Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg gjort det :D

Skal ha en pc til godt over 8000kr, vil den dra FarCry 2?

Disse er speccsene:

XFX GeForce 9800GT 670M 512MB XXX GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDCP, 670/1950MHz

Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5, Kit w/two matched CM2X2048-6400 Dimm's

Intel Core™ 2 Quad Q9400 2,66GHz, Socket 775, 6MB, 1333MHz, Boxed w/Fan

Hva vil dette si:

DDR2 minne (OBS! For full utnyttelse av 4gb minne eller mer kreves 64bit Vista)

Finner ingen versjon med Windows Vista ultimate på komplett.no :p

Og enda litt offtopic sorry, jeg tar å går inn på komplett.no og tar en pc til 5999kr og tar konfigurer selv, betyr det att jeg må bygge pcen selv her hjemme eller bygger dem det selv? Når du skal kjøpe PC, så kjøp en ordentlig en, og ikke no crap, så jeg slipper å høre deg syte om hvor dårlig PC din er om et år og hva den ikke takler osv :p

Jeg kjenner jeg gleder meg noe sinnsykt til en pc, da har jeg 360, PS3 og GamerPc:D

Nå håper jeg ikke den PCen koster 8000 kr? Ikke kjøp skjermkort med XXX versjon, det er bortkastet.

For 7-8 tusen kunne jeg lett mekke sammen dette:

Intel Core™ 2 Duo E8500 (litt dårligere, men holder masse)

Corsair TWIN2X 6400 DDR2 4 GB

500 gb hardisk

HIS Radeon HD 4870X2 2GB

Kr 7955

Dette mener jeg er en mye bedre PC. Så spørs det da om du skal ha med skjerm, mus og tastatur i prisen, for da må du gå litt ned. BTW så bygger komplett den får deg når du konfigurerer den selv

Nei den kostet vel 7400kr, men så husk MrLG jeg kan ikke bygge en pc selv fordi jeg har ikke noe kunnskap om selvbygging av pc og jeg ikke har noen venner rundt meg som ikke gidder å gjøre det for meg :p

Og TCi: Jeg hadde selv ikke trodd det, men så heldig er jeg da jeg fikk hevet kjøpet på den dritpcen i profilen min, og skal selge Wiien :), så da har jeg rundt en 9000kr til en digg pc...

Hva vil pcen dra på for eks Crysis/Warhead og FarCry 2 viss jeg øker prossessoren og litt på grafikkorte? Kansje High i 1280x1024 noe som jeg mer enn fornøyd med!! Men det med x64, hva må jeg ha da? ikke si Vista Ultimate, fant det operativsystemet til 3000kr som er for mye

Crazy_Man: Jeg har ikke vært noe troll før jeg :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Nei den kostet vel 7400kr, men så husk MrLG jeg kan ikke bygge en pc selv fordi jeg har ikke noe kunnskap om selvbygging av pc og jeg ikke har noen venner rundt meg som ikke gidder å gjøre det for meg :p

Det visste jeg allerede :p De delene jeg sa, hadde jeg mekket sammen i konfigurer selv, altså som da vil si at PCen er ferdig bygget når den kommer hjem til deg. Skulle du bygget den hadde det igjen blitt enda billigere, men synes denne ferdig PCen jeg sa var bedre enn den forrige du kom med, eller et lurere kjøp med andre ord

Lenke til kommentar
Trenger ikke allverden for å kjøre high i 1280*1024! :) med maskinen min (sjekk profilen) kjører jeg en blanding av High og Very High i Warhead i 1680*1050 med ~30fps i snitt! :D

Så din prossessor er bedre enn det jeg posta? :p

Men litt surt jeg ikke får svar på data underseksjonen hjelp med kjøp og salg av pc...

MrLg: når jeg gjorde det samme fikk jeg en pris til 9390 med 2 sånne 1gb videominnekort, men da må du ha valgt en litt dårligere prossessor og ram da :p

Lenke til kommentar
Jada, fint å snakke om hardware, men dette er jo ikke en tråd om hardware ;)

On topic:

Nedtelling: 15.75 døgn igjen til kl. 15:00, 23. oktober

enig med deg der, allerede blitt retta på av en mod tidligere her inne om at det skal snakkes om spillet, ikke om hardware, lag heller en egen tråd: far cry 2 pc krav. eller no

Endret av jottnegen
Lenke til kommentar
Trenger ikke allverden for å kjøre high i 1280*1024! :) med maskinen min (sjekk profilen) kjører jeg en blanding av High og Very High i Warhead i 1680*1050 med ~30fps i snitt! :D

Så din prossessor er bedre enn det jeg posta? :p

Men litt surt jeg ikke får svar på data underseksjonen hjelp med kjøp og salg av pc...

MrLg: når jeg gjorde det samme fikk jeg en pris til 9390 med 2 sånne 1gb videominnekort, men da må du ha valgt en litt dårligere prossessor og ram da :p

Hmm det jeg så var kanskje uten Windows da. Vell sorry, da ble det ikke så billig like vell.

Lenke til kommentar
Og der forhåndsbestile jeg også Far Cry 2! Collectors Edition, ofc. Tredje forhåndsbestillingen av Limited Edition sålangt i høst, og har ikke kommer til Saints Row 2, Fallout 3 eller Banjo enda.. :(

Jepp, det er mange spill denne høsten :)

Må huske Left 4 Dead på lista di da :tease:

Nedtelling: 15,68 døgn til kl. 15:00, 23. oktober.

Det er det samme som 376 timer og omtrent 45 minutter.

eller ~22560 minutter

Lenke til kommentar

Hvor får jeg kjøpt coll. edit.? Jeg tenkte litt at de kanskje hadde det på Absolutt Spill... Men der er det bare normale (?). Man får med en t-skjorte? Boks? og kart? (Spm tegn er det jeg lurer på), ellers er det vel ikke noe annet? Kanskje en making of video, men det er ikke veldig viktig :p

Lenke til kommentar
Hvor får jeg kjøpt coll. edit.? Jeg tenkte litt at de kanskje hadde det på Absolutt Spill... Men der er det bare normale (?). Man får med en t-skjorte? Boks? og kart? (Spm tegn er det jeg lurer på), ellers er det vel ikke noe annet? Kanskje en making of video, men det er ikke veldig viktig :p

http://absoluttspill.no/component/page,sho...emart/Itemid,1/

Nå burde den virke...

Forresten så mener jeg collectors edition egentlig ikke er verdt det... Spillet er jo det samme uansett, og det er jo det jeg vil ha :!:

Og på hva du får med traff du spikern på huet...

Endret av LooperNor
Lenke til kommentar

Nei, det der gidder jeg ikke, kjøper heller spillet for 330spenn (uten frakt). Kan heller kjøpe en slik t-skjorte/få av en Spaceworld butikk (Kjenner noen folk :p).

Men det kartet hadde vært genialt å hatt egentlig, but we have a great tool for that; Internet :p

Er det sant at det krever mindre enn Crysis? Diskuterte spill med noen kamerater og de nevne at det skulle være hardere å kjøre for en PC... Syntes det var litt rart, mener å huske å ha lest at det skal kreve mindre/se bedre ut på lavere kvalitet.

Hva skjer med våpena? AK'er holder jo i år! Kjedelig at de ruster når du virkelig trenger dem, men det er jo et steg nærmere reality :p!

Lenke til kommentar
Nei, det der gidder jeg ikke, kjøper heller spillet for 330spenn (uten frakt). Kan heller kjøpe en slik t-skjorte/få av en Spaceworld butikk (Kjenner noen folk :p).

Men det kartet hadde vært genialt å hatt egentlig, but we have a great tool for that; Internet :p

Er det sant at det krever mindre enn Crysis? Diskuterte spill med noen kamerater og de nevne at det skulle være hardere å kjøre for en PC... Syntes det var litt rart, mener å huske å ha lest at det skal kreve mindre/se bedre ut på lavere kvalitet.

Hva skjer med våpena? AK'er holder jo i år! Kjedelig at de ruster når du virkelig trenger dem, men det er jo et steg nærmere reality :p!

Nå er det jo rimelig støvete i afrika da ;)

Og ja, det er ganske unødvendig med den pakka ;)

Og det skal kreve mindre enn Crysis... Det har hvertfall utviklerene sagt, og det kjører jo på konsoll...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...