rbr Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Noen som vet hva det koser å forhåndsbstille på Game i Bogstadveien? Men som sagt, redd for at det er hypet så mye at det blir en skuffelse.. Orker forresten ikke telle ned tror ikke det koster ekstra og bestille på forhånd. har aldri opplevd det iallefall. Lenke til kommentar
August. Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 14 dager igjen nå Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Noen som vet hva det koser å forhåndsbstille på Game i Bogstadveien? Men som sagt, redd for at det er hypet så mye at det blir en skuffelse.. Orker forresten ikke telle ned tror ikke det koster ekstra og bestille på forhånd. har aldri opplevd det iallefall. frakt da Lenke til kommentar
eflas Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Gleeeeeder meg. Hvordan tror dere det går å spille fc2 når det hakker litt på crysis warhead på medium grafikksettings? Ingen AF eller AA. Har ati x 1800 xt pe, amd athlon x2 4400+ og 2 gb ddr minne Lenke til kommentar
August. Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Gleeeeeder meg. Hvordan tror dere det går å spille fc2 når det hakker litt på crysis warhead på medium grafikksettings? Ingen AF eller AA. Har ati x 1800 xt pe, amd athlon x2 4400+ og 2 gb ddr minne det funker bedre en å spille crysis. de har sgat at du skal trenge mindre specs på pcen din for å spille detta Lenke til kommentar
eflas Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Det var en lettelse:D ser ut til å bli et helt sykt tøft spill Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Noen som vet hva det koser å forhåndsbstille på Game i Bogstadveien? Men som sagt, redd for at det er hypet så mye at det blir en skuffelse.. Orker forresten ikke telle ned tror ikke det koster ekstra og bestille på forhånd. har aldri opplevd det iallefall. frakt da Frakt må man regne med på alt man kjøper på nettet uansett. Det kan lønne seg om man kjøper flere spill/ting samtidig. Lenke til kommentar
August. Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Det var en lettelse:D ser ut til å bli et helt sykt tøft spill http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest det er en side som lar deg se om pcen din kan spille det LINKEN FUNKER IKKE Endret 8. oktober 2008 av jottnegen Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Det var en lettelse:D ser ut til å bli et helt sykt tøft spill http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest det er en side som lar deg se om pcen din kan spille det LINKEN FUNKER IKKE Kanskje min link funker da: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Nedtelling: 14.91 døgn til kl. 15:00, 23. oktober. Timer: 357.8 Minutter: 21467 (Nøyaktig, idet jeg fullfører endring) Endret 8. oktober 2008 av LooperNor Lenke til kommentar
August. Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Det var en lettelse:D ser ut til å bli et helt sykt tøft spill http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest det er en side som lar deg se om pcen din kan spille det LINKEN FUNKER IKKE Kanskje min link funker da: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Nedtelling: 14.91 døgn til kl. 15:00, 23. oktober. Timer: 357.8 Minutter: 21467 (Nøyaktig, idet jeg fullfører endring) Yay, den funka. liker den nedtellingen din:) Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Dere som kjøper Collector's Edition: hvorfor gidder dere? Alt som medfølger er av null verdi, dessuten er det ubrukelig. Hvem sitter med kartet som følger med foran seg, eller i tskjorta? Hvem gidder å åpne ei treekse for å ta ut en CD for å bytte spill? Sammenligner med Oblivion CE nå jeg, den var ubrueklig. Bortkasta penger etter min mening. Ser forøvrig kun frem til map-editor. Ellers ser det spillet likt ut som Far Cry Instincts og Predator, tenker på spillestil. Tviler på at det blir en suksess på Live i forhold til Gears 2 eller COD5. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Penere esker? Er man entusiast så er man entusiast! Lenke til kommentar
August. Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Dere som kjøper Collector's Edition: hvorfor gidder dere? Alt som medfølger er av null verdi, dessuten er det ubrukelig. Hvem sitter med kartet som følger med foran seg, eller i tskjorta? Hvem gidder å åpne ei treekse for å ta ut en CD for å bytte spill? Sammenligner med Oblivion CE nå jeg, den var ubrueklig. Bortkasta penger etter min mening. Ser forøvrig kun frem til map-editor. Ellers ser det spillet likt ut som Far Cry Instincts og Predator, tenker på spillestil. Tviler på at det blir en suksess på Live i forhold til Gears 2 eller COD5. gledes dreper hehe, neida. enig med deg. skjønner ikke poenget med det, og blir ikke like stor hit online som cod5 og gears 2 nei Endret 8. oktober 2008 av jottnegen Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Folk får da kjøpe hva dem vil, så lenge det ikke er du som betaler. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Nedtelling kl. 18.00 til 15:00, 23. oktober: Døgn: 14.875 Timer: 357 Minutter: 21420 Lenke til kommentar
August. Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 skulle ønske vi hadde det som svenskene, høstferie dagen etter det kommer. men jeg skjønner ikke hvorfor de har 18+ på spillet Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 vet noen hvordan man får demoen til spillet? lyst til å prøve det må man kjøpe det eller er det gratis på nettet? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 vet noen hvordan man får demoen til spillet?lyst til å prøve det må man kjøpe det eller er det gratis på nettet? Det kommer ikke noen demo. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) vet noen hvordan man får demoen til spillet?lyst til å prøve det må man kjøpe det eller er det gratis på nettet? Det kommer ikke noen demo. fant en på nettet nå er det bare kødd da? søk på far cry 2 demo også ganske høyt oppe edit: det er den øverste linken når du søker på det her er den Endret 8. oktober 2008 av fugletiteren Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Du får opp den andre demoen av det første far cry spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå