Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har troa på dette....

Vet ikke hvorfor...

Men AI kan ødelegge nesten hele spillet...

Hva er vitsa med realisme så ekte som den ut av vinduet, når folkene i spillet har intelligens som en realistisk 3 dager gammel gutt?

Men, får se og håpe på det beste...

Lenke til kommentar

Mener også at dårlig AI kan ødelegge alt...

For satser de på sinnsyk realisme, må de tenke på de små tingene, før de begynner med alt det store, fancy greiene!

Greit at et tre vokser, og våpen blir slitt, men hva hjelper det å slite ned på våpenet, når AI`s tenker som en 3`åring?

Lenke til kommentar
tror dette spillet får god grafikk/ytelse, godt gameplay, boring historie og en haug med extras(på godt og vondt. alt i alt blir det vel et bra spill, men ingen medalje.

det jeg også tenker, det skal være over 100 lanvarige missions i detta spillet, godt gjort hvis spillet klarer holde spillern interessert gjennom hele SP spillet, ikke bli for repeterende.

Lenke til kommentar
men noen sa at det skall bli mer realistisk.

vill det si at man ikke kan bygge hus inni verandre. og bygge baser i trær og lage høye høye veier som svever løst i luften osv?

Jo! Det kan man. Det er bekreftet av selveste Clint Hocking. Han sa i et intervju om Map Editoren: "If you want to build a floating city in the sky, you can!"

hehe. bygge skolen min og brenne alt ned! moahahaha

Lenke til kommentar

Skal du lage et nytt spill MÅ DU HA:

1. ha best mulig grafikk og dritt grafikk-motor, gjerne sånn at neste generasjons pcer kansje greier å dra det på max med 20 i fps.

2. HDR Ekstremt viktig! sånn at alt blir dritt opplyst og sånn at det lagger enda mer ^^

3. Realisme er viktig helst sånn at alle bladene rører helt mongo på seg når du går inn i dem..

4. Crappy AI som ikke skjønner når du står foran dem og rekker finger mens du roper

"HER ER JEG!!" OG som da skyter på treet bak deg sånn at det detter ned og det gir den realsitiske følelsen av at alt kan gå i stykker..

5. og viktigste i dag ha EA som sammarbeids partner sånn at du er sikker på at ingen kjøper spillene dine og ingen får høre om dem pga at det ikke går å laste dem ned heller..

GLHF NEXT GEN.GAMES!! :love:

Lenke til kommentar

Skal du lage et nytt spill MÅ DU HA:

1. Ha best mulig grafikk , gjerne sånn at neste generasjons pcer kanskje greier å dra det på max med 20 i fps. Da har man et spill som ser forbasket bra ut over en hel generasjon av Hardware. Det er jo det jeg egentlig kaller genialt.

2. HDR er Ekstremt viktig! Se ut av vinduet ditt og si meg hvordan alt hadde sett ut om alt var helt matt. Fint?

3. Realisme er viktig helst sånn at alle bladene ikke kutter deg opp i biter når du går gjennom en busk.

4. Crappy AI som ikke er like smart som meg selv... duh :p

Treffer de ikke noe så skrur man opp vanskelighetsgraden så skal du nok se at de treffer.

Lenke til kommentar
De må heller ikke overdrive AI. De må ikke kunne treffe deg på 5 km avstand mens du ligger bak en stein.

eller at de bare plutselig begynner å skyte deg når du nærmer deg uten at de faktisk har sett rett på deg. sånn som i Battlefield bad company

det med at man kan velge 9 forskjellige karakterer, hvem er da han som ubisoft har reklamert med hele tia på bilder og sånt? the jackal?

Endret av jottnegen
Lenke til kommentar

Du beynner spillet får ditt første våpen = pistol skyter litt på tull 2 - 3 og BOM SÅ GÅR PISTOLEN I LUFTA, så setter du deg inni den første bilen skrur om tenninga og BOM SÅ PUKTERER ALLE DEKKA OG DU OPPDAGER ET STORT HULL I BENSIN TANKEN..

Lenke til kommentar
Ingen spill som har kommet ut, har flammer som sprer seg med vinden så vidt jeg vet, derfor blir det spesielt uansett om det er COD 5 eller Far Cry 2. Hvor godt det fungerer i praksis er derimot vanskelig å si.

gta san andreas sprete flammene seg utover korn åkerne :D så det er ikke noe nytt egentlig.

Ingen spill som har kommet ut, har flammer som sprer seg med vinden så vidt jeg vet, derfor blir det spesielt uansett om det er COD 5 eller Far Cry 2. Hvor godt det fungerer i praksis er derimot vanskelig å si.

gta san andreas sprete flammene seg utover korn åkerne :D så det er ikke noe nytt egentlig.

edit: det sprer seg ikke med vinden.

Lenke til kommentar
Tror i allefall at våpen jammer alt for ofte utifra hva jeg har lest/sett.

det er vel lagt til muligheter for å forhindre/forsinke og mest sannsynlig reparere skadene. forhåpentligvis lager de det slik at dette ikke blir overdrevent plagsomt. men hele greia med at våpen bryter sammen med tid er og blir alltid crap

angående historie så er det vel et spørsmål om man egentlig trenger den. man vet det er en fyr (jacal) som selger våpen til flere sider i en krig og du skal bane deg vei gjennom afrikas hjerte og sprenge ræva hans til 10000 biter. sleng inn en grunn for deg å være der og bam, du har ei historie som duger. noe mer kommer bare til å bli glemt med en gang man skal begynne med å angripe den neste landsbyen

Lenke til kommentar
Tror i allefall at våpen jammer alt for ofte utifra hva jeg har lest/sett.

det er vel lagt til muligheter for å forhindre/forsinke og mest sannsynlig reparere skadene. forhåpentligvis lager de det slik at dette ikke blir overdrevent plagsomt. men hele greia med at våpen bryter sammen med tid er og blir alltid crap

angående historie så er det vel et spørsmål om man egentlig trenger den. man vet det er en fyr (jacal) som selger våpen til flere sider i en krig og du skal bane deg vei gjennom afrikas hjerte og sprenge ræva hans til 10000 biter. sleng inn en grunn for deg å være der og bam, du har ei historie som duger. noe mer kommer bare til å bli glemt med en gang man skal begynne med å angripe den neste landsbyen

Kvalitetspost :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...