Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den beskjeden på Ubisoft sin side om SecuROM og begrenset installasjon har nå forsvunnet, og det står nå kun isteden:
NOTICE: This game contains technology intended to prevent copying that may conflict with some DVD-RW and virtual drives.

HAHA! Denne må man bare se:

Bra, men jeg får SecuRom uansett, men hvor mye tregere kan pcen bli?

Jeg skal innstallere Crysis og Crysis W, og en av dem har SecuRom :p

Og det er bra att FarCry 2 skal ikke ha det, men jeg er uansett rammet av SecuRom...

Lenke til kommentar
Far Cry 2 has da gått gull dere!

Kilde?

NVM fant kilden selv :)

http://www.farcry2-hq.com/

Helt øverst:

Ubisoft announces on October, the 14th, that Far Cry 2 has arrived the Gold-Status now. This means, that the game development is completed and that "nothing" can bar the game to be released on October, the 23th. The game will be released as already known as an integrative version in all regions (no Cuts) and please be patient for the next few days until the game finally gets released!

Too late bunny ;)

Endret av LooperNor
Lenke til kommentar
Vet ikke om dette har blitt postet men..

PC PowerPlay awards Far Cry 2 with a perfect 10 out of 10. The magazine will be available tomorrow, October 15th.

Here are two quotes from the review:

"Truly immersive. Open world gaming at its finest"

"The unique setting, brilliant AI and palpable atmosphere make Far Cry 2 a quintessential PC gaming experience"

Veldig skeptisk til den anmeldelsen. Har det vært noe som har vært dårlig helt siden de første testene av Far Cry 2 så har det vært AI-en. Jeg leser en tråd nå om en som har spillet og den har ikke vært særlig forbedret.

10/10 bør ikke kastet til hva som helst, spesielt ikke ved slike svakheter. Men jeg håper jeg ikke blir skuffet selv.

Lenke til kommentar

PC PowerPlay awards Far Cry 2 with a perfect 10 out of 10. The magazine will be available tomorrow, October 15th.

"The unique setting, brilliant AI and palpable atmosphere make Far Cry 2 a quintessential PC gaming experience"

Veldig skeptisk til den anmeldelsen. Har det vært noe som har vært dårlig helt siden de første testene av Far Cry 2 så har det vært AI-en. Jeg leser en tråd nå om en som har spillet og den har ikke vært særlig forbedret.

10/10 bør ikke kastet til hva som helst, spesielt ikke ved slike svakheter. Men jeg håper jeg ikke blir skuffet selv.

Jeg personling syntes AI'en på Far Cry 1 var bra.. Kan umulig se for meg at dette spillet har en dårlig AI. Ut fra de trailer/videoene jeg har sett ser alt - inkludert AI'en fett ut.

Lenke til kommentar

Noen som har bestilt dette til ps3 som jeg har gjort?

Det eneste minuset jeg kommer på nå når jeg tenker meg om er at på 360 kan man spille musikk mens man utforsker afrika i spillet. Som man ikke kan på ps3.

Det andre jeg lurer litt på er om spillet har støtte for rumble funksjonen på ps3 og 360. Har spurt før men det er lenge sida.

Lenke til kommentar
Noen som har bestilt dette til ps3 som jeg har gjort?

Det eneste minuset jeg kommer på nå når jeg tenker meg om er at på 360 kan man spille musikk mens man utforsker afrika i spillet. Som man ikke kan på ps3.

Det andre jeg lurer litt på er om spillet har støtte for rumble funksjonen på ps3 og 360. Har spurt før men det er lenge sida.

1: jeg setter på bob marley og barra barra sangen( fra den trailern) på pc'en og spiller.

2: de fleste nye spill har det, blir litt "sjokkert" hvis ikke et helt nytt fps spill har det

Lenke til kommentar

Jeg personling syntes AI'en på Far Cry 1 var bra.. Kan umulig se for meg at dette spillet har en dårlig AI. Ut fra de trailer/videoene jeg har sett ser alt - inkludert AI'en fett ut.

Men jeg klarer ikke se hva Far Cry 2 egentlig i det hele tatt har noe med Far Cry 1 og gjøre, siden det er to helt forskjellige spill, der Far Cry 2 egentlig burde hatt et helt annet navn.

Lenke til kommentar

Kanskje de andre anmeldelsene spilte på enkleste vanskelighetsgrad, og denne på vanskeligste..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...