August. Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tror dere det har noe å si hvilken person du velger. F eks en liten ung rask kineser, eller en gammel erfaren Kosovo Albaner? er ingen forskjell sånn sett. du kan bare se forskjell på armene hvis du velger en med tatto eller hansker og de har forskjellige bukser og sko,( en av de få fps man kan se beina til avataren)har jo ingen betydning akkuratt Hvor i all verden har du dette fra? Jeg har lett meg i hjel i håp om å finne ut av dette, men i alle videoene ser man ikke om det stemmer.. hvis du tenker på beina så er det en gameplay video hvor man ser at han drar ut kuler av beina sine. Ja! Når du sier det så har jeg selvfølgelig sett den. Men hva om man bare står helt i ro og ser rett ned..? Ser man føttene da? har ikke sett det, men hver gang du ser han gå ut og inn av biler osv ser du beina hans, så det hadde jo hvert idiotisk at de forsvant med en gang du ikke gjør noe spess. Lenke til kommentar
August. Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) you start to feel sick and the next thing you know you wake up in a dark room with a man reading to you - The Jackal - the arms dealer you’ve been hired to eliminate. wtf?! er det ikke han du skal drepe, så er han legen din eller no? PS: detter er på starten av spiller Endret 4. oktober 2008 av jottnegen Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Hvorfor er det så stor blast om dette spillet? Mener å huske jeg kjøpte 1'eren i fra en sånn 90 krs boks i julegave til en venn aptotil så sugde det hest med super krrefter og alt mulig dil dal og nå skal de prøve å lage det superrealistisk? Jaja. Nå skal de prøve å lage det super realistisk? Far cry 2 har INGENTING med 1ern å gjøre. De bruker bare Far cry navnet for å gi det mer oppmerksomhet og bygge på serien. Hvorfor det er så stor blast? Fordi det kommer til å bli et bra spill grafikk messig og gameplay messig. Endret 4. oktober 2008 av YojimboVII Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 jeg tror ikke Far Cry 2 vil floppe sånn som 1 ern gjorde tror dette kommer til å bli et knakende godt spill Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 jeg tror ikke Far Cry 2 vil floppe sånn som 1 ern gjorde tror dette kommer til å bli et knakende godt spill Floppa enern? Mener å huske at det høstet både gode kritikker og salgstall. Lenke til kommentar
August. Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 hva betyr egentlig Farcry? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 hva betyr egentlig Farcry? Far betyr jo langt og cry betyr enten og grine eller skike hyle ule osv. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) "A Far Cry" kan vel også bety noe i samme baner som lang avstand osv. Edit: Google supports mah theory. A far cry - a long distance; - in allusion to the sending of criers or messengers through the territory of a Scottish clan with an announcement or summons. Mine tanker går da mot nettopp det at spillet foregår på enorme åpne områder. Endret 4. oktober 2008 av Lakus Lenke til kommentar
August. Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) hva betyr egentlig Farcry? Far betyr jo langt og cry betyr enten og grine eller skike hyle ule osv. jaja. men liksom, det må jo ha en betdydning sammen, enn lang grine Endret 4. oktober 2008 av jottnegen Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 "A Far Cry" kan vel også bety noe i samme baner som lang avstand osv.Edit: Google supports mah theory. A far cry - a long distance; - in allusion to the sending of criers or messengers through the territory of a Scottish clan with an announcement or summons. Mine tanker går da mot nettopp det at spillet foregår på enorme åpne områder. Det er jo bare far cry 2 som har lange åpne sletter osv Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Min forståelse er at Far Cry-merkevaren er at du er langt i fra sivilasjonen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det er jo bare far cry 2 som har lange åpne sletter osvDu mener det at Far Cry 1 ikke hadde enorme områder i forhold til andre spill da det kom ut? Min forståelse er at Far Cry-merkevaren er at du er langt i fra sivilasjonen.Som igjen binder sge sammen med lange avstander osv som jeg sa istad. Fucking WIN! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ja når du sier det så er jeg enig. Lenke til kommentar
r88 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 jeg tror ikke Far Cry 2 vil floppe sånn som 1 ern gjorde tror dette kommer til å bli et knakende godt spill Far Cry (1) var langt fra en flopp. Kontrollsjekket for sikkerhets skyld med en venn av meg som jobbet i spillbutikk på den tiden, og i følge han var Far Cry en av de mestselgende spillene i den perioden på ca 3 år hvor han jobbet der. Dette var i Trondheim, så den kan selvsagt ha floppet i resten av verden, men jeg og alle jeg kjente den gangen som spilte spill på PC elsket Far Cry. Sjekker du gamerankings så vil du se at de aller fleste kritikkene på spillet er fra 90% og oppover, selv om det som alltid på spill er noen som gir lavere scores. Far Cry 2 ser ut til å kunne bli årets spill for mitt vedkommende, spesielt gleder jeg meg til å lage egne maps med map-generatoren. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 men noen sa at det skall bli mer realistisk. vill det si at man ikke kan bygge hus inni verandre. og bygge baser i trær og lage høye høye veier som svever løst i luften osv? Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 men noen sa at det skall bli mer realistisk. vill det si at man ikke kan bygge hus inni verandre. og bygge baser i trær og lage høye høye veier som svever løst i luften osv? Jo! Det kan man. Det er bekreftet av selveste Clint Hocking. Han sa i et intervju om Map Editoren: "If you want to build a floating city in the sky, you can!" Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 flammen sprer seg også i cod 5 Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Men cod 5 er ikke FarCry 2.. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 det er sant, men ville bare si at farcry 2 ikke er det eneste spillet der flammer sprer seg Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Men det at 2 splitternye spill, har flammer som sprer seg, gjør det ikke mindre speiselt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå