Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Far Cry 2 Performance results

 

CPU Results: The E8400 appears to tie the Q6600 at 1280x1024 but beats the Q6600 at 1680x1050 (using AA, very high settings, etc). :thumbup:

 

High End GPU Results: A 260 SLI beats a 4870 X2 but, the 4870 beats a 260. IMO, this may change with future driver releases (Cat 8.10 results are unknown at this time).

 

Midrange GPU Results: the 4850 beats the 9800 GTX+ when AA is used.

 

 

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=204896

Så det betyr att min pc kommer til å slite med FarCry 2 (sjekk profilen for speccs) da jeg har GTX 260 og en Intel Core 2 Quad Q9550

Jeg tror jeg blir mer enn fornøyd å kjøre FarCry 2 i 1280x1024 på high :)

Ser ikke alltid mye forskjell på hvor mye høyrere oppløsning man får, er ikke så grafikksugen att det gjør noe. Håper på mellom high og very high på mitt oppsett!!

 

Men det med AA har aldri brydd meg så mye om fordi jeg legger ikke alltid merke til det, viss jeg har 0xAA vil jeg ikke få mye bedre ytelse i 1280x1024 oppløsning i high da?

 

Zeke: Hvordan var selve fps med din pc? og hva oppløsning spilte du i og hva settings du hadde det på? Utifra min erfaring ville jeg tro garantert high med oppsette ditt :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Far Cry 2 Performance results

 

CPU Results: The E8400 appears to tie the Q6600 at 1280x1024 but beats the Q6600 at 1680x1050 (using AA, very high settings, etc). :thumbup:

 

High End GPU Results: A 260 SLI beats a 4870 X2 but, the 4870 beats a 260. IMO, this may change with future driver releases (Cat 8.10 results are unknown at this time).

 

Midrange GPU Results: the 4850 beats the 9800 GTX+ when AA is used.

 

 

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=204896

Så det betyr att min pc kommer til å slite med FarCry 2 (sjekk profilen for speccs) da jeg har GTX 260 og en Intel Core 2 Quad Q9550

Jeg tror jeg blir mer enn fornøyd å kjøre FarCry 2 i 1280x1024 på high :)

Ser ikke alltid mye forskjell på hvor mye høyrere oppløsning man får, er ikke så grafikksugen att det gjør noe. Håper på mellom high og very high på mitt oppsett!!

 

Men det med AA har aldri brydd meg så mye om fordi jeg legger ikke alltid merke til det, viss jeg har 0xAA vil jeg ikke få mye bedre ytelse i 1280x1024 oppløsning i high da?

 

Zeke: Hvordan var selve fps med din pc? og hva oppløsning spilte du i og hva settings du hadde det på? Utifra min erfaring ville jeg tro garantert high med oppsette ditt :p

 

Du får jo 29-37 FPS på 1680 x 1050 oppløsning da, ville ikke akkurat si at PCen din sliter da. Det er da mer enn bra nok vil jeg si

Lenke til kommentar
Ser spillet er kommet ut på div torrent sider (til Xbox)', Hvordan kan dette ha seg når spillet ennå ikke er kommet ut for salg?

Ja, spillet er ferdig utviklet, men uansett?

Fordi spillet har blitt sendt ut til butikker og testere allerede. Og noen har lagt det ut på nettet. Det er sånn rippe gruppene for tak i spill. De har kontakter med folk som enten jobber i spillbransjen eller får tak i spill før alle andre.

 

Jeg må si jeg gleder meg noe helt sinnsykt til dette spillet. Alt ser bra ut. Tror ikke det er et spill jeg har gledet meg så mye til som dette.

 

Litt bekymret for AI'en, bugs og om UBIsoft følger spillet opp med patcher, ikke bare på PC men konsoll også. Min erfaring med UBIsoft er at de forlater spillet nesten med en gang det er utgitt. Eneste spillene jeg har sett en god oppfølging på er GRAW og Rainbow six: Black Arrow.

 

Men jeg har allerede tatt meg fri fra jobb på fredag og håper spillet kommer i posten på torsdag. Det blir en heseblesnde helg :D

Hvor bestilte du fra? Jeg er glad jeg bestilte fra Gamezone for da kommer spillet kanskje på tirsdag eller til og med mandag.

 

Jeg bestilte det fra absoluttspill.no. Første gang jeg bestiller spill der ifra. Noen som har erfaringer til det stedet?

Lenke til kommentar

Dette spillet skal absolutt kjøpes med en gang det er å få tak i. Elkjøp bruker vel å ha greie priser på ny-lanserte spill, og synes ytelsen virker meget ok i forhold til hva slags grafikk man kan forvente seg med dette spillet. Det blir nok en nedlasting før jeg kjøper.

 

Det er vel flere som vil teste ut spillet før lansering her, antar jeg :)

Lenke til kommentar
Her er tråden for erfaringer med absolutt spill.. har selv god erfaring med det og de har aldri skuffa

 

Takk :)

 

Jeg har lest at det kommer til steam jeg. Men er det bare i statene?

 

US, Canada og kanskje Mexico. Du får farra te Mexico...

 

Den kommer på steam og det går an å forhånds-bestille på steam....

 

Men ikkje her.

Lenke til kommentar
Far Cry 2 Performance results

 

CPU Results: The E8400 appears to tie the Q6600 at 1280x1024 but beats the Q6600 at 1680x1050 (using AA, very high settings, etc). :thumbup:

 

High End GPU Results: A 260 SLI beats a 4870 X2 but, the 4870 beats a 260. IMO, this may change with future driver releases (Cat 8.10 results are unknown at this time).

 

Midrange GPU Results: the 4850 beats the 9800 GTX+ when AA is used.

 

 

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=204896

Så det betyr att min pc kommer til å slite med FarCry 2 (sjekk profilen for speccs) da jeg har GTX 260 og en Intel Core 2 Quad Q9550

Jeg tror jeg blir mer enn fornøyd å kjøre FarCry 2 i 1280x1024 på high :)

Ser ikke alltid mye forskjell på hvor mye høyrere oppløsning man får, er ikke så grafikksugen att det gjør noe. Håper på mellom high og very high på mitt oppsett!!

 

Men det med AA har aldri brydd meg så mye om fordi jeg legger ikke alltid merke til det, viss jeg har 0xAA vil jeg ikke få mye bedre ytelse i 1280x1024 oppløsning i high da?

 

Zeke: Hvordan var selve fps med din pc? og hva oppløsning spilte du i og hva settings du hadde det på? Utifra min erfaring ville jeg tro garantert high med oppsette ditt :p

 

Vi har det foreløpig bare på 360. Det er ikke lekket til PC enda.

Lenke til kommentar

Det gjør ikke noe for min del at det har lekket ut, da jeg får testet det før lanseringsdatoen og "trent" litt til jeg kan begynne å spille på nett :p . Jeg kjøper uansett spillet når jeg kan få tak i det, og jeg fant faktisk en pc versjon på nett.

 

Gleder meg veldig til at jeg kan begynne å spille multiplayer med dette spillet, da det må være utrolig artig når man får en såppass god map editor med på kjøpet.

Lenke til kommentar

En PC-verisjon som ikke er fake?

 

Jeg er rimelig sikker på at PC-verisjonen ikke er lekket enda.

 

For det første finner jeg ikke noe som helst på "FAR.CRY.2-RELOADED" på noen private torrenttrackere (de beste og største og raskeste), jeg finner ingenting på andre, åpne torrenttrackere, jeg finner på google, men det er åpenbare falske, hvor, etter man har lastet det ned, man må installere et eller flere programmer, proppet med spyware og lignende for å få pakket det ut.

 

Det samme gjelder egentlig søk på bare Far Cry 2 pc.

 

Hvis det faktisk er cracket, så er det bare tilgjengelig på den ekte "scenen", hvor deling foregår over FTP, men siden det meste pleier å gå fra scenen til private torrenttrackere ganske fort, så tviler jeg egentlig på dette og.

 

Hvis jeg skal tippe, tror jeg at ingen som skal cracke det og legge det ut på nettt, har enda fått tak i det, eller at noen har fått tak i det, og holder på å cracke det nå.

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...