Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

maser bare mer jeg ;) er det kommet ut noen estimert tid det tar å gå igjennom spillet ca? og hvor mye har de 6 ekstra oppdragene å si for oss? er det noe vi vil få senere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjekket ut en gameplay video av spillet for ikke så lenge siden og man da fikk se vinden som blåste i trærne og det var skikkelig dårlige animasjoner. Kanskje og forhåpentligvis så er det fikset i full versjonen..

Skal uansett ha dette spillet i samlingen min.

Ta en titt på denne videoen: http://farcry.uk.ubi.com/index.php?page=medias Klikk på det bildet med Clint Hocking (Den skallede mannen med Far Cry 2 i bakgrunnen), som er nederst til venstre og se på vindanimasjonene.

Lenke til kommentar

Jaja folkens det ser ut som om vi får SecuROM og installasjonsbegrensning på 5 installasjoner med Far Cry 2: http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/1...75/m/3981062496

Det var synd :(

Men jeg ville ikke avbestilt fordet. Dersom du går tom for installasjoner skal det være mulig å ringe Ubisoft for å få flere ;)

Some DRM points that will hopefully answer some of your questions and will clarify some misunderstandings about our DRM and SecuROM:

- You have 5 activations on 3 separate PCs.

- Uninstalling the game “refunds” an activation. This process is called “revoke”, so as long as you complete proper uninstall you will be able to install the game an unlimited number of times on 3 systems.

- You can upgrade your computer as many time as you want (using our revoke system)

- Ubisoft is committed to the long term support of our games: you’ll always be able to play Far Cry 2.

Det så ikke så ille ut... Så lenge du avinstallerer på den riktige måten, får du installere så mye du vil!

Endret av LooperNor
Lenke til kommentar

Jeg håper bare at de ikke bruker SecuROM v.7 for den er ikke så grei :no:

Men jeg synes at betingelsene for installasjonbegrensning ikke var så aller værst...

Du kan jo få tilbake installasjoner hvis du bare husker på å avinstallere...

Det er fortsatt mulig og melde seg inn til klanen :)

Endret av LooperNor
Lenke til kommentar

Synes heller ikke den var så ille... Men ville gjerne ha hatt den på flere systemer (aka PC'er), for, kanskje jeg vil prøve den på en av mine bærbare i tilegg til gamern og en annen, synes det er litt kjipt da :( Bare SecuROM ikke ødelegger PC-en min så! Og jeg slepper å "logge" meg inn på en internettside for å spille!

Lenke til kommentar
Jaja folkens det ser ut som om vi får SecuROM og installasjonsbegrensning på 5 installasjoner med Far Cry 2: http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/1...75/m/3981062496

Det var synd :(

Men jeg ville ikke avbestilt fordet. Dersom du går tom for installasjoner skal det være mulig å ringe Ubisoft for å få flere ;)

Some DRM points that will hopefully answer some of your questions and will clarify some misunderstandings about our DRM and SecuROM:

- Uninstalling the game “refunds” an activation. This process is called “revoke”, so as long as you complete proper uninstall you will be able to install the game an unlimited number of times on 3 systems.

- You can upgrade your computer as many time as you want (using our revoke system)

- Ubisoft is committed to the long term support of our games: you’ll always be able to play Far Cry 2.

Det så ikke så ille ut... Så lenge du avinstallerer på den riktige måten, får du installere så mye du vil!

Yay, da kan jeg ha det på både den bærbare og den stasjonære :)

Lenke til kommentar
Synes heller ikke den var så ille... Men ville gjerne ha hatt den på flere systemer (aka PC'er), for, kanskje jeg vil prøve den på en av mine bærbare i tilegg til gamern og en annen, synes det er litt kjipt da :( Bare SecuROM ikke ødelegger PC-en min så! Og jeg slepper å "logge" meg inn på en internettside for å spille!

3 forskjellige pcer?

Da holder det til å prøve det på flere enn 1 ;)

Lenke til kommentar
hvor lenge varer døgn syklusene i spillet da? er det f.eks. mulig å vente til natten og så snike seg inn i basen? og hvordan gjør man dette? er det noen plasser man kan legge seg bort sett fra i safe housene? ville vært digg om man kunne ligge på post over en landsby og sove til det ble mørkt og så begynne nedslaktingen.

1 min= 5 min. du må vere et sted med seng!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...