Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På de nye videoene på IGN så virker ikke AI'en til å være den beste, dessverre.. :(

Det står vel ikke hvilken vanskelighetsgrad de spiller på?

Nei, men den virker stokk dum. En kar blir skutt, og en som står halvannen meter unna reagerer ikke idet hele tatt.

Hvis du spiller på de letteste vanskelighetsgradene ER folk stokk dumme, fordi det skal være lett. For å si det sånn, du kommer nok til å merke forskjellen på AIen til very easy (eller noe) til hard.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om dette har vært tatt opp i denne tråden allerede men :

 

kom over en anmeldelse av Farcry 2.

 

 

FARCRY 2 slippes også med en innebygd benchmark :

post-115388-1224253886_thumb.jpg

 

Med tanke på ytelse ser det meget bra ut , og de med middels bra skjermkort kommer nok til å få seg en fin overraskelse :

post-115388-1224253949_thumb.png

 

 

og for de med de råeste skjermkorta :

post-115388-1224253843_thumb.png

post-115388-1224253921_thumb.png

 

 

LINK TIL ANMELDELSEN

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

hva med oss som har gtx 280 da? får ikke vi spille :p ser greit ut det der, skulle hatt en råerere cpu, men det får vente til over jul, eller kanskje i desember. får se hva jeg tar meg råd til. gleder meg til å få kloa i spillet nå, lovlig eller ulovlig :p

Lenke til kommentar

NEI! NEEEEEEEIIII! FAAAAEEEEEEENNNN!!!11ONE

 

FC2 CE ble sendt fra Gamezone i dag... men tror dere FAEN ikke jeg har vært så dum som ikke har endret adressen min? Sitter på en militærleir midt i ødemarken, og nå er pakken på vei hjem til foreldrene.

Forhåpentligvis kommer pakka frem allerede i morgen, så sender de den opp til meg så jeg har den innen torsdag (når jeg har avspassering). Krysser fingrene mine og håper på det beste...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...