Bruker-104685 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Det er surt med det der SecuRom, vi som faktisk kjøper spillene får det jævla programmet. Nå kan det være jeg avbestiller hele FarCry 2 til pc og laster det heller ned siden dem som laster ned får ikke SecuRom på pcen. Trodde Securom skulle ta knekken på pirater, ser ut som det går motsatt vei, flere laster det heller ned Endret 14. oktober 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Her er til PC som IGN i USA har:http://pc.ign.com/dor/objects/951257/far-c...hics090908.html (samme) Man kan se på bevegelsene at det er PC. Og teksturene da såklart. For min del ser jeg ingenting ved de bevegelsene som gjør at det må være PC, heller motsatt. Dessuten spiller det jo abselutt ingen rolle at den også er postet i PC seksjonen, når den i tillegg er postet i 360 seksjonen, når videoene er helt identisk. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Må innrømme at de bevegelsene så laaaangt ut som om de var fra et PC spill, snarere tvert i mot.. F.eks i begynnelsen av filmen går spilleren rundt nesten en hel gang, helt jevnt..Prøv å få det til med ei mus Ellers så ser man at spilleren har litt mer problemer med å Aime, enn hva man har med Mus & Tastatur.. Samme greierne som jeg opplever ved FPS @ Konsoll; Aim litt til venstre, æsj for mye.. Litt til høyre, faen.. litt til venstre igjen.. og skyt.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Du ser at siktet beveger seg kjapt på kort tid for så å gå rolig igjen (20s). Og bilen svinger slik den ville ha gjort med et tastatur. Jeg er ganske sikker på at det er til PC, men ikke 100%. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Du vet det at konsoller også kan sikte fort og så sakte? Lett. Bilen styres jo som en blodsprengt fyllik uansett, så der vet jeg nå ikke. Ser ikke noe som tyder på PC, men magefølelsen min sier det er PC. Lenke til kommentar
Equitas Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det der er ingen PC spør du meg. Så fremt han/hun ikke har koblet til en konsoll-kontroller isteden for mus og tastatur Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Du vet det at konsoller også kan sikte fort og så sakte? Lett. Bilen styres jo som en blodsprengt fyllik uansett, så der vet jeg nå ikke. Ser ikke noe som tyder på PC, men magefølelsen min sier det er PC. Lakus...Lakus da, du ser vel at han kjører etter et dyr( tilhører hjorte-familien tror jeg, men husker ikke navnet) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Joda, ser det, men han kjører som en idiot likevel. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Den beskjeden på Ubisoft sin side om SecuROM og begrenset installasjon har nå forsvunnet, og det står nå kun isteden: NOTICE: This game contains technology intended to prevent copying that may conflict with some DVD-RW and virtual drives. HAHA! Denne må man bare se: Endret 14. oktober 2008 av LooperNor Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 LooperNor, savner en oppdatering på tida!! Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 ^^ Nedtelling (kl. 19:33): Det er 8.81 døgn til kl. 15:00, 23. oktober. Det er akuratt det samme som 211.45 timer eller 12687 minutter. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 0 døgn til Dead Space og Saints Row 2. 8 døgn til Far Cry 2 og Fable 2. 15 døgn til Fallout 3. 23 døgn til Gears of War 2. 27 døgn til Call of Duty: World at War, Banjo Kazooie og Mirrors Edge. 34 døgn til Left 4 Dead. ++++ Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Det er fortsatt mulig å bli med i klanen vår altså Vi har det mye morro i group chatten. Endret 14. oktober 2008 av LooperNor Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Kommer til å ha det på Xbox, men skulle gjerne vært med i en gruppe med like sinnede på Steam.. laland102 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Skulle ikke du kjøpe det til PC da Laland? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Vet ikke om dette har blitt postet men.. PC PowerPlay awards Far Cry 2 with a perfect 10 out of 10. The magazine will be available tomorrow, October 15th. Here are two quotes from the review: "Truly immersive. Open world gaming at its finest" "The unique setting, brilliant AI and palpable atmosphere make Far Cry 2 a quintessential PC gaming experience" Endret 14. oktober 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Skal du ha til Pc eller 360, Lakus? Og er det mulig å bli med i gruppen? Er litt greit å ha noen å spille med i starten syns jeg=) Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det er fortsatt mulig å bli med i klanen vår altså Vi har det mye morro i group chatten. Jeg kan godt være med. "petter111". Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Skulle ikke du kjøpe det til PC da Laland? Skulle vel det også en gang tilbake, men er mer komfortabel med 360 kontrollen og er en stor fan av Live.. Kommer kanskje til å kjøpe det til pc dengang jeg føler jeg kan ta meg råd til det samme spillet to ganger.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Så da får jeg altså smeltet trynet ditt med flammekaster afterall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå