Petoah Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) dette har jo ikke vert nevnt i et intervju enda, og videoene har ikke akkuratt lang distanse når han skyter med sniper. er vell bare å vente å se. I den videoen coolio1 snakker om så vil jeg si det er en bra distanse han skyter fra. Og nei, det virket ikke som om de har med bullet-time og -drop. Endret 12. oktober 2008 av Pétur Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 dette har jo ikke vert nevnt i et intervju enda, og videoene har ikke akkuratt lang distanse når han skyter med sniper. er vell bare å vente å se. I den videoen coolio1 snakker om så vil jeg si det er en bra distanse han skyter fra. Og nei, det virket ikke som om de har med bullet-time og -drop. hvilken film er det dere snakker om? send linken a Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 til alle som er bekymret over lagring systemet på far cry 2, det med at man må gå til spesielle steder for å kunne lagre. Gode nyheter!: http://au.gamespot.com/pc/action/farcry2/v...eo-feature?hd=1 rundt 6:25 ser man at tar opp en meny hvor det står: Save and continue. det betyr at de har fikset det problemet( han spiller på xbox 360) Der. Den var på forrige side. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 kaster inn denne linken. dere har sikkert sett den før,but what the hell. http://www.gametrailers.com/player/38387.html Lenke til kommentar
August. Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 kaster inn denne linken.dere har sikkert sett den før,but what the hell. http://www.gametrailers.com/player/38387.html posta her før... den sangen Barra barra av rachid taha er bare best, hører på den hele tia Lenke til kommentar
rbr Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) kaster inn denne linken.dere har sikkert sett den før,but what the hell. http://www.gametrailers.com/player/38387.html posta her før... den sangen Barra barra av rachid taha er bare best, hører på den hele tia Endret 12. oktober 2008 av rbr Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Hvis ikke det er bullet-time og bullet-drop i FC2 håper jeg noen lager en mod med det Lenke til kommentar
rbr Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Hvis ikke det er bullet-time og bullet-drop i FC2 håper jeg noen lager en mod med det heh jeg støtter den tanken. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Kan noen forklare hva som menes med å lage en mod som inkluderer det? Vil dette bli noe varig i spillet, eller bare noe valgfritt? Takk! Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Kan noen forklare hva som menes med å lage en mod som inkluderer det? Vil dette bli noe varig i spillet, eller bare noe valgfritt? Takk! Mod er vel en forkortelse for modefikasjon(?) Der folk 'programmerer' om spillet. De som lager disse mod'ene legger dem som regel gratis ut for folk. Slik at folk kan laste de ned. De som mod'er gjør det for morro skyld. Med en mod så kan man i teorien få et nytt spill av spillet. Det finnes jo forskjellige grader på mod'ing. Noe fra total reovering til kanskje bare å legge med flere våpen, kanskje en ny skinn, nye baner... (noen andre som kan forklare litt bedre...) Lenke til kommentar
Generales Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Nerowulf sa det meste, det kan jo også inkludere noe bedre grafikk, nye oppdrag, bullet-time, bullet-drop osv. Håper det kommer ihvertfall, litt kult Også liker jeg at våpenet KAN jammes sånn atm an "struggle" med å få den siste ladegrepet , men synes at hvis de blir fort rustne og ødelagte blir kanskje litt kjedelig, men samtidig, ganske bra I Afrika er det jo mye fukt osv. + at jeg kommer sikkert til å svømme litt, sist jeg sjekka så liker ikke alle våpen det Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 AG'en funker fint etter en dukkert, i allefall. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Nerowulf sa det meste, det kan jo også inkludere noe bedre grafikk, nye oppdrag, bullet-time, bullet-drop osv. Håper det kommer ihvertfall, litt kult Også liker jeg at våpenet KAN jammes sånn atm an "struggle" med å få den siste ladegrepet , men synes at hvis de blir fort rustne og ødelagte blir kanskje litt kjedelig, men samtidig, ganske bra I Afrika er det jo mye fukt osv. + at jeg kommer sikkert til å svømme litt, sist jeg sjekka så liker ikke alle våpen det Så lenge det ikke blir som i S.T.A.L.K.E.R der våpenet låser seg etter 2 magasin så blir det bra. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Du sa jo alt jeg trengte å vite du, Nerowulf, så trenger ikke noe nærmere forklaring! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Nerowulf sa det meste, det kan jo også inkludere noe bedre grafikk, nye oppdrag, bullet-time, bullet-drop osv. Håper det kommer ihvertfall, litt kult Også liker jeg at våpenet KAN jammes sånn atm an "struggle" med å få den siste ladegrepet , men synes at hvis de blir fort rustne og ødelagte blir kanskje litt kjedelig, men samtidig, ganske bra I Afrika er det jo mye fukt osv. + at jeg kommer sikkert til å svømme litt, sist jeg sjekka så liker ikke alle våpen det bare gi meg en HK 417 så går ting bra Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Litt "off topic her" var det Counter Strike som begynte med venstrehendte våpen i høyrehanden? (altså tomhylsene kommer ut på feil side) Så det i en av videoene til Far Cry 2. Endret 13. oktober 2008 av grimsbo Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 på CS kan man bytte hvilken hånd man har våpenet på, husker ikke kommandoen for det Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 http://www.videogamer.com/pc/far_cry_2/preview-1320.html VideoGamer.com: With regards to elements like the weapon degradation and being able to rescue your pals, we imagine there must have been quite a lot of balancing there. With weapon degradation you want it to be there - but too much would have made it quite difficult because everything would end up breaking every five minutes... RG: Yes. At some point the weapon jamming was at the same frequency that was in single-player, and it wasn't working. Everybody on the team was complaining, and the testers were complaining! So we said OK, maybe we have to tweak those numbers to make sure they're still there and they're fun but they're less frequent. I think we have a good balance now. If a player is really good and he lives longer then his weapon will get degraded and it will jam more often than a player that is a newbie and dies every 20 seconds. So I think it evens out, the feel, and it's really interesting. And as you progress you will also earn manuals that will make sure that your weapon won't jam so frequently. Smart system de har der! Nedtelling (kl. 18:35): 9.85 døgn til kl. 15:00, 23. oktober. Det er det samme som 23.42 timer eller 14185 minutter. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Forhaandsbestilt til PS3, gleder meg utrolig til dette spillet, elsket mange ting ved det forste Far Cry, virker som nr. 2 tar alt det som var bra med det og vekk alt som var daarlig (mutanter). Ville nok helst hatt det til pc, er vokst opp med FPS paa pc, men laptopen min virker for tiden ikke, saa det er uaktuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå