Kontorstol Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Faen! Skal ganske sikkert på sjø i et par-tre uker rett før Far Cry 2 kommer ut Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 En uke igjen nå Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 noen som vet noen nye nyheter om spillet? noen som ikke har kommet på forumet? og noen som her en side/video der de viser tingene man får bygge i map edition? Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Får vel skjekke hvor mye jeg har på kontoen i morgen, fikk vistnok feriepenger for 2 dager siden men jeg jeg må nesten ha RA3 GTA IV Og farcry 2, Er det noen igjen egentlig? Tenkte mest på collectors edition (FarCry2) Endret 13. oktober 2008 av Moozoren Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 hvis du ikke har overdrevent mye penger, er det kanskje ikke så veldig vits med CE? Det er kun et kart, t-skjorte og making of dvd det er snakk om... en art book og en boks av tre er ikke så mye heller syns nå jeg... Lenke til kommentar
Generales Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 bare gi meg en HK 417 så går ting bra Håper virkelig de har noen snipere der Både automatisk og bolt-action Digger lydene , sikkert kjempe artig å storme en landsby med sniper , det må prøves! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Til Pc koster den 499, er ikke så ille syns jeg. 100kr mer enn vanlig utgave... Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Til Pc koster den 499, er ikke så ille syns jeg. 100kr mer enn vanlig utgave... Om man har knapt med penger sparer man gjerne de 100 kronene om man kan. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Ikke så altfor mye verre, men penger er penger, og selv synes jeg de tingene som følger med er nokså unyttige... Det er opp til den enkelte å finne ut om de synes det er verdt det... Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Etter min mening er det nå ikke verdt det - Trenger ikke annet enn spillet, så er jeg fornøyd! Lenke til kommentar
August. Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 bare gi meg en HK 417 så går ting bra Håper virkelig de har noen snipere der Både automatisk og bolt-action Digger lydene , sikkert kjempe artig å storme en landsby med sniper , det må prøves! Ja, det er en bolt action sniper. druganov automat sniper, og en bedøvelse pil sniper Lenke til kommentar
August. Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 noen som vet noen nye nyheter om spillet? noen som ikke har kommet på forumet? og noen som her en side/video der de viser tingene man får bygge i map edition? ojada. http://www.farcry2world.com/farcry-2-news_...h-TGS-2008.html en ny map editor walkthrough http://www.farcry2world.com/farcry-2-news_...f-The-Game.html NB, DETTE ER EN SPOILER VIDEO SOM VISER STARTEN AV SPILLET!!! Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Jeg har veldig lyst på CE av både Fallout 3 og Far Cry 2 men med tanke på hvor mange nye spill som kommer ut nå nesten samtidig så går jeg heller for de vanlige versjonene. Spillene i seg selv er jo det viktigste. Dessuten så kan det jo hende man kan få tak i CE versjoner billigere ved senere anledninger. Kanskje? Endret 13. oktober 2008 av RogueAlien Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 har med flere anledninger kjøpt CE brukt hos EB-games, som oftest får man ikke med små-tingene...men bonus-dvden og coveret som bruker å se litt finere ut=) Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Hva er CE forkortelse for? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 coll. edition:D Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 ..Som betyr Collectors Edition. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 ..Som betyr samleutgave og er laget for spesielt interesserte Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 ..Som betyr samleutgave og er laget for spesielt interesserte ...Eller folk som har lyst til å sløse bort pengene sine Lenke til kommentar
Generales Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Turte ikke se den start-filmen (Første "bane"?) Får det om så kort tid at det ikke er vits + jeg får nesten dårlig samvittighet av det , ødelegger nesten hele starten av spillet at jeg på en måte vet at det skal jeg gjøre! (Veit det er no sånn random at du har forskjellige starter og no greier ) Er det en liste med våpen? Og charactercreation; er det faste characters eller kan jeg lage min egen liksom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå