Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Nå dro jeg fram kalkulator i Windows og regna litt!

Fra midnatt i dag er det 384 timer til midnatt 22-23.

Hvis vi da legger på 15 timer burde vi vite når sånn ca vi får spillet: 399 timer.

Siden klokka er 10 nå, må vi legge på 2 til. Da blir det 401.

401 delt på 24 = 16.708 døgn igjen til vi kan kose oss til Far Cry 2 :)

Dette blir bra!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den grafikken som blir vist i dem filmene er til å spise opp altså

Dette er fra en konsoll-versjon faktisk

Det som imponerte mest att det er filmet med ett kamera, da blir det garantert flottere på min egen HDTV og hjemmekinoen ja!

Da lurer jeg på hvordan blir pc-versjonen, det vet jeg, den blir helt sykt flott

Fant det ut fordi jeg såg teksten fra selve spillet att det stod select og L2 som er triggeren til Playstation 3, og kansje det er og 360 versjonen med dem triggere heter RT og LT :p

Og det som er enda jævligere er att jeg sitter på en pc som ikke takler å se filmen i HD, såg den i SD, fordi filmen i HD lagger som ett lysbildeshow i slow motion, ca 5 fps hele veien

Det er altså en pc med Geforce 5200 FX, singelcore og 512ram og den er snart 8 år gammel :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Den første filmen var på PS3, mens den andre virket å være Xbox 360. Syns det var en betydelig forskjell. PS3-versjonen virket plaget av dithering og dårlige teksturer. Trodde Ubisoft sa at de hadde løst PS3 problemene sine jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Sniketaktikk utgår. Første jeg skal gjøre er å samle en haug våpen, ta en jeep og kjøre rett inn i første fiendtlige område jeg ser.

Lenke til kommentar

Da har jeg gjort det :D

Skal ha en pc til godt over 8000kr, vil den dra FarCry 2?

Disse er speccsene:

XFX GeForce 9800GT 670M 512MB XXX GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDCP, 670/1950MHz

Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5, Kit w/two matched CM2X2048-6400 Dimm's

Intel Core™ 2 Quad Q9400 2,66GHz, Socket 775, 6MB, 1333MHz, Boxed w/Fan

Hva vil dette si:

DDR2 minne (OBS! For full utnyttelse av 4gb minne eller mer kreves 64bit Vista)

Finner ingen versjon med Windows Vista ultimate på komplett.no :p

Og enda litt offtopic sorry, jeg tar å går inn på komplett.no og tar en pc til 5999kr og tar konfigurer selv, betyr det att jeg må bygge pcen selv her hjemme eller bygger dem det selv?

Jeg kjenner jeg gleder meg noe sinnsykt til en pc, da har jeg 360, PS3 og GamerPc:D

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...