Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
maser bare mer jeg ;) er det kommet ut noen estimert tid det tar å gå igjennom spillet ca? og hvor mye har de 6 ekstra oppdragene å si for oss? er det noe vi vil få senere?

100 timer med missions ca

du har ikke trykket en ekstra gang på 0?

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg gleder meg noe helt sinnsykt til dette spillet. Alt ser bra ut. Tror ikke det er et spill jeg har gledet meg så mye til som dette.

Litt bekymret for AI'en, bugs og om UBIsoft følger spillet opp med patcher, ikke bare på PC men konsoll også. Min erfaring med UBIsoft er at de forlater spillet nesten med en gang det er utgitt. Eneste spillene jeg har sett en god oppfølging på er GRAW og Rainbow six: Black Arrow.

Men jeg har allerede tatt meg fri fra jobb på fredag og håper spillet kommer i posten på torsdag. Det blir en heseblesnde helg :D

Lenke til kommentar
Dette ser ut til å bli et meget populært spill, som sikkert selger i bøtter og spann, og da tviler jeg på at ubisoft forlater spillet med det første.

Nja, det er en del klaging på at UBIsoft ikke følger Rainbow six: Vegas 2 opp.

http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/6...86/m/8581070956

Men som du sier så er det lagt mye arbeid ned i FC2 og logikken sier at de bør pacthe det og oppdatere det etter slipp. Håper jeg ihvertfall. Uansett så ser FC 2 ut som en inner tier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...