August. Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tror dere det har noe å si hvilken person du velger. F eks en liten ung rask kineser, eller en gammel erfaren Kosovo Albaner? er ingen forskjell sånn sett. du kan bare se forskjell på armene hvis du velger en med tatto eller hansker og de har forskjellige bukser og sko,( en av de få fps man kan se beina til avataren)har jo ingen betydning akkuratt Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det står jo exp nederst (experience, altså erfaring) Det har ikke noe å si om hva du har mest erfaring med? Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tror dere det har noe å si hvilken person du velger. F eks en liten ung rask kineser, eller en gammel erfaren Kosovo Albaner? er ingen forskjell sånn sett. du kan bare se forskjell på armene hvis du velger en med tatto eller hansker og de har forskjellige bukser og sko,( en av de få fps man kan se beina til avataren)har jo ingen betydning akkuratt Hvor i all verden har du dette fra? Jeg har lett meg i hjel i håp om å finne ut av dette, men i alle videoene ser man ikke om det stemmer.. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tror dere det har noe å si hvilken person du velger. F eks en liten ung rask kineser, eller en gammel erfaren Kosovo Albaner? Nah... Man ser kanskje forskjell på høyden du ser fra, og f'eks armene ser forskjellige ut, men ellers tror jeg ikke det er noe særlig forskjell... Og så blir jo de du ikke velger en del av spillet da... Dette er 4 av de 9 du kan velge Ubisoft har bestemt seg for å avsløre to hver fredag N4G.com har skaffa bilder av alle 9 så du behøver ikke å vente til neste fredag for å se et par til tror du at du kan legge ut link? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Let litt bedre på forrige side, så finner du den.... EDIT: Fant det... Noen her som har sett bildene av de forskjellige karakterene man kan spill og tekt over hvilken de skal velge?? bilder og info om karakterene Endret 4. oktober 2008 av Lolli Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Siden det er 9 forskjellige karakterer å velge mellom ser jeg ikke poenget med å ikke ha noen forskjeller i handlingen med de eller forskjeller i hva de kan. Uten det er det i mening bortkastet. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Siden det er 9 forskjellige karakterer å velge mellom ser jeg ikke poenget med å ikke ha noen forskjeller i handlingen med de eller forskjeller i hva de kan. Uten det er det i mening bortkastet. Enig i den Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Får håpe de bruker de "norske" måleenhetene på fullversjonen da. (Kg og cm) PS: Orket ikke å finne ut hvilke land som bruker det samme som oss. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Får håpe de bruker de "norske" måleenhetene på fullversjonen da. (Kg og cm) PS: Orket ikke å finne ut hvilke land som bruker det samme som oss. Helst at det går an å velge i instillingsmenyen elr noe..... Så blir alle fornøyde Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Norge bruker jo standar måleenheter, mens "dumme" land som USA og England bruker rare gamle mål. Ubisoft er vel fransk, så tror nok de følger ISO-enheter Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Norge bruker jo standar måleenheter, mens "dumme" land som USA og England bruker rare gamle mål. Ubisoft er vel fransk, så tror nok de følger ISO-enheter Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Hvorfor er det så stor blast om dette spillet? Mener å huske jeg kjøpte 1'eren i fra en sånn 90 krs boks i julegave til en venn aptotil så sugde det hest med super krrefter og alt mulig dil dal og nå skal de prøve å lage det superrealistisk? Jaja. Endret 4. oktober 2008 av Carlgutt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hmmm, fordi at selv om du ikke likte spillet så var det revolusjonerende for sin tid. Lenke til kommentar
August. Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tror dere det har noe å si hvilken person du velger. F eks en liten ung rask kineser, eller en gammel erfaren Kosovo Albaner? er ingen forskjell sånn sett. du kan bare se forskjell på armene hvis du velger en med tatto eller hansker og de har forskjellige bukser og sko,( en av de få fps man kan se beina til avataren)har jo ingen betydning akkuratt Hvor i all verden har du dette fra? Jeg har lett meg i hjel i håp om å finne ut av dette, men i alle videoene ser man ikke om det stemmer.. hvis du tenker på beina så er det en gameplay video hvor man ser at han drar ut kuler av beina sine. Lenke til kommentar
August. Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det står jo exp nederst (experience, altså erfaring) Det har ikke noe å si om hva du har mest erfaring med? det viser bare tidliggere "jobber" har hatt. leste et intervju med en av de som jobbet med det hvor folk kunne stille spørsmål. en som spurte om detta, han svarte bare at det blir ikke noen forskjell på evner på de forskjellige Lenke til kommentar
August. Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Får håpe de bruker de "norske" måleenhetene på fullversjonen da. (Kg og cm) PS: Orket ikke å finne ut hvilke land som bruker det samme som oss. hvis du ser på bildene over av noen av karakterene så ser du at de står høyde i feet, inch og vekt i lbs, amreikanske måleenheter. får håpe de gir ut en europeisk versjon med iso Endret 4. oktober 2008 av jottnegen Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Får håpe de bruker de "norske" måleenhetene på fullversjonen da. (Kg og cm) PS: Orket ikke å finne ut hvilke land som bruker det samme som oss. hvis du ser på bildene over av noen av karakterene så ser du at de står høyde i feet, inch og vekt i lbs, amreikanske måleenheter. får håpe de gir ut en europeisk versjon med iso Sant nok.... Det står jo exp nederst (experience, altså erfaring) Det har ikke noe å si om hva du har mest erfaring med? det viser bare tidliggere "jobber" har hatt. leste et intervju med en av de som jobbet med det hvor folk kunne stille spørsmål. en som spurte om detta, han svarte bare at det blir ikke noen forskjell på evner på de forskjellige Ja, men jeg tenkte litt som at smuglerne kunne få med seg mer, ellernoe.... litt sånn.... men ser ut som at det ikke blir.... Lenke til kommentar
August. Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Får håpe de bruker de "norske" måleenhetene på fullversjonen da. (Kg og cm) PS: Orket ikke å finne ut hvilke land som bruker det samme som oss. hvis du ser på bildene over av noen av karakterene så ser du at de står høyde i feet, inch og vekt i lbs, amreikanske måleenheter. får håpe de gir ut en europeisk versjon med iso Sant nok.... Det står jo exp nederst (experience, altså erfaring) Det har ikke noe å si om hva du har mest erfaring med? det viser bare tidliggere "jobber" har hatt. leste et intervju med en av de som jobbet med det hvor folk kunne stille spørsmål. en som spurte om detta, han svarte bare at det blir ikke noen forskjell på evner på de forskjellige Ja, men jeg tenkte litt som at smuglerne kunne få med seg mer, ellernoe.... litt sånn.... men ser ut som at det ikke blir.... det hade jo blitt sykt kult hvis de hadde lagt til sånt Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tror dere det har noe å si hvilken person du velger. F eks en liten ung rask kineser, eller en gammel erfaren Kosovo Albaner? er ingen forskjell sånn sett. du kan bare se forskjell på armene hvis du velger en med tatto eller hansker og de har forskjellige bukser og sko,( en av de få fps man kan se beina til avataren)har jo ingen betydning akkuratt Hvor i all verden har du dette fra? Jeg har lett meg i hjel i håp om å finne ut av dette, men i alle videoene ser man ikke om det stemmer.. hvis du tenker på beina så er det en gameplay video hvor man ser at han drar ut kuler av beina sine. Ja! Når du sier det så har jeg selvfølgelig sett den. Men hva om man bare står helt i ro og ser rett ned..? Ser man føttene da? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tenkte også litt på når det gjelder kjennskap til våpen osv, slik som at en i den amerikanske hæren kunne amerikanske våpen ol Folk som hadde vært snipere, kunne bedre det å snike seg stille, og holde rifla støddigere ol... Det meste sånn... De som hadde jobba med noe de trengte fysikk til, hadde litt bedre kondis... Hadde vært ekstra kult om du kunne trene opp slike ting også, som om du hadde vært en svær kraftig muskelbunt, som bare kunne løpe rundt med SAW og lekt Rambo, så trengte han litt trening, men etter en liten stund kunne han krabbet rundt i grasset uten å ha blitt sett og hørt så lett... Alltid lov å drømme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå