michael691 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Fordi dagens spill er hore på fortellinger= Grafikk > Historie Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Du dør uansett. Hvorfor dør man? Kunne man ikke bare bli med flyktningene over grensa? (Om slutten av spelet:) Var noe styr med at du var så slem og korrupt at du måtte dø for å få fred, egentlig heilt meiningslaust Ein anna ting er at eg har funnet ut at FC2 er eit eingongsspel. Når du har runda spelet så må du slette eller flytte alle savegames du har før du begynder. Om du ikkje gjer dette så vil alle dine buddies skyte på deg og om dei dør så får du berre valget å skyte dei sjølv om du har nok av sprøyter. Eg kan berre ikkje fatte og begripe kvifor dei ikkje har laga ein patch til å fikse dette endå. Utan ein slik fix så har spelet inga omspelingsverdi (sjølv om du skulle være ein av dei som likte spelet). Lenke til kommentar
War Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Enda ikke kunne runde dette spillet pga bug med dør som ikke vil åpne seg for å redde en fyr. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Dette blir en bump, men la gå. Har akkurat fått tak i Far Cry 2, og fått installert det. Når jeg da skal prøve å starte spillet, kommer det opp en svart skjerm. Der står det "Out of range". Hvordan kan jeg endre på dette? Jeg har fra før reinstallert grafikkdriverne og resettet grafikkinstillingene i driveren. Har dere noe tips ellers? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 større skjerm? kan jo alltids tvinge oppløsninga da. kanskje dette vil hjelpe http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=219749 Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har 1440*900, 19¨, så håper det ikke er nødvendig. Skal se på den linken, takk skal du ha. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Oppløsningen som spillet er satt til støttes ikke av skjermen, så du må nok tvinge spillet til å kjøre en annen oppløsning slik at du får startet spille og endret innstillingene. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Prøvde dette i dag og likte det veldig godt. Afrikas savanner med zebraer og andre dyr. Å tenne på gresset ble også en favoritt Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Forbered på å bli skuffa av alle oppdragene som handler om å ''kjøre langt > drepe/sabotere noe'' Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Og bli skutt på i hvert jævla veikryss......fytti grisen så lei jeg ble av det!! Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hver gang man får et oppdrag, så skal man gjøre det oppdraget på andre siden av kartet. Unødvendig Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 ..Derfor er det beste å bare cruise rundt og fucke opp ting. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Runna 1 gang før, er på min andre playthrough nå for å få alle (offline) achievements. Merker jeg begynner å bli litt lei spillet nå Endret 24. juni 2009 av timb Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 hvordan lager man feks eiffel-tårnet, eller kanskje pyramidene i Egypt med map editoren på ps3? Aner ikke åssen e ska få det til, og hadde satt stor pris på om noen hadde noen filmer eller linker til hvordan man bygger litt mer krevende ting Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 hei Ser det er lenge siden siste post i denne tråden, men spør allikevel om tips til instillinger i Farcry 2. Når jeg velger DirectX 10 så blir skjermen unaturlig/rar. DirectX går som en drøm, men bør jo få DirectX 10 mode til å fungere ? Hardware er som listet i signatur. Har selvsagt siste NVidia driver. Håper på tips/hjelp Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 I henhold til retningslinjene §1, må jeg ærbødigst be debattanter, holde seg til trådens tema. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. I henhold til retningslinjene ble '8' innlegg slettet fra tråden. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Min nyeste kreasjon FC2 bane - U2 360 stage (team dm) Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg prøvde FC2 en gang (bukta) kan ikke si at jeg likte storyline helt, men grafikked er fin, og map editoren er king (river meg i håret av Crysis' map editor). Hvordan er online delen? Er spillet verdt å kjøpe for online delen?? Lenke til kommentar
Bloodax Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg prøvde FC2 en gang (bukta) kan ikke si at jeg likte storyline helt, men grafikked er fin, og map editoren er king (river meg i håret av Crysis' map editor). Hvordan er online delen? Er spillet verdt å kjøpe for online delen?? Crysis editoren er digg da , kan ikke svare om noe på online delen. Men føler jeg må si min mening om FC2. Gleda meg lenge til dette, og spillet var digg den første uka, men så ble oppdragene veldig kjedelige og og det følte som om jeg gjore det samme om og om igjen. Har den samme følelsen for Crysis, hvor Crysis Warhead ga meg en bedre innlevelse og opplevelse. Måtte forresten "presse" spillet til å kjøre i sli, ettersom det ikke gjore det fra starten av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå