Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Andre en meg som har problemer med Systemrequierementslab?

Får topp på alle (FarCry 2), uten om Prosessor (Q6600 @3Ghz) og på Grafikk-kort. Jeg får faktisk akkurat over minimum med Grafikk-kort!

Minimum: 256 MB video card with Shader model 3 (NVIDIA GeForce 6800 + / ATI Radeon X1650 +)

Og jeg har Nvidia 9800gx2 med 1gb Ram på, så hvorfor jeg akkurat går over minimum, er litt merkelig egentlig :wallbash:

Den siden tar jeg som en saltet fisk altså :p

Kan det ikke være muligt att din pc ikke skal greie FarCry 2, utifra kravene skal du passere high lett i oppløsning 1280x1024 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får topp på alle (FarCry 2), uten om Prosessor (Q6600 @3Ghz) og på Grafikk-kort. Jeg får faktisk akkurat over minimum med Grafikk-kort!

Minimum: 256 MB video card with Shader model 3 (NVIDIA GeForce 6800 + / ATI Radeon X1650 +)

Og jeg har Nvidia 9800gx2 med 1gb Ram på, så hvorfor jeg akkurat går over minimum, er litt merkelig egentlig :wallbash:

Den siden tar jeg som en saltet fisk altså :p

Kan det ikke være muligt att din pc ikke skal greie FarCry 2, utifra kravene skal du passere high lett i oppløsning 1280x1024 :)

Det jeg også mener, var bare litt rart at SystemRequirements sa noe annet :p

Litt kjipt å bruke 8000kr på Hk, prosessor, ram og Skjermkort og PSU, så er PC`en rett over Minimum :p

Men Men, får ta det med en klype salt og se hva jeg får i fps når FarCry2 kommer..

Lenke til kommentar

Edit: fky2hy.jpg

trykk på RECOMMENDED litt ovenfor så får du se riktig resultat. har samme skjermkortet som deg og får samme resultat på MINIMUM

post-114898-1223989589_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hei!

Det er mulig det har blitt spurt om før.

Men det sies at det skal være ville dyr (løver etc) som kan angripe deg.

Stemmer dette? :)

Har gledet meg sykt lenge til dette spillet!

Nei, de eneste dyrene som finnes i spillet er rolige, planteetende dyr. Ingen rovdyr. Utvilkerne forklarte dette med at da måtte de lage et eget, stort system for å unngå at alle rovdyrene spiste planteeterne osv. Så ingen rovdyr.

Lenke til kommentar
Hei!

Det er mulig det har blitt spurt om før.

Men det sies at det skal være ville dyr (løver etc) som kan angripe deg.

Stemmer dette? :)

Har gledet meg sykt lenge til dette spillet!

Nei, de eneste dyrene som finnes i spillet er rolige, planteetende dyr. Ingen rovdyr. Utvilkerne forklarte dette med at da måtte de lage et eget, stort system for å unngå at alle rovdyrene spiste planteeterne osv. Så ingen rovdyr.

Okei, takk.

Men det hadde vært litt skøy ;)

Lenke til kommentar

Kopi fra announcement jeg nettop la ut på Steam:

Går Ubisoft samme veien som Electronic Arts?

Det virker som om Ubisoft har valgt å gå samme veien med kopibeskyttelse som Electronic Arts gikk med spillet "Spore"

Ihvertfall hvis vi skal tro på de som har skrevet informasjonen på Ubisoft sin egen butikk angående Far Cry 2:

(Utdrag)

This video game is protected by the digital rights management software SecuROM which installs additional components required for copy protection on the user's computer and limits the number of installations of the game. During the installation and/or the first launch, an online connection is required to unlock the game.

Først av alt viser det seg at det beryktede programmet "SecuROM" brukes. For det andre må man registrere spillet online for å få spilt det, og du har kun ett begrenset antall registreringer. Dette antallet skal du visstnok kunne utvide ved å ringe Ubisoft, og dersom du gjør det må du passe på å si at du synes det er svært urettferdig at oss brukere som faktisk kjøper spillet blir takket med slike midler.

Er det virkelig slik at de som kjøper spillet skal få med masse malware og drit, som piratene knekker etter to sekunder? Samtidig som de som laster det ned får ett malwarefritt, ubegrenset spill?

Dette blir bare for dumt Ubisoft!

Link til siden hvor jeg fant utdraget:

http://shop.ubi.com/Prod_ExtDesc.asp?catalogid=750&id=35

Går kanskje å lese det i originalform her:

http://steamcommunity.com/groups/VikInAf/a...326482190778699

Endret av LooperNor
Lenke til kommentar
Kopi fra announcement jeg nettop la ut på Steam:

Går Ubisoft samme veien som Electronic Arts?

Det virker som om Ubisoft har valgt å gå samme veien med kopibeskyttelse som Electronic Arts gikk med spillet "Spore"

Ihvertfall hvis vi skal tro på de som har skrevet informasjonen på Ubisoft sin egen butikk angående Far Cry 2:

(Utdrag)

This video game is protected by the digital rights management software SecuROM which installs additional components required for copy protection on the user's computer and limits the number of installations of the game. During the installation and/or the first launch, an online connection is required to unlock the game.

Først av alt viser det seg at det beryktede programmet "SecuROM" brukes. For det andre må man registrere spillet online for å få spilt det, og du har kun ett begrenset antall registreringer. Dette antallet skal du visstnok kunne utvide ved å ringe Ubisoft, og dersom du gjør det må du passe på å si at du synes det er svært urettferdig at oss brukere som faktisk kjøper spillet blir takket med slike midler.

Er det virkelig slik at de som kjøper spillet skal få med masse malware og drit, som piratene knekker etter to sekunder? Samtidig som de som laster det ned får ett malwarefritt, ubegrenset spill?

Dette blir bare for dumt Ubisoft!

Link til siden hvor jeg fant utdraget:

http://shop.ubi.com/Prod_ExtDesc.asp?catalogid=750&id=35

Går kanskje å lese det i originalform her:

http://steamcommunity.com/groups/VikInAf/a...326482190778699

FAEN!!!

Dette var skuffende av Ubisoft :S

Helvette, nå ble jeg sur :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...