Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Deilig, gleder meg som en unge :) Jeg er fan av klassiske 1024x768, trenger ikke noe mer enn det, går greit, også kan man kanskje sette settingene 1-2hakk opp istedenfor :p, men det blir vel kanskje finere med høyere, men merker at det kan hakke litt mer da :p

Jeg skal nå ihvertfall kjøre det på 1680x1050, på max!

Kanskje jeg skal koble til PC'en til projektoren også, og til 7.1 surround sound systemet vårt ;)

Og så må vi jo oppdatere nedtellingen: 15.65 timer til kl. 15:00, 23. oktober!

Det er det samme som 375.6 timer eller 22536 minutter!

Og så tror jeg prosessoren din er en liten flaskehals :)

Kanskje oppgradere den?

Endret av LooperNor
Lenke til kommentar

Tenkte mer på prossesoren :p

Ikke for å gå totalt off-topic, men noen som har en genial prosessor? Trenger ikke vifte, den brude helle ikke være så dyr, har ikke mye siden det snart er moppe :p

______

Kommer det til å være dyr der? Mener de sa ting om at små furrikatter skulle være der osv. :p

Og noen som har sett en video på hvordan character creation fungerer? Litt kult å ha egenlagd figur online :D

Lenke til kommentar
Og der forhåndsbestile jeg også Far Cry 2! Collectors Edition, ofc. Tredje forhåndsbestillingen av Limited Edition sålangt i høst, og har ikke kommer til Saints Row 2, Fallout 3 eller Banjo enda.. :(

Hvilken plattform kjøpte du det til?

Eksbåks treseksti! :)

Lenke til kommentar
Og der forhåndsbestile jeg også Far Cry 2! Collectors Edition, ofc. Tredje forhåndsbestillingen av Limited Edition sålangt i høst, og har ikke kommer til Saints Row 2, Fallout 3 eller Banjo enda.. :(

Hvilken plattform kjøpte du det til?

Eksbåks treseksti! :)

Hvorfor ikke til pc, da din pc vil takle det spillet garantert på high med 1280x1024, jeg avbestiller 360versjonen og går for pcversjonen da jeg vet min pc kommer til å dra FC2 lett :)

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Kommer det til å være dyr der? Mener de sa ting om at små furrikatter skulle være der osv. :p

Og noen som har sett en video på hvordan character creation fungerer? Litt kult å ha egenlagd figur online :D

1. Det kommer til å være dyr der, men ingen rovdyr eller store dyr. Bare zebraer o.l. De har sagt at de kanskje kommer til å legge til rovdyr/store dyr senre gjennom downloads.

2. Det har ikke vært noen slike videoer ennå.

Lenke til kommentar

Maskinen min skal nok knaske i seg Far Cry 2 det sekundet jeg får klokket litt! :)

Er vannvittig mye gladere i å spille på Xbox'en, men èn venneliste og en fantastisk kontroll. Får prøve det til maskinen (enten via demo eller en kjapp piratrunde) for å se om det er verdt et kjøp der også. Hadde det kommet til Steam så hadde pc vært mye mer aktuelt. ;)

Edit: Det er også sånn at jeg MÅ spille i 1680*1050 (native oppløsning er veldig viktig for meg), og jeg blir alltid sittende med rundt 20fps fordi jeg skal ha det så pent som mulig mens det fortsatt er spillbart.. :p

Endret av Laland
Lenke til kommentar

har bestillt pcversionen fra cdon.håper jeg får det en dag før eller senest på lanseringsdagen

det har skjedd før at jeg har fått en dag tidligere.krysser fingrene. :)

har allerede sikret meg en langhelg fra 23 til 27.

får fri fra jobben. :thumbs:

Endret av rbr
Lenke til kommentar
har bestillt pcversionen fra cdon.håper jeg får det en dag før eller senest på lanseringsdagen

Deilig da :) Masse tid til Far Cry 2 :new_woot:

Glemte nedtelling: 15.02 døgn til kl. 15:00, 23. oktober

Endret av LooperNor
Lenke til kommentar

Deilig da :) Masse tid til Far Cry 2 :new_woot:

Glemte nedtelling: 15.02 døgn til kl. 15:00, 23. oktober

hehe,den nedtellingen er som se på klokken hele tiden.

tiden går veeeldig sent.

Endret av rbr
Lenke til kommentar

Da var FC2 bestilt fra AbsoluttSpill.no :) Gleder meg nå :)

Kjedelig at det ikke kommer noe annet enn zebraer osv., men kanskje litt kjedelig med rovdyr også, se for deg en setting:

Du sniker deg sakte gjennom buskene bortover et fjell, du ser det perfekte stedet, du bare sittrer i fingrene etter å legge deg der med en sniper og ta ned en liten landsby. Men plutselig hopper en f'ings leopard-løve-ting fram og dreper deg før du vet ordet av det!

Sånne ting blir jeg über frustrert av :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...