kjermy Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Dette likte jeg å høre Syns det at de tålte så mye ødelagg hele multiplayeren... Du er vel ikke skikkelig inne i sør-delen, slik at bussene kan kjøre mellom nord og sør. Vet ikke om det hadde noe sammenheng med mitt svar, men... Lenke til kommentar
thegit Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Synes det er utrolig mye rar klaging og syting i denne tråden. Kjøpte FC2 til pc like før jul, og runda det er par uker etter. Har en god følelse etter å ha spillt igjennom det, og vil sikkert kjøpe en oppfølger. (Har ikke møtt 1 eneste bug i dette spillet!) Er forsåvidt enig at til tider respawner vaktpostene raskt, og at AI'en ikke alltid er like intelligent, men alt i alt koste jeg meg. Må tilføye at jeg gjennomførte spillet med kun AK47,Sniper og standard flammekaster. (Fant forresten 2 AK47 gull av meg selv) Jeg tok alle hovedoppdrag og kompisoppdrag men kun ca halvparten av sideoppdragene. Diamanter prioriterte jeg ikke mye, men fant vel halvparten. For meg var dette godt nok Far Cry 2 er et fint spill fordi du kan legge opp spillet helt som du vil: -Noen liker harde kamper, det får de om de vil -Noen liker sniking/sniping, det får de om de vil -Noen jager sideoppdrag,det får de om de vil -Noen må ha alle diamantene,det får de om de vil Her er mine tips for en god spillopplevelse: * Ikke spill i for lang tid av gangen * Kjør raskt forbi alle vaktposter, og blir du forfulgt da stopp og kverk forfølgerne. *Ta buss! Da reiser du raskere og slipper unødig slåssing med vaktposter etc. * Innrett deg etter spillet og miljøet i det, og kos deg ! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Riktig at det spillet her passer bedre i mindre doser ja. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Spillet passer best i doser som grenser mot 0. Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Veldig enig med thegit. Spillet passet veldig til meg, fordi jeg er litt "casual-gamer" av meg, har ikke tolmodighet til å sitte hele dager å spille. Så å ta noen oppdrag i FC2 i ny og ne funket veldig bra for meg, og da ble spillet aldri kjedelig. Jeg synes forsåvidt at det var kjempemoro å dra på skattejakt etter diamanter også Og kjempemoro å variere tilnærmingen på oppdrag. Til tider gledet jeg meg til å komme til checkpoints for å leke med med fiendene med f.eks sniper eller flammekasteren. Jeg brukte egentlig mye av spilltiden til å ta spillet for det det er - et sandbox game. Jeg lekte mye, utforsket og hadde det rett og slett moro. Tror å huske at jeg brukte 35 timer på singleplayer kampanjen, har ikke prøvd multiplayer enda. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Eg er enig i eit ein del av skattejakta på diamantar var forholdsvis underholdande, problemet var at det ikkje var så mange plassar der terrenget ikkje ville sleppe deg forbi, sjølv om det såg ut som at det skulle gå ann å klatre der. FC2 skulle hatt ein klatre funksjon, på den måten ville spelaren kunne utnytte heile terrenget og dra fordel av å komme seg opp i høgda. Du kunne fortsatt hatt diamanter som kun er tilgjengelige med hjelp av paraglider, hadde berre vært å plassere diamanten på høge hus tak og liknande plassar der det er tydelig at det er umogleg å klatre opp. Sjølv syntest eg at det kjentest ut som juks og utnyttelse av grafikkmotoren når du måtte hoppe via bilen din for å nå opp på dei fleste plassane. Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hehe, måtte ta bilen til hjelp mange ganger jeg også ja, og som du sier - det føltes ikke helt bra. Husker det var en diamant langs elva i sør som jeg aldri fikk tak i, helt håpløst, men opp i opp var diamantjakten moro:) En klatrefunksjon hadde absolutt gjort seg! Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Flere diamanter man må bruke hangglider for å få tak i. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Hanglider? Er det bare på PS3, det da? Jeg har det på PC, har aldri sett noe om hanglider...? Forresten; veldig lav intelligens på folka, spesielt når de kjører bil! Endret 13. februar 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
thegit Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Neida Perfecta, det finnes hanglidere i pc-versjonen også. Jeg fant (og prøvde) dem 3-4 ganger i spillet. I tillegg så jeg et par jeg ikke brukte. De finnes både på nord og sør kartet, men ligger ofte litt avsidesliggende til, gjerne i høyden. Du finner dem sikkert på en kart på en Far Cry 2 side, men det morsomste er å finne dem selv Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 De er vanskelige å svinge med, men vanligvis skal du fly nesten rett frem. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Rart, jeg har spilt i over 24 timer uten å finne en Vel, jeg sjekka en video hvor de er nå ;-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Okei kjøpte spillet for noen dager siden til pc Det er det desidert beste spillet jeg har spillt. De folka som sier at du får best spilleropplevelse når du spiller lite synes nu jeg prater bare tull Jeg har nu netopp spillt i 6 timer i strekk på singelplayer. Og ja det er drit arti og leite etter diamanter Spesiellt når du får til. Jeg har funnet 1 som var tung og få tek i jeg måtte opp i gok for og hente den, den lå liksom oppå et tog atme et fjell. Så jeg måtte opp på fjellet så klatre litt ned på sia med diamanten og så hoppe opp på toge. Her er et lite bilde av en ut av bana jeg netopp har begynnt på Det er en "hjemme lagd" garasje, synes den ble ganske fett selv da Endret 15. februar 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg har lyst på "andmeldelse" av den garasjen jeg laget Visst noen er så snill og si og den ser bra ut eller ?? PS: Det er lagt til noen detalja nu Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Så lekker ut i mine øyne Bare pass på at det er mulig å gå inn der så man kan komme inni bilen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ja har skjekke dette siden jeg prøvde og lage video i Fraps ^^ Men av en eller annen grunn hadde ikke youtube lyst på .AVI Noen som skjønner koffer ? Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Fraps lager AVI-filer som inneholder video kodet med Fraps' eget kodek. Du må nok konvertere det til xvid eller wmv eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Åja, men da driter jeg i og legge film ut på youtube Fikk ikke til ^^ Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ikke så vanskelig, Raistiker. http://www.ojosoft.com/how-to-convert/avi-...-converter.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Nei det va visst ikke det Legger ut en video når jeg har kommet meg hjem vi kjører fra hytta nu ^^ EDIT: Vi skulle ikke kjøre før om en stund så legger den ut nu Endret 15. februar 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå