Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, skjønner det! Takk så lenge det varte!! ;P

 

Nytt spørsmål:

 

1: Vet noen om det er med ranks og levler i multiplayer på Far Cry 2?

 

2: Noen som kan fortelle meg hvordan våpensystemet er på nett? Starter man med alle, eller må man unlocke på en eller annen måte?

 

Mulig det har blitt tatt opp før, men orker ikke å se igjennom 50 sider, da jeg egentlig bør gjøre lekser! ;)

2: du tjener inn diamanter som du kan kjøpe nye våpen med.

 

burde helst gjort lekser sjøl jeg

Lenke til kommentar

Hater at det har blitt en slags trend at man må holde på med unlocks. Gi alle spillere mulighet til alle våpen fra dag én. Alle har de samme forutsetninger da så jeg ser ikke helt problemet.

Husker bare BF2 som var helt sykt på dette. Ikke pokker om jeg gidder å sitte og spille 24 timer i døgnet i en måned for å få én unlock. Etter de første var det jaggu lang avstand til neste.

Har sjekket de som lå på topplistene, og når man da ser at enkelte skal ha holdt på med 11-12 timer spilling I SNITT HVER ENESTE DAG så blir det hele ganske uvirkelig. Ja, jeg liker gaming, men det får sannelig finnes grenser !

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar
Ser spillet er kommet ut på div torrent sider (til Xbox)', Hvordan kan dette ha seg når spillet ennå ikke er kommet ut for salg?

Ja, spillet er ferdig utviklet, men uansett?

Fordi spillet har blitt sendt ut til butikker og testere allerede. Og noen har lagt det ut på nettet. Det er sånn rippe gruppene for tak i spill. De har kontakter med folk som enten jobber i spillbransjen eller får tak i spill før alle andre.

 

Jeg må si jeg gleder meg noe helt sinnsykt til dette spillet. Alt ser bra ut. Tror ikke det er et spill jeg har gledet meg så mye til som dette.

 

Litt bekymret for AI'en, bugs og om UBIsoft følger spillet opp med patcher, ikke bare på PC men konsoll også. Min erfaring med UBIsoft er at de forlater spillet nesten med en gang det er utgitt. Eneste spillene jeg har sett en god oppfølging på er GRAW og Rainbow six: Black Arrow.

 

Men jeg har allerede tatt meg fri fra jobb på fredag og håper spillet kommer i posten på torsdag. Det blir en heseblesnde helg :D

Hvor bestilte du fra? Jeg er glad jeg bestilte fra Gamezone for da kommer spillet kanskje på tirsdag eller til og med mandag.

Lenke til kommentar
Har ikke bestilt spillet enda, og syns ikke det er noe vits, blir bare bull og får det sikkert flere dager etter release. Så det blir en travel dag på release. Håper Elkjøp kommer med et kjempetilbud, som de pleier å gjøre :thumbup:

Da har du aldri bestilt spill fra nettet tydeligvis. Bestill fra Gamezone nå hvis du vil ha spillet før fredag! ;) Et lite tips, sikkert flere her inne som støtter det.

Lenke til kommentar
Har ikke bestilt spillet enda, og syns ikke det er noe vits, blir bare bull og får det sikkert flere dager etter release. Så det blir en travel dag på release. Håper Elkjøp kommer med et kjempetilbud, som de pleier å gjøre :thumbup:

Da har du aldri bestilt spill fra nettet tydeligvis. Bestill fra Gamezone nå hvis du vil ha spillet før fredag! ;) Et lite tips, sikkert flere her inne som støtter det.

Hehe, gjort det en gang, og da måtte jeg vente lenge. Må legge til at det var pc-deler og ikke noe med spill og release. Fra amentio forresten! Men jeg får gå med på tipset ditt. Skjønner ikke at jeg ikke har bestilt det før. Har så lyst på Far Cry 2 at jeg nesten lusker en tur på do. Får se å bestille det med en eneste gang!

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Blir digg å spille dette med ps3 og en 1920x1080 Full HD-skjerm. :D

 

...men ikke bedre enn med en kraftig PC koblet til en TV med full mulighet til å kjøre på over 1920x1080. :D :D

 

Tror du min pc vil dra FarCry 2 på high eller mer i 1280x1024 oppløsning? (sjekk profil for speccsene)

 

Absolutt..

Lenke til kommentar

Leste den nettop :)

Sykt at det kom til Xbox først da? Og ikke PC?

PC`er er jo i myee større grad utsatt for pirat kopiering, selv om Xbox`en sikkert blir utsatt for en god del den og.

Men PS3 er heldigvis ennå ikke utsatt for piratkopiering (ennå).

Ikke i stor grad i alle fall (Tror ikke den er noe utsatt, men man vet aldri)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

fable 2 også :thumbdown: skulle ha modet 360 min, i og med at det er det store mediet spill blir kopiert på nå. har heldigvis kjøpt alle så venter på de detter ned i postkassa. bare synd ra3 ble utsatt til samme helg som fallout 3. er redd det vil havne litt i skyggen av fallout :ph34r: 5 spill på 2 uker er faktisk ganske slitsomt :whistle:

Lenke til kommentar
fable 2 også :thumbdown: skulle ha modet 360 min, i og med at det er det store mediet spill blir kopiert på nå. har heldigvis kjøpt alle så venter på de detter ned i postkassa. bare synd ra3 ble utsatt til samme helg som fallout 3. er redd det vil havne litt i skyggen av fallout :ph34r: 5 spill på 2 uker er faktisk ganske slitsomt :whistle:

 

Ja det er jævla slitsomt, fordi jeg får ny pc som skal spille 3 spill til som er FC2, C og CW :p

Skal spille først Crysis, Crysis W, Little Big Planet, FarCry 2, Fable 2 og Fallout 3 :p

Og så kommer Gears 2 den 7.nov, blir litt av en høst for meg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...