Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig lurer jeg på om man MÅ fullføre x oppdrag for å kunne drepe han, eller om man kan finne han helt tilfeldig.

lurer på om man trenger og gjørenoen oppdrag for å finne han også bare drepe han. leste at man slipper å gjøre alle oppdragene ;P

Hvis du kan finne han tilfeldig rundt, lurer jeg på om du kan skyte han i foten, og la ham rømme, og senere finne han der han halter....

Hadde vært gøy...

Lenke til kommentar
Gleder meg til spillet kommer ut nå! Har ikke sett en mer detaljert trailer om hva spillet dreier seg om, enn den som ble linket.

hadde blitt skikkelig forbanna om de hadde utsatt det nå som det nærmer seg utgivelse.

burde ikke tenke tanken engang.

RBR KLIKKER DA!! :realmad:

Lenke til kommentar
linken faila btw ;)

EDIT: Den farcry2world linken

kopier linken og lim den inn i adresse linja ;)

vet jo det.... :nei: men forsatt like greit at han fikser linken :) så alle slipper å gjøre shit mye :thumbup:

har testa. den vil ikke virke

Endret av jottnegen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Mekke en norsk klan eller? Trenger ikke være noe veldig seriøse greier... kan for eksempel spille sammen på samme server en gang i blandt.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke bestemt meg helt enda om jeg skal gå for PC- eller Xbox-versjonen. Heller mer over på PC versjonen tror jeg...

Konsoll: Veldig enkelt, allt ligger til rette... Plugg 'n Play

PC: Litt mer avansert, men store potensialer. PC har bedre map-editor, og man kan etterhvert spille på mods. + bedre grafikk.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke bestemt meg helt enda om jeg skal gå for PC- eller Xbox-versjonen. Heller mer over på PC versjonen tror jeg...

PC: Litt mer avansert, men store potensialer. PC har bedre map-editor, og man kan etterhvert spille på mods. + bedre grafikk.

Hvor bra pc har du da? PCen min er ikke av de beste, men jeg skal ha FC2 til pc selv om jeg også har en Xbox 360. Synes det er mye bedre å spille fps på pc. Men det er min mening.

Lenke til kommentar

Hvor bra pc har du da? PCen min er ikke av de beste, men jeg skal ha FC2 til pc selv om jeg også har en Xbox 360. Synes det er mye bedre å spille fps på pc. Men det er min mening.

Min PC er litt bedre enn alle NASA-PCene til sammen... :whistle:

Neida, men den drar jo Crysis på Very High, så Far Cry 2 skal gå som en drøm.

Fyrer det opp på Xbox 360 jeg tenker jeg.

Skal bli deilig å ha noe frem til Gissj 2.

Ja fordi det jeg har sett av filmer fra FC 2 til 360 er meget lekkert, hva vil pcversjonen vise hos meg med den pcen jeg har i profilen min da :D

PC'n din (som du får i november(?)) vil kunne dra Far Cry 2 lett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...