michael691 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Jeg ble ikke skyti. Det samme skjedde uansett. Gav jeg diamanten sprengte fjellet, eller så kunne jeg gjøre det selv. Men hva faen? Hvordan blir afrika reddet av å sprenge et fjell ved hjelp av dynamitter? Historien og gameplayet var ræva. Men resten duget. Endret 21. februar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hvis gameplayet suger, hva er det som funker da? Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hvis gameplayet suger, hva er det som funker da? Eneste som er bra med spillet er motoren. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Fins det mod til Far Cry 2? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Synd at du gir fra deg kofferten som har diamantene OG pistolen på slutten. Hvordan skyter du deg? Enda et eksempel på at dette spillet er noe dritt. 1-2/10 Nja, det er ikke akkurat slik at du får noe valg om hvorvidt du vil levere fra deg diamantene eller ikke. Det siste minuttet er filmsekvens der du ser at du overleverer diamantene til soldatene. Jeg antar at pistolen var fiksa ut av kofferten på forhånd kanskje....:-) Who knows? Det som er enda mer forvirrende er: Hvorfor må du på død og liv skyte deg selv? Kunne man ikke bare ha levert diamantene og gått over grensa selv også - ferdig med det? Eller levert diamantene og bare gitt faen og dratt tilbake. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Masse hull i historien. Jeg fikk ikke med meg halvparten av hva som skjedde heller på grunn av forvirrende handling og at de snakket alt for fort. edit: Jeg fant ikke hangglideren :o og jeg spilte så sykt lenge også Endret 22. februar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det er flere hangglidere. Jeg fant ikke noen første gang jeg runda det jeg heller, men i går, fant jeg plutselig 2 stk! Visst du går til Goka Falls, finner du en ganske fort... Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Skulle ønske du kunne fortsette å spille når du var ferdig, da hadde jeg spilt spillet mye mye mer tenker jeg. Lenke til kommentar
War Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Rent spillmessig synnes jeg crysis/c warhead gir meg mye mer. Gruer meg til å trykke på FC2 ikonet , hver gang jeg tar et oppdrag ringer telefonen og jeg får alternativ mulighet>< Lenke til kommentar
rune_2 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Da har jeg rundet Far Cry 2 for første gang (På Hardcore også Litt kjedelige oppdrag, nydelig grafikk, stort valg av våpen. ++ Jeg gir det 8.5/10 Edit: TWB Hva valgte du? Diamanter eller dynamitter? Jeg valgte dynamitter, sprengte fjellet og døde. Hva skjedde (hvis du valgte diamanter)? Heisan er komt 88% inn i spillet på PS3 - skal til Marina bar for oppdrag - kommer ikke inn døren - noen forslag hva jeg skal gjøre?? har også vært oppe på taket og sett -kommer ikke inn der heller. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Da har jeg rundet Far Cry 2 for første gang (På Hardcore også Litt kjedelige oppdrag, nydelig grafikk, stort valg av våpen. ++ Jeg gir det 8.5/10 Edit: TWB Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforHva valgte du? Diamanter eller dynamitter? Jeg valgte dynamitter, sprengte fjellet og døde. Hva skjedde (hvis du valgte diamanter)? Heisan er komt 88% inn i spillet på PS3 - skal til Marina bar for oppdrag - kommer ikke inn døren - noen forslag hva jeg skal gjøre?? har også vært oppe på taket og sett -kommer ikke inn der heller. Sett deg i båten/bil og skyt til helvete. Så kommer det nok noen. Drep de og da åpner det seg tror jeg.. Lenke til kommentar
rune_2 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Da har jeg rundet Far Cry 2 for første gang (På Hardcore også Litt kjedelige oppdrag, nydelig grafikk, stort valg av våpen. ++ Jeg gir det 8.5/10 Edit: TWB Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforHva valgte du? Diamanter eller dynamitter? Jeg valgte dynamitter, sprengte fjellet og døde. Hva skjedde (hvis du valgte diamanter)? Heisan er komt 88% inn i spillet på PS3 - skal til Marina bar for oppdrag - kommer ikke inn døren - noen forslag hva jeg skal gjøre?? har også vært oppe på taket og sett -kommer ikke inn der heller. Sett deg i båten/bil og skyt til helvete. Så kommer det nok noen. Drep de og da åpner det seg tror jeg.. kjempe takker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Mekka et deathmatch kart på styrten. fc2_dm_swamp Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Nå sitter jeg å lurer på om jeg skal beholde FC2 eller selge den til Gamestop etterpå Hva syns dere? Jeg har bestilt FragFX, så jeg kan spille FC2 med mus i løpet av uka. Vanskelig avgjørelse, jeg likte jo FC selvom det var noe minus her og der. Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg er "sniper" nå og etter ett skudd kommer bilene kjørende der jeg er på 1-2 sek. Hmm Derfor har jeg granat kasteren (gunner`n) den er ganske effektiv :o) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg trengte virkelig granatkasteren (MGL) på slutten der. Var kjempevanskelig (Siden jeg hadde det på hardcore ) Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Ja, den granatkasteren har virkelig tatt unna brodden av en del uheldige situasjoner. Hadde et par situasjoner der jeg fikk malaria- attack nr. 2 (glemte å ta pilla i all uoppmerksomhet), og da var MGLen rimelig grei utvei ut av uføret.... - lå lik strødd over alt siden jeg mer eller mindre i blinde fyrte av der jeg hørte bevegelse, mens jeg selv mer eller mindre lå på kne og spiste piller og grov kuler ut av skrotten :!: Endret 23. februar 2009 av Rayline TWB Lenke til kommentar
War Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Kjører med haXX jeg, uendelig ammo, godmode. Snakk om heftige actionsener. Får iallefall testet alle våpen Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvordan gjør du det, war? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Mitt ferdige Rocky River multiplayer kart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå