Applebee Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Tror da det, ettersom det finnes bærbare som kjører Crysis. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Eksisterer det bærbare der ute som kan kjøre dette? Såklart.... Men den kosta 6400... Men vet ikke om jeg gidder å bruke den til Far Cry 2, da det er 2x2 ghz prosessor, så det kan nok ikke bli så bra, med tanke på at det blir mye røyk ol i Farcry 2.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Bestilte nettopp standard utgaven fra cdon. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Bestilte nettopp standard utgaven fra cdon. Du får poste her med en minianmeldelse når du har prøvd det da! Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Bestilte nettopp standard utgaven fra cdon. Du får poste her med en minianmeldelse når du har prøvd det da! Det skal jeg også Håper jeg får det en dag før Gleder meg sykt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Trenger heldigvis ikke bekymre meg om maskinen min takler spillet. Ser fram til Far Cry 2 Endret 6. oktober 2008 av Cruentus Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 tror dere at minne på grafikk kortet gir noe forskjell i detta spillet? har bare 320mb og man trenger 512mb Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Trenger heldigvis ikke bekymre meg om maskinen min takler spillet http://img88.imageshack.us/img88/6832/farc...quiremenkd7.gif Ser fram til Far Cry 2 fant den tingen der igjen? Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Trenger heldigvis ikke bekymre meg om maskinen min takler spillet http://img88.imageshack.us/img88/6832/farc...quiremenkd7.gif Ser fram til Far Cry 2 fant den tingen der igjen? Hvis du lurte på hvor man finner den: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Trenger ikke være redd for om det kommer til å kjøre jeg heller Endret 6. oktober 2008 av LooperNor Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 shit skjermkortet trakk litt ned, men kom allikevel over recomanded da.. Skulle kjøpt HD readeon 4870.. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 har havnet jeg på testen. hadde håpet at jeg skulle litt lenger opp. kjører 2 stk gtx 280 i sli. 3 gig ramm ddr2 men har en amd 6400 3,21 ghz.tror den er litt flaskehals. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 har havnet jeg på testen. hadde håpet at jeg skulle litt lenger opp. kjører 2 stk gtx 280 i sli. 3 gig ramm ddr2 men har en amd 6400 3,21 ghz.tror den er litt flaskehals. Det hørtes ut som en svær flaskehals. Anbefaler en ny prosessor ^^ Jeg fikk fullt med EN GTX 280... Lenke til kommentar
rbr Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 har havnet jeg på testen. hadde håpet at jeg skulle litt lenger opp. kjører 2 stk gtx 280 i sli. 3 gig ramm ddr2 men har en amd 6400 3,21 ghz.tror den er litt flaskehals. Det hørtes ut som en svær flaskehals. Anbefaler en ny prosessor ^^ Jeg fikk fullt med EN GTX 280... jepp. håper at AMD kommer med noe nytt snart. Lenke til kommentar
August. Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 hold dere til topic a (leker litt moderator her) Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 hold dere til topic a(leker litt moderator her) Hvor bra pc-en takler Far Cry 2, har da noe med Far Cry 2 å gjøre, så er vel nokså on-topic... Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Absolutt. Jeg fikk under recommended, men jeg har bærbar og skal uansett kjøre det på Xboxen, så det gjør ikke noe. Har egentlig vært ganske fornøyd over hva Xboxen grierå produsere av grafikk, og det her ser jo kanon ut . Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 hold dere til topic a(leker litt moderator her) Hvor bra pc-en takler Far Cry 2, har da noe med Far Cry 2 å gjøre, så er vel nokså on-topic... det er lit skjedelig å høre om er denne branok ogsåvidere Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Enig med den, men det er jo egentlig on-topic.... Det var en annen tråd om Farcry 2 som utviklet seg til en tråd om pc-er var gode nok (var egentlig det som var temaet hele tiden) Kanskje folk kunne snakket om det i den? Men husker ikke hvor den er gjemt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå