til pc så regn meg med hvis jeg får lov av dere, steam = Ravcon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 absoluttspill har fått inn pc CE de også håper jeg får min i morgen da Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Bestiller nok Far Cry 2 CE senere ikveld! Må bare skrape sammen 30kr. =/ Eller, kanskje 130kr, siden jeg må betale frakt. Endret 17. oktober 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Blir klanen på Xbox også? Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 absoluttspill har fått inn pc CE de også håper jeg får min i morgen da hvordan ser man at spiilet er påvei/sendt ut? jeg kjøpte det på platekompaniet, noen som vet? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hei ***** Hvis jeg ikke tar helt feil, så sender Gamezone det som servicepakke. Da tar den ganske lang tid i Posten og må sendes tidligere hvis du bor langt unna. Vi fikk spillet på lager i går, men har ikke lagt det inn i systemet enda. Vil bli gjort i løpet av kvelden. Men vi kommer til å sende som brevpost, og alt vil bli sendt på tirsdag. Da kan det godt være at du har det dagen før release. Ubisoft har forståelse for at vi sender 2 dager i forveien, da Posten kan bruke 2 dager noen ganger. Vi har et meget tett og ærlig sammarbeid med Ubisoft, og vil ikke bryte den. Med vennlig hilsen ******** ******** AbsoluttSpill.no Spurte de om når det kom til å bli sendt, og med det svaret så virker det rettferdig nok.. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Om noen luringer har fått tak i spillet på pc, så hadde det vært greit å sett screenshots av forskjellene på high og very high settings i spillet i høye oppløsninger (1680*1050 og høyere). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hei ***** Hvis jeg ikke tar helt feil, så sender Gamezone det som servicepakke. Da tar den ganske lang tid i Posten og må sendes tidligere hvis du bor langt unna. Vi fikk spillet på lager i går, men har ikke lagt det inn i systemet enda. Vil bli gjort i løpet av kvelden. Men vi kommer til å sende som brevpost, og alt vil bli sendt på tirsdag. Da kan det godt være at du har det dagen før release. Ubisoft har forståelse for at vi sender 2 dager i forveien, da Posten kan bruke 2 dager noen ganger. Vi har et meget tett og ærlig sammarbeid med Ubisoft, og vil ikke bryte den. Med vennlig hilsen ******** ******** AbsoluttSpill.no Spurte de om når det kom til å bli sendt, og med det svaret så virker det rettferdig nok.. sendte akuratt mail om det samme, så at det sto 8 inne på lager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå