fugletiteren Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 hva er forselen melom far cry 2 og far cry 2 Collector´s Edition? er det noe vitsi å kjøpe Collector´s Edition eller er det bare tull? skriv gjerne hva man får med i Collector´s Edition Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 hva er forselen melom far cry 2 og far cry 2 Collector´s Edition?er det noe vitsi å kjøpe Collector´s Edition eller er det bare tull? skriv gjerne hva man får med i Collector´s Edition Man får: - Ekslusiv treboks - Spillet kommer i metallcover - "The making of" DVD - Kart - T-skjorte Tror ikke det var mer enn det Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 fikk vel med noen ekstra oppdrag om man forhåndsbetilte CE også tror jeg Lenke til kommentar
gard. Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 fikk vel med noen ekstra oppdrag om man forhåndsbetilte CE også tror jeg Bare hvis man bestiller fra gamestop (tror jeg). Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 vet noen hvor man finner spillet billigst? skall forholsbestilledet.... Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) vet noen hvor man finner spillet billigst?skall forholsbestilledet.... Absoluttspill har det inne til 329,- Det var derfra jeg bestilte Endret 5. oktober 2008 av LooperNor Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 vet noen hvor man finner spillet billigst?skall forholsbestilledet.... Absoluttspill har det inne til 329,- Det var derfra jeg bestilte når kommer da spillet i posten? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 En dag før release eller på release, avhengig av hvor du bor i landet. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=31043 Gamezone har det også, til samme pris Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 En dag før release eller på release, avhengig av hvor du bor i landet. Vet du når man får det på Grorud? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 En dag før release eller på release, avhengig av hvor du bor i landet. Vet du når man får det på Grorud? Det er i Oslo (er bergenser skjønner du)? Det vil jeg tro. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 En dag før release eller på release, avhengig av hvor du bor i landet. Vet du når man får det på Grorud? Det er i Oslo (er bergenser skjønner du)? Det vil jeg tro. Bydel av Oslo Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 En dag før release eller på release, avhengig av hvor du bor i landet. Vet du når man får det på Grorud? Det er i Oslo (er bergenser skjønner du)? Det vil jeg tro. Bydel av Oslo Ja, jeg skjønte det når jeg googlet det, men kunne vært ett sted på landsbygda for alt jeg vet. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Er det noen som vet om jeg kan få installert Far Cry 2 på både min stasjonære og bærbare pc? Den stasjonære kan ha bedre grafikk på, men den bærbare er lettere å ta med seg på LAN, så hadde vært topp å kunne ha det på begge.... Men gidder ikke kjøpe 2 eksemplarer av Far Cry 2... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det kan du helt sikkert Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Får håpe det, hadde spart meg for en del stress... Er bare redd for at jeg ikke kan aktivere spillet med samme serial på 2 pc-er.... Kan ikke spille Call of Duty 4 online på den bærbare nårjeg bruker samme serial på forskjellig pc... Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 En dag før release eller på release, avhengig av hvor du bor i landet. jeg bor i Oslo. kommer det da en dag før da? tengte pågrun av at byen er "stor" og kansje de sender det fra Oslo? noen som vet om et seted jeg fårdet en dag før hvis jeg bor i Oslo? Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 18 dager igjen nå! (?) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 En dag før release eller på release, avhengig av hvor du bor i landet. jeg bor i Oslo. kommer det da en dag før da? tengte pågrun av at byen er "stor" og kansje de sender det fra Oslo? noen som vet om et seted jeg fårdet en dag før hvis jeg bor i Oslo? Absoluttspill. bur langt på landet på vestlandet og dem leverer på en dag hit, så du får det nok på en dag i oslo^^ Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Eksisterer det bærbare der ute som kan kjøre dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå