Gjest Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Er multiplayer noe bra i dette spillet? Lurer på om jeg skal kjøpe spillet, men blir isåfall nesten bare for multiplayer. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg synes ikke multiplayer er noe bra på FarCry desverre... Likte mye bedre multiplayeren på far cry predator den gangen det var nytt Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg synes ikke multiplayer er noe bra på FarCry desverre... Likte mye bedre multiplayeren på far cry predator den gangen det var nytt Jeg likte ikke den noe særlig heller. Skylder vel kontrolleren, da man får utnyttet ferdighetene sine mer med mus og tastatur ved reaksjon. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Jeg synes ikke multiplayer er noe bra på FarCry desverre... Likte mye bedre multiplayeren på far cry predator den gangen det var nytt Jeg likte ikke den noe særlig heller. Skylder vel kontrolleren, da man får utnyttet ferdighetene sine mer med mus og tastatur ved reaksjon. å spille skytespill uten tastatur og mus blir som å kjøre bil uten ratt. dvs ubrukelig. Endret 6. mars 2009 av Blazer Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Det er brukelig, MEN man får ikke utnytta skillsen sin. På pc når jeg spiller fear så styrer jeg crosshairen jævlig fort og er kjapp å drepe folk momentant. På FC på Ps3 må man liksom vente 1 sekund elno til crosshair er siktet på fienden. Det er litt kjipt.. Prøvde også FragFX (Mus til Ps3) men det gikk ikke noe spesielt fortere som på pc Endret 6. mars 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Er multiplayer noe bra i dette spillet? Lurer på om jeg skal kjøpe spillet, men blir isåfall nesten bare for multiplayer. Multiplayeren er heilt ok å spele om du allereide har betalt for spelet, men eg ville ikkje ha kjøpt spelet for å prøve multiplyer delen. Til det er det for dårlig. Multiplayeren foregår slik at du må velge ei klasse som du vil spele, for kvart frag, headshots og gibs får du poeng på det våpenet. Har du nok poeng så blir våpenet betre, meir nøyaktig, raskare å ladde, meir ammo osv. Når du får nok XP til å gå opp eit level får du ein diamant som du kan bruke å kjøpe betre utstyr for, men du får ikkje velge kva du vil kjøpe. Er du MG-gunner å har brukt den dårligaste MGen til å få poeng så får du ikkje ta med deg desse poenge (weapon mauals) til neste våpen. Det tar også evigheiter å skaffe nok poeng til at våpena blir skikkelig bra, det er derfor håplaust å drive å bytte mellom klassane. Har du valgt sniper så bør du holde deg til sniper om du ønsker å bli god. Ellers så er lagbalansen heilt elendig. Den viktigaste faktoren for å få XP er om du er på vinnarlaget eller ikkje. Vanligvis får den dårligaste spelaren på vinnerlaget meir XP en den beste på taparlaget. Dette gjer at alle dei erfarne spelarane rottar seg saman på det samme laget og stemmer nei når nokon ønsker å at serveren skal "shuffle teams". Så nesten alle rundene som blir spelt startar med alle dei gode på eit lag og alle dei dårlige på det andre. For å gjere ting endå verre så er det ingen funksjon til å automatisk balansere laga, det gjer at spelarar på det tapande laget logger seg ut, dette gjer då lag balansen endå dårligare sidan dei beste spelarane med mest XP er på samme laget og er i tillegg er dei i fleirtal sidan spelerane på taparlaget har logga seg ut. Å og ein anna ting, du må alltid passe på å være på samme laget som han som sitter med serveren. Server laget er det laget som alle dei beste spelarane er på. Det værste du kan gjere om du er på det tapande laget er å spele bra, eg kan nærmast garantere at hosten vil banne deg om du gjer motstand og får for mange frags. Angåande banning så er det også ein funksjon som er dårlig tillaga. Om du blir banna, sparka ut, logger ut eller mister internettforbindelsen så mister du all XP som du har tjent opp til då. Det er skikkelig kipt å spele ein god omgang for så å bli kicka ut av hosten rett før runda er over utan grunn. Ei anna merkelig bi-effekt av dette er om du spelar og kun foretar teamkills (som gir negativ XP) så kjem dei andre spelarane til å sparke deg av serveren, men på grunn av at serveren ikkje lagrar XPen før runda er avslutta så får ikkje teamkilleren negativ XP-score sjølv om han har slakta heile laget sitt mange gongar. Dette blei litt langt, så det korte svaret er; nei multiplayeren på FC2 er ikkje bra. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det er brukelig, MEN man får ikke utnytta skillsen sin. På pc når jeg spiller fear så styrer jeg crosshairen jævlig fort og er kjapp å drepe folk momentant. På FC på Ps3 må man liksom vente 1 sekund elno til crosshair er siktet på fienden. Det er litt kjipt.. Prøvde også FragFX (Mus til Ps3) men det gikk ikke noe spesielt fortere som på pc ok. men er det brukelig når man ikke får utnytta skillsen sin ? etter min mening nei. men funker det for deg så er det jo greit spiller stort sett kun bilspill på ps3n. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Man får ikke samme opplevelse fra et FPS spill på PS3 som på PC hvertfall Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Da blir det ikke noe Far Cry 2 på meg. Takker for svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Laget et deathmatch kart på ca. 3 timer. Ble ganske fornøyd. fc2_have_fun Får spoile litt for å gjøre det interessant da. Er en underjordisk dharma liknende stasjon på banen. Endret 7. mars 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg sliter litt med hvor jeg skal nå. Når jeg sjekker oppdraget mitt(trykker start)så står det: Go to any briefing location yo get a mission. Det er et skikkelig stort spill, så det er temmelig håpløs å lette etter et oppdrag. Så, når jeg trykker på select knappen, så aner jeg ikke hvor jeg skal. Akkurat nå har jeg fiksa meg flere safe houses, som jeg trodde var oppdrag. Men hvor i kartet kan jeg finne oppdrag? Skjønner ikke helt.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Oransje oppned trekanter med et ropetegn i er oppdrag. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Oransje oppned trekanter med et ropetegn i er oppdrag. Takk. Jeg har akkurat slått av spillet. Men etter det jeg husker, så var det ikke no pransje oppned trekant. Men kanskje jeg tar feil...hmm Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Visst du ser på kartet ditt, (hele kartet, det største) ser du at noen plasser er den en sånn oransj trekant på. Uansett. Der er det oppdrag å få. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Noen som kan gi meg en savegame med mellom 50% og 80% til PS3? Måtte akkurat formatere harddisken og mistet alt av saves. Hadde vært konge om noen hadde en å dele! Lyst til å spille dette spillet igjen Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Oransje oppned trekanter med et ropetegn i er oppdrag. Takk. Jeg har akkurat slått av spillet. Men etter det jeg husker, så var det ikke no pransje oppned trekant. Men kanskje jeg tar feil...hmm Nå har jeg gjort no oppdrag, så er jeg tilbak der jeg var. Jeg skal forstatt lete etter nytt oppdrag(begynner å bli kjedelig) , men finner ikke ornasje oppned trekanter, men kanskje jeg ikke vet hvordan jeg skal forstørre kartet? Trykker bare select knappen?.. Og en ting til, jeg har nå spilt skikkelig lenge. Og fikk vite at jeg bare har blitt 8% prosent ferdig, er spillet skikkelig lang? Eller er det bare jeg som er veeelig treig? Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er nok du som er skikkelig treig. Du kommer fort langt visst du gjør hovedoppdrag, som du finner i hovedkvartet til en av factionsa...i Pala. På PC er det "R" for å forstørre kartet ivertfall... Er jo bare å prøve alle knappene... Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Angående slutten: Hvis man velger å ta diamantene, overlever man da? Hvis ikke, hvorfor måtte han ta livet sitt? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Du dør uansett. Hvorfor dør man? Kunne man ikke bare bli med flyktningene over grensa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå