Laland Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hehe, da blir banene mine rare, fordi jeg kommer til å vite hvor alt jeg legger ut er.. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg håper start-oppdragene ikke blir for repeterende(som i GTA IV og hele Assassins Creed). Det jeg mener er om man i starten må gjøre ting som å hente ting,bringe ting, bombe ting og andre småsaker, bare for å få komme skikkelig igang. Håper man får det relativt fritt, men med noen begynner-oppdrag som lærer deg the basics. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Og at teknikker faktisk blir brukt mer enn èn gang! I GTA var det jo et oppdrag hvor du lærte en teknikk som bare blir brukt èn èneste gang iløpet av hele spillet! (oppdraget hvor man ligger oppå varebilen..) Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Første spillet på en stund jeg virkelig gleder meg til. Jeg er bare litt redd for at det blir som med Crysis, at det krever latterlig mye for å kjøre smooth. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 skaff det på konsol så BURDE det ikke være et problem. anyway så skal jeg ha Far cry 2 og det er vel ca det spillet jeg gleder meg mest til for tia Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Siden det kommer til konsoll, så gjetter jeg på at det kan se ganske pent ut uten noen altfor sinnsyke systemkrav. Hva vi har sett sålangt av konsoll-footage er jo vannvittig pent, og hvis du spiller på en pc med mer ram, fetere prossesor, bedre skjermkort og høyere oppløsning, så tror jeg jaggu vi er inne på noe! Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg gleder meg som et barn til jeg skal sitte hjemme og lage et Eiffel-tårn, for så å drepe kompiser på toppen av tårnet! ^^ Dette blir nok ett av de feteste multiplayer-spillene gjennom tidene. Og det at Map Editoren er så brukervennlig og "lett" er jo fantastisk! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) jeg så en film at våpne blir gradvis ødelagt så jeg lurer på om dette er noe som skjer rask eller om det tar lang tid. Lurer på en ting til, kan man opgradere våpen med sikte og sånt? Edit: skriveleif Endret 10. september 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Ville da vært litt rart om ett nykjøpt men etter hvert velbrukt våpen er ett rustvrak etter 2 døgn. Selv om det tilsier 8-12 timer spilling er det alikevel bare 2 døgn. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Noen som vet om konsoll versjonene kommer til å ha støtte for rumble funksjonen? Har lest å sett det meste av videoer og intervju men har ikke funnet ut noe rundt det. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Noen som vet hvordan natt/dag syklusene fungerer? Altså, hvor lenge varer en dag ingame? Han nevnte det i den videoen de spiller om natta. Tror det var noe sånt som 1 minutt spilletid er 5min ingame. Correct me if im wrong Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Ville da vært litt rart om ett nykjøpt men etter hvert velbrukt våpen er ett rustvrak etter 2 døgn. Selv om det tilsier 8-12 timer spilling er det alikevel bare 2 døgn. Sant, unødvendig feature. Så at at våpenet eksploderer og det er ganske teit. Lurer også på hvordan det blir med det der fikse-seg-selv-npr-man-er-skadet tingen, om det blir en ting man blir møkka lei av å gjøre i lengden. Men for helvete, dette er en av de spilla jeg har gledet meg mest til! Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Ville da vært litt rart om ett nykjøpt men etter hvert velbrukt våpen er ett rustvrak etter 2 døgn. Selv om det tilsier 8-12 timer spilling er det alikevel bare 2 døgn. Sant, unødvendig feature. Så at at våpenet eksploderer og det er ganske teit. Lurer også på hvordan det blir med det der fikse-seg-selv-npr-man-er-skadet tingen, om det blir en ting man blir møkka lei av å gjøre i lengden. Men for helvete, dette er en av de spilla jeg har gledet meg mest til! Har hørt det skal være ca 60 forskjellige animasjoner av at man "healer" seg selv. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det her virker som å være et av de mest gjennomførte spillene på lenge! Kommer til å bli vannvittig bra! Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 jeg så en film at våpne blir gradvis ødelagt så jeg lurer på om dette er noe som skjer rask eller om det tar lang tid. Lurer på en ting til, kan man opgradere våpen med sikte og sånt? Edit: skriveleif Ja, det kan man. I et eller annet intervju jeg så fortalte de at man kan dra til spesielle steder der man kan kjøpe seg tileggs-ting til våpnene, men f.eks. det å skifte farge og textures o.l. ble for urealistisk så det blir det ikke. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg har ventet på dette siden annonseringen. Håper det blir som et STALKER i Afrika med høyere produksjonsverdi... Riktignok uten mutanter, men dog. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Vet noen om det blir litt liknende system som på cod4 i MP? Slik at man ranker høyrer level og får tak i nye våpen, perks ++? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) jeg så en film at våpne blir gradvis ødelagt så jeg lurer på om dette er noe som skjer rask eller om det tar lang tid. Lurer på en ting til, kan man opgradere våpen med sikte og sånt? Edit: skriveleif Ja, det kan man. I et eller annet intervju jeg så fortalte de at man kan dra til spesielle steder der man kan kjøpe seg tileggs-ting til våpnene, men f.eks. det å skifte farge og textures o.l. ble for urealistisk så det blir det ikke. Er jeg blind eller er den ak 47 i gull eller? name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 11. september 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 jeg så en film at våpne blir gradvis ødelagt så jeg lurer på om dette er noe som skjer rask eller om det tar lang tid. Lurer på en ting til, kan man opgradere våpen med sikte og sånt? Edit: skriveleif Ja, det kan man. I et eller annet intervju jeg så fortalte de at man kan dra til spesielle steder der man kan kjøpe seg tileggs-ting til våpnene, men f.eks. det å skifte farge og textures o.l. ble for urealistisk så det blir det ikke. Er jeg blind eller er den ak 47 i gull eller? Jo, den har jeg og sett. Men de sa nok det i et intervju. Kanskje den videoen er laget før spillet ble 100% ferdig, og at de "lekte" seg med textures..? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Vet noen om det blir litt liknende system som på cod4 i MP? Slik at man ranker høyrer level og får tak i nye våpen, perks ++? Jeg håper for all del ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå