RogueAlien Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Eller kjøp fra Gamezone.no. De er kjappe på levering og har ganske gode priser. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Spaceworld er kjent for å være dyre, så heller Elkjøp enn det, regner jeg med, men nettet er vel billigst, så hvis du ikke er anti-netthandel, så sats på det... på gamezone koster det bare 329,- Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Må ikke glemme frakten nå da Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Av erfaring er det ofte billigere å kjøpe fra feks Gamezone enn i butikker medregnet frakten. Men det fins jo noen ganger unntak da. Lenke til kommentar
lando calrissian Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Hurra da var Far.Cry.2.XBOX360-Goomba ute på div torrentsider! Gleder meg til å spille imorgen! Endret 16. oktober 2008 av lando calrissian Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Dritt at mann har valgt å ikke ha med 'uhyrene' i 1'ern. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Mener du det? Jeg har inntrykk av at de aller fleste hatet uhyrene fra enern. Synes vel egentlig de ikke var så spennende jeg heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 maser bare mer jeg er det kommet ut noen estimert tid det tar å gå igjennom spillet ca? og hvor mye har de 6 ekstra oppdragene å si for oss? er det noe vi vil få senere? 100 timer med missions ca du har ikke trykket en ekstra gang på 0? Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 maser bare mer jeg er det kommet ut noen estimert tid det tar å gå igjennom spillet ca? og hvor mye har de 6 ekstra oppdragene å si for oss? er det noe vi vil få senere? 100 timer med missions ca du har ikke trykket en ekstra gang på 0? Nope Men utviklerene har egentlig sagt at det blir rundt 50 timer... Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 back to the school, 50 timer er nice da Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Ikke last ned spilletdicktator , you troll!!! Endret 16. oktober 2008 av YojimboVII Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Alle som ikke har sett denne: http://uk.gamespot.com/pc/action/farcry2/v...-movie-361?hd=1 MÅ se den. Det er helt utrolig hvor kreative folk er. I videoen er det folk som har laget svære stein-statuer og pyramidene. Helt utrolig. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Wow, heftige saker Lenke til kommentar
JohnJuzi Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg må si jeg gleder meg noe helt sinnsykt til dette spillet. Alt ser bra ut. Tror ikke det er et spill jeg har gledet meg så mye til som dette. Litt bekymret for AI'en, bugs og om UBIsoft følger spillet opp med patcher, ikke bare på PC men konsoll også. Min erfaring med UBIsoft er at de forlater spillet nesten med en gang det er utgitt. Eneste spillene jeg har sett en god oppfølging på er GRAW og Rainbow six: Black Arrow. Men jeg har allerede tatt meg fri fra jobb på fredag og håper spillet kommer i posten på torsdag. Det blir en heseblesnde helg Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Dette ser ut til å bli et meget populært spill, som sikkert selger i bøtter og spann, og da tviler jeg på at ubisoft forlater spillet med det første. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Gleder meg til editoren der ja Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Ser spillet er kommet ut på div torrent sider (til Xbox)', Hvordan kan dette ha seg når spillet ennå ikke er kommet ut for salg? Ja, spillet er ferdig utviklet, men uansett? Endret 16. oktober 2008 av Applebee Lenke til kommentar
JohnJuzi Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Dette ser ut til å bli et meget populært spill, som sikkert selger i bøtter og spann, og da tviler jeg på at ubisoft forlater spillet med det første. Nja, det er en del klaging på at UBIsoft ikke følger Rainbow six: Vegas 2 opp. http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/6...86/m/8581070956 Men som du sier så er det lagt mye arbeid ned i FC2 og logikken sier at de bør pacthe det og oppdatere det etter slipp. Håper jeg ihvertfall. Uansett så ser FC 2 ut som en inner tier. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Den map editoren så jo bare rå ut da! Gleder meg Håper virkelig de følger opp på FarCry 2.. Ble ikke Farcry fulgt opp da? Mener at det kom Patch til det? #Inlegg nr. 1000 Endret 16. oktober 2008 av Applebee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå