Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
maser bare mer jeg ;) er det kommet ut noen estimert tid det tar å gå igjennom spillet ca? og hvor mye har de 6 ekstra oppdragene å si for oss? er det noe vi vil få senere?

100 timer med missions ca

 

du har ikke trykket en ekstra gang på 0?

desverre så gjorde jeg ike det. 50 missions, rundt 100 timer gameplay

ubi sa det i intervju

Lenke til kommentar
maser bare mer jeg ;) er det kommet ut noen estimert tid det tar å gå igjennom spillet ca? og hvor mye har de 6 ekstra oppdragene å si for oss? er det noe vi vil få senere?

100 timer med missions ca

 

du har ikke trykket en ekstra gang på 0?

desverre så gjorde jeg ikke det. 50 missions, rundt 100 timer gameplay

ubi sa det i intervju

Utrolig da, med litt kjapp hoderegning vil jo det vise at vært misson varer rundt 2 timer! Det er utrolig lenge når jeg tenker tilbake til jeg spilte Halo 3 og der er det noen missions på rundt en time, og det var lenge. Ubisoft må ha laget inn utrolige variasjoner i oppdragene siden 2 timer med det samme oppdraget kan være litt langtrekkelig.

Lenke til kommentar
maser bare mer jeg ;) er det kommet ut noen estimert tid det tar å gå igjennom spillet ca? og hvor mye har de 6 ekstra oppdragene å si for oss? er det noe vi vil få senere?

100 timer med missions ca

 

du har ikke trykket en ekstra gang på 0?

desverre så gjorde jeg ike det. 50 missions, rundt 100 timer gameplay

ubi sa det i intervju

 

Tror du blander litt her :) De sa 50 timer gameplay, og 100 missions. :thumbup:

Lenke til kommentar
maser bare mer jeg ;) er det kommet ut noen estimert tid det tar å gå igjennom spillet ca? og hvor mye har de 6 ekstra oppdragene å si for oss? er det noe vi vil få senere?

100 timer med missions ca

 

du har ikke trykket en ekstra gang på 0?

desverre så gjorde jeg ike det. 50 missions, rundt 100 timer gameplay

ubi sa det i intervju

 

Tror du blander litt her :) De sa 50 timer gameplay, og 100 missions. :thumbup:

Det virket mer sansynlig, for oppdrag på mer enn to timer er mye!

 

 

Er jeg den eneste som tror spillet blir strålende med litt dum AI og ? :)

Tror elendig AI vil trekke ned en del, men ikke ødelegge spillet :)

Blir fortsatt morsomt...

Jeg forhåndsbestilte det fra Gamestop i Drammen, og damen i kassen der var lederen får butikken og hun hadde fått det allerede. Hun sa at det ikke var noen dårlig AI.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Hutte meg tu, denne høsten er vill..jeg forhåndsbestilte Guitar hero world tour og fallout 3 for en mnd siden og kjøpte fifa 09 ved release. nå ser det ut til at jeg må slenge inn en bestilling på far cry 2 også. har faktisk ikke vurdert det en gang tidligere, da jeg ikke likte eneren, og ikke har sett noe særlig med videoer og screens fra spillet, før i det siste. nå har det utviklet seg til et "must have" i samlingen min. skal en del til for at far cry 2 skal feile i mine øyne og smak hvertfall.

Lenke til kommentar

Hehe, skjønner det! Takk så lenge det varte!! ;P

 

Nytt spørsmål:

 

1: Vet noen om det er med ranks og levler i multiplayer på Far Cry 2?

 

2: Noen som kan fortelle meg hvordan våpensystemet er på nett? Starter man med alle, eller må man unlocke på en eller annen måte?

 

Mulig det har blitt tatt opp før, men orker ikke å se igjennom 50 sider, da jeg egentlig bør gjøre lekser! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...