Bruker-104685 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Jeg gleder meg ganske mye til denne tittelen her ja! Har 5 spill som er mine most wanted og dette er på 4 plass av dem Er i helt ekstase dem droppet mutantene eller hva faen dem var, vil drepe folk, men å drepe mutanter i en jungel som du gjorde i 1eren er jo helt latterligt, dem to passer ikke i lag mener jeg FarCry 2 blir nok kjøpt til 360/PS3 fordi jeg liker kontrollen og ikke har råd til en pc-versjon pga must have a new computer Endret 15. september 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Når er release på dette spillet? Never mind, 23. oktober Endret 15. september 2008 av conflict Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Var overbevist om at utgivelsesdatoen var i desember, så blir utrolig satt ut da jeg så det kom til å bli i oktober! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Gleder meg ganske mye til dette spillet, det kommer til å bli gøy. Husker jeg spilte eneren på PC, men en stund etter at mutantene kom slo jeg rett og slett av, de er utrulig kjedelige og urealistiske. De eneste "mutantene" jeg noen gang har likt er de i Half-Life serien, de er kjekke. Det blir ikke mutanter på toeneren? Syntes jeg hørte at de ikke skulle være med nemlig ... Så for en stund siden en gameplay video hvor alt var så sykt grått og trist, og ja, du vet, det er liksom Afrika, så jeg hadde forventet litt mer farger. Eller var det bare skumring/soloppgang? Det blir ganske kult med den natt og dag modusen. Det blir sikkert digg å knivstikke fiender mens de er i sovne . Ellers vet jeg ikke helt om jeg liker det at våpenet går i oppløsning. Litt kjipt midt i kamp med noen fiender, og vips: der smuldret våpenet mitt opp . Ellers ser det ut til å bli et bra spill, og håper det ikke skuffer sånn som The force unleashed . Gleder meg til 23 oktober. Btw så kjøper jeg det nok på Xbox, en litt for lite kraftig pc og achievements sørger for det. EDIT: Heldigvis var det ikke så mørkt på en annen gameplay trailer, takk Gud for det. Endret 15. september 2008 av nypis Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg gleder meg ganske mye til denne tittelen her ja!Har 5 spill som er mine most wanted og dette er på 4 plass av dem Hvis Farcry 2 er på fjerde, hvilke er over? Jeg mener det er fysisk umulig.... Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg gleder meg ganske mye til denne tittelen her ja!Har 5 spill som er mine most wanted og dette er på 4 plass av dem Hvis Farcry 2 er på fjerde, hvilke er over? Jeg mener det er fysisk umulig.... Tipper det er tre av disse iallefall: Gears Of War 2 (360), Fable 2 (360)Star Wars Force Unleashed(360),Fallout 3 (360). Det er iallefall de han har forhåndsbestillt. Leste det i denne tråden.. Selv gleder jeg meg også til Gears of War og Banjo-Kazooie, men jeg gleder meg mest til Far Cry 2. Smaken er som baken! Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Har forhåndsbestilt Far cry 2 og Fallout 3 til nå. Men kommer til å bli fattig i høst for jeg skal skaffe meg Dead space, Left 4 Dead, Alan wake og Gears of War 2 også. Så blir nok lite mat i høst Endret 15. september 2008 av YojimboVII Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Jeg blir nødt til å leve på brødsmuler og vann etter at jeg kjøper ny PC snart. Disse skal kjøpes: Age of Empires II Har kommet Mercenaries 2: World in Flames Har kommet Hitman: Contracts Har kommet Kane & Lynch: Dead Men Har kommet Crysis Har kommet Test Drive Unlimited Har kommet Bionic Command Rearmed Har kommet S.T.A.L.K.E.R. Har kommet S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky Har kommet Dark Messiah og Might and Magic Har kommet Assassins Creed Har kommet ----------------------------------------------------------------------- 2008 snart: Velvet Assassin 17. oktober Far Cry 2 CE er kjøpt! 23. oktober Fallout 3 31. oktober Saints Row 2 7. november Mirrors Edge 11. november Call of Duty 5 14. november Left 4 Dead 20. november Grand Theft Auto IV 21. november HEI$T 28. november Street Fighter IV TBA 2008 Endret 15. september 2008 av Pétur Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Glemte selvfølgelig COD5. Men GTA4 har jo kommet Pétur? Edit: Så det var datoen for pc versjonen. Endret 15. september 2008 av YojimboVII Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hmm. Må nok si at jeg muligens undervurderte spillet litt. Fra det du sier blir nok dette et sikkert kjøp Lenke til kommentar
gard. Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Burde jeg forhåndsbestille fra platekompaniet eller cdon? Hvem leverer spill raskest? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Burde jeg forhåndsbestille fra platekompaniet eller cdon? Hvem leverer spill raskest? Posten. Varierer. Har gode erfaringer fra begger, og de har alltid sendt tidlig slik at jeg har det på utgivelse. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Absoluttspill.no pleier å levere raskt (sende raskt). Pleier å få det en dag før . Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Jeg gleder meg ganske mye til denne tittelen her ja!Har 5 spill som er mine most wanted og dette er på 4 plass av dem Hvis Farcry 2 er på fjerde, hvilke er over? Jeg mener det er fysisk umulig.... Tipper det er tre av disse iallefall: Gears Of War 2 (360), Fable 2 (360)Star Wars Force Unleashed(360),Fallout 3 (360). Det er iallefall de han har forhåndsbestillt. Leste det i denne tråden.. Selv gleder jeg meg også til Gears of War og Banjo-Kazooie, men jeg gleder meg mest til Far Cry 2. Smaken er som baken! Du leser meg som en klokke Jeg skal ha alle dem 5 spilene Gears 2 Fallout 3 Fable 2 FarCry 2 Star Wars Force Unleashed Endret 17. september 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Absoluttspill.no pleier å levere raskt (sende raskt). Pleier å få det en dag før . Ikke tilfellet med Crysis Warhead i allefall. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Det er sluppet endel gameplay-videoer på Gametrailers.com nå, verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
JohnJuzi Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) http://www.farcry2game.com/ Her er det mange fete klipp fra spillet i høy oppløsning. Gleder meg som en unge på julaften til dette spillet. Et tonn med realistiske våpen og det virker som det er veldig realistisk gameplay. Hvis man blir truffet av en splint eller vrakrest så må man trekker den ut. Hopper man ut fra en klippe eller krasjer i stor fart med en bil kan man brekke armen eller skulderen og da må du brekke den på plass. Du får også malaria som du må holde i sjakk. Cant wait for this to hit the streets!!! Endret 18. september 2008 av JohnJuzi Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Absoluttspill.no pleier å levere raskt (sende raskt). Pleier å få det en dag før . Ikke tilfellet med Crysis Warhead i allefall. Nå lurer jeg på om det er en forsinkelse på dette spillet, for der jeg jobber skulle vi egentlig ha fått inn det i går(eller hatt det i går, burde fått det inn for flere dager siden) så det var klart til release på morgenen i dag, men det hadde vi ikke.- Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Mange nye gamplay filmer på gametrailers no. Lagde en liten liste, trykk på HD eller SD, HD er bra kvalitet SD er dårlig kvalitet. Exclusive Sunrise Gameplay HD SD Exclusive Afternoon Gameplay HD SD Exclusive Sunset Gameplay HD SD Exclusive Evening Gameplay HD SD Exclusive Night Gameplay HD SD Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Absoluttspill.no pleier å levere raskt (sende raskt). Pleier å få det en dag før . Ikke tilfellet med Crysis Warhead i allefall. Nå lurer jeg på om det er en forsinkelse på dette spillet, for der jeg jobber skulle vi egentlig ha fått inn det i går(eller hatt det i går, burde fått det inn for flere dager siden) så det var klart til release på morgenen i dag, men det hadde vi ikke.- Er forsinkelse hos EA, så butikker har ikke noe skyld i dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå