Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Turte ikke se den start-filmen (Første "bane"?) :p Får det om så kort tid at det ikke er vits + jeg får nesten dårlig samvittighet av det :p, ødelegger nesten hele starten av spillet at jeg på en måte vet at det skal jeg gjøre! (Veit det er no sånn random at du har forskjellige starter og no greier :p)

Er det en liste med våpen? Og charactercreation; er det faste characters eller kan jeg lage min egen liksom?

:D

Du kan velge mellom 9 faste characters i begynnelsen av spillet.

Tror jeg posta en liste av alle våpnene ett sted i tråden...

Og så er klanen fortsatt åpen for å bli med i!

Vi trenger forresten kanskje en dedikert server, så hvis noen kunne hjulpet med dette hadde jeg blitt svært glad! :)

Legg meg til på Steam for å få invitasjon til klanen!

Brukernavnet mitt på Steam er: LooperNor

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Turte ikke se den start-filmen (Første "bane"?) :p Får det om så kort tid at det ikke er vits + jeg får nesten dårlig samvittighet av det :p, ødelegger nesten hele starten av spillet at jeg på en måte vet at det skal jeg gjøre! (Veit det er no sånn random at du har forskjellige starter og no greier :p)

Er det en liste med våpen? Og charactercreation; er det faste characters eller kan jeg lage min egen liksom?

vell. det er ikke oppdrag, men introen til spillet;)

Lenke til kommentar

vell. det er ikke oppdrag, men introen til spillet;)

Den er vel grei å få med seg for så å spille det sånn man vil :p, føler liksom det er en del av opplevelsen å hoppe rett inn i spillet :)

Loop: Har prøvd å adde deg som venn på Steam, men steam pleier å være litt sirupaktig når det gjelder slike ting :p

Lenke til kommentar
Ååååh, gleder meg noe vannvittig! Ser jo helt herlig ut å bare storme en by med masse molotov cocktails og et par gunnere :dribble:

Lurer på åssen multiplayer'n er...

En video med

. Er det alle tro?

Det er nok ikke alle :) Skal være over 30 våpen :)

Har fått invitasjonen nå Jonassen :) Har sent invitasjon til gruppa også, så nå må du bare logge deg på ;)

Endret av LooperNor
Lenke til kommentar
Må man ha Steamversjonen får å være med i klanen?

Nei :) Steamversjonen blir ikke tilgjengelig i Norge, så det hadde jo strengt tatt vært litt teit :tease:

Så lang har vi ikke noe bedre system, så det du må gjøre er å (hvis du ikke har Steam) laste ned steam på www.steampowered.com, lage deg en bruker, legge til meg i vennelisten (Brukernavn: LooperNor), og så skal jeg sende deg en invitasjon til klangruppa på Steam :)

Endret av LooperNor
Lenke til kommentar

Nei :) Steamversjonen blir ikke tilgjengelig i Norge, så det hadde jo strengt tatt vært litt teit :tease:

Så lang har vi ikke noe bedre system, så det du må gjøre er å (hvis du ikke har Steam) laste ned steam på www.steampowered.com, lage deg en bruker, legge til meg i vennelisten (Brukernavn: LooperNor), og så skal jeg sende deg en invitasjon til klangruppa på Steam :)

Men vi som ikke kjøper spillet gjennom Steam, vi kan vel ikke spille sammen med de med Steam-verson. Og da har jo ikke vi som ikke kjøpte det gjennom Steam noe å gjøre der.

Lenke til kommentar

Men vi som ikke kjøper spillet gjennom Steam, vi kan vel ikke spille sammen med de med Steam-verson. Og da har jo ikke vi som ikke kjøpte det gjennom Steam noe å gjøre der.

jo det kan vi, spillet er det samme.

Lenke til kommentar

Andre en meg som har problemer med Systemrequierementslab?

Får topp på alle (FarCry 2), uten om Prosessor (Q6600 @3Ghz) og på Grafikk-kort. Jeg får faktisk akkurat over minimum med Grafikk-kort!

Minimum: 256 MB video card with Shader model 3 (NVIDIA GeForce 6800 + / ATI Radeon X1650 +)

Og jeg har Nvidia 9800gx2 med 1gb Ram på, så hvorfor jeg akkurat går over minimum, er litt merkelig egentlig :wallbash:

Edit: fky2hy.jpg

Endret av Applebee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...