hvo91 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Skal Far Cry 2 være helt realistisk i Afrika eller er det noen "uhyrer" med i spillet? Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det er vel bare mennesker slik jeg har forstått. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Skal Far Cry 2 være helt realistisk i Afrika eller er det noen "uhyrer" med i spillet? Ingen "uhyrer" som i Crysis nei (altså ingen utenomjordiske vesne, eller bigfoots eller troll etc. bare dyr og mennesker fra den virkelige verdenen) Endret 16. oktober 2008 av Nerowulf Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Noen som vet om det blir noen bossfights i spillet, og hvordan de blir? Lenke til kommentar
JonasBecsan Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Blir digg å spille dette med ps3 og en 1920x1080 Full HD-skjerm. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Noen som vet om det blir noen bossfights i spillet, og hvordan de blir? Kanskje det blir en bossfight med sjakalen, men Ubisoft har ikke sagt noe angående det... Lenke til kommentar
August. Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 maser bare mer jeg er det kommet ut noen estimert tid det tar å gå igjennom spillet ca? og hvor mye har de 6 ekstra oppdragene å si for oss? er det noe vi vil få senere? 100 timer med missions ca du har ikke trykket en ekstra gang på 0? desverre så gjorde jeg ike det. 50 missions, rundt 100 timer gameplay ubi sa det i intervju Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 maser bare mer jeg er det kommet ut noen estimert tid det tar å gå igjennom spillet ca? og hvor mye har de 6 ekstra oppdragene å si for oss? er det noe vi vil få senere? 100 timer med missions ca du har ikke trykket en ekstra gang på 0? desverre så gjorde jeg ikke det. 50 missions, rundt 100 timer gameplay ubi sa det i intervju Utrolig da, med litt kjapp hoderegning vil jo det vise at vært misson varer rundt 2 timer! Det er utrolig lenge når jeg tenker tilbake til jeg spilte Halo 3 og der er det noen missions på rundt en time, og det var lenge. Ubisoft må ha laget inn utrolige variasjoner i oppdragene siden 2 timer med det samme oppdraget kan være litt langtrekkelig. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Er jeg den eneste som tror spillet blir strålende med litt dum AI og ? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Er jeg den eneste som tror spillet blir strålende med litt dum AI og ? Tror elendig AI vil trekke ned en del, men ikke ødelegge spillet Blir fortsatt morsomt... Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 maser bare mer jeg er det kommet ut noen estimert tid det tar å gå igjennom spillet ca? og hvor mye har de 6 ekstra oppdragene å si for oss? er det noe vi vil få senere? 100 timer med missions ca du har ikke trykket en ekstra gang på 0? desverre så gjorde jeg ike det. 50 missions, rundt 100 timer gameplay ubi sa det i intervju Tror du blander litt her De sa 50 timer gameplay, og 100 missions. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 LooperNor, ber om nedtelling please, over! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 maser bare mer jeg er det kommet ut noen estimert tid det tar å gå igjennom spillet ca? og hvor mye har de 6 ekstra oppdragene å si for oss? er det noe vi vil få senere? 100 timer med missions ca du har ikke trykket en ekstra gang på 0? desverre så gjorde jeg ike det. 50 missions, rundt 100 timer gameplay ubi sa det i intervju Tror du blander litt her De sa 50 timer gameplay, og 100 missions. Det virket mer sansynlig, for oppdrag på mer enn to timer er mye! Er jeg den eneste som tror spillet blir strålende med litt dum AI og ? Tror elendig AI vil trekke ned en del, men ikke ødelegge spillet Blir fortsatt morsomt... Jeg forhåndsbestilte det fra Gamestop i Drammen, og damen i kassen der var lederen får butikken og hun hadde fått det allerede. Hun sa at det ikke var noen dårlig AI. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hutte meg tu, denne høsten er vill..jeg forhåndsbestilte Guitar hero world tour og fallout 3 for en mnd siden og kjøpte fifa 09 ved release. nå ser det ut til at jeg må slenge inn en bestilling på far cry 2 også. har faktisk ikke vurdert det en gang tidligere, da jeg ikke likte eneren, og ikke har sett noe særlig med videoer og screens fra spillet, før i det siste. nå har det utviklet seg til et "must have" i samlingen min. skal en del til for at far cry 2 skal feile i mine øyne og smak hvertfall. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Blir digg å spille dette med ps3 og en 1920x1080 Full HD-skjerm. ...men ikke bedre enn med en kraftig PC koblet til en TV med full mulighet til å kjøre på over 1920x1080. :D Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 nedtelling: http://www.timeanddate.com/counters/fullsc...c=00&p0=187 Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Takk Dole-Duck Sliten av å regne ut så mye... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1022732&hl= Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Takk Dole-Duck Sliten av å regne ut så mye... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1022732&hl= Du kan snart kanskje forvente å få meg inn Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hehe, skjønner det! Takk så lenge det varte!! ;P Nytt spørsmål: 1: Vet noen om det er med ranks og levler i multiplayer på Far Cry 2? 2: Noen som kan fortelle meg hvordan våpensystemet er på nett? Starter man med alle, eller må man unlocke på en eller annen måte? Mulig det har blitt tatt opp før, men orker ikke å se igjennom 50 sider, da jeg egentlig bør gjøre lekser! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Etter det jeg har forstått så har FC2 ikke sånt system som COD4 og 5...med ranks og nye våpen osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå