Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Det er surt med det der SecuRom, vi som faktisk kjøper spillene får det jævla programmet.

Nå kan det være jeg avbestiller hele FarCry 2 til pc og laster det heller ned siden dem som laster ned får ikke SecuRom på pcen. Trodde Securom skulle ta knekken på pirater, ser ut som det går motsatt vei, flere laster det heller ned :(

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er til PC som IGN i USA har:

http://pc.ign.com/dor/objects/951257/far-c...hics090908.html (samme)

Man kan se på bevegelsene at det er PC. Og teksturene da såklart.

For min del ser jeg ingenting ved de bevegelsene som gjør at det være PC, heller motsatt. Dessuten spiller det jo abselutt ingen rolle at den også er postet i PC seksjonen, når den i tillegg er postet i 360 seksjonen, når videoene er helt identisk.

Lenke til kommentar

Må innrømme at de bevegelsene så laaaangt ut som om de var fra et PC spill, snarere tvert i mot..

F.eks i begynnelsen av filmen går spilleren rundt nesten en hel gang, helt jevnt..Prøv å få det til med ei mus :)

Ellers så ser man at spilleren har litt mer problemer med å Aime, enn hva man har med Mus & Tastatur.. Samme greierne som jeg opplever ved FPS @ Konsoll; Aim litt til venstre, æsj for mye.. Litt til høyre, faen.. litt til venstre igjen.. og skyt..

Lenke til kommentar

Den beskjeden på Ubisoft sin side om SecuROM og begrenset installasjon har nå forsvunnet, og det står nå kun isteden:

NOTICE: This game contains technology intended to prevent copying that may conflict with some DVD-RW and virtual drives.

HAHA! Denne må man bare se:

Endret av LooperNor
Lenke til kommentar

Vet ikke om dette har blitt postet men..

PC PowerPlay awards Far Cry 2 with a perfect 10 out of 10. The magazine will be available tomorrow, October 15th.

Here are two quotes from the review:

"Truly immersive. Open world gaming at its finest"

"The unique setting, brilliant AI and palpable atmosphere make Far Cry 2 a quintessential PC gaming experience"

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Skulle ikke du kjøpe det til PC da Laland? :ermm:

Skulle vel det også en gang tilbake, men er mer komfortabel med 360 kontrollen og er en stor fan av Live.. Kommer kanskje til å kjøpe det til pc dengang jeg føler jeg kan ta meg råd til det samme spillet to ganger.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...