UNSCCapone Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvor kan jeg finne siste og sjette buddyen i nord? Ja, jeg har funnet han i fly-krasjet.. Prøv å legg ting i spoiler a... Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Går det an å spille Farcry 2 på PS3 nå? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Går det an å spille Farcry 2 på PS3 nå? Når kom du ut av hulen din? Mener du med bug elno? eller at det er vanskelig å spille på PS3? Lenke til kommentar
War Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Googling FC2 +PS3 = 5736362.milliarder BYG,Stuck,crap.F"¤%poster. Jeg ville ha spurt om det samme. Jeg spiller på pc, enda ikke til dags dato kunne runnet det. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hva er forskjellen med bugs på PS3 og PC? Jeg har ikke klaget noe om det jeg ^^ nyter hele spillet. Det er et par minuser men resten er ganske gøy Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 har hat 0 bugs så langt, spiller på ps3.. Nå fikk jeg nettopp tak i alle koffertene + safe houses + tapes i nord deilig. Trenger frtsatt siste buddy though - hvor?? Kan ikke dra til sør før jeg finnern.. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Går det an å spille Farcry 2 på PS3 nå? Når kom du ut av hulen din? Mener du med bug elno? eller at det er vanskelig å spille på PS3? Hehe Lurte bare på om den bugen som gjorde at du måtte begynne ny save, siden du ikke fikk oppdrag er fikset? Både jeg og en kompis å mange her på forumet slet med den bugen på PS3, siden jeg fikk den har det stått i hylla.. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 snes camosuiten funker jeg men så er ejg av typen som sniker meg rundt hele tida da.. Selv bruker jeg følgende: Høyre slot: Mac-10 Nedre slot: Dart Rifle Venstre slot: Silenced MP-5 Noe dere synes jeg bør bytte ut? Hva er best å ha til høyre/pistol-plassen? Trenger egentlig ikke mac10'en.. Jeg spiller på samme måte som deg. - Sniker meg rundt 24/7 og bruker som regel de våpnene Elsker Silenced MP-5! Jeg har runna det på Normal, skal begynne på hardcore. Men jeg synst at oppdragene var skuffende, (samme nesten hele tiden) og at man ikke kan få være i fred mer enn 2 minutter før du måter på en camp. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Artig! Mp-5 er genial, trenger nesten ikke flere våpen enn den.. Når man i tillegg har dart rifle og noen granater blir egentlig det meste annet overflødig. Ingen andre knall-alternativ jeg kan ha på 'høyresida' da folkens? trenger ikke mac 10-greia.. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Går det an å spille Farcry 2 på PS3 nå? Når kom du ut av hulen din? Mener du med bug elno? eller at det er vanskelig å spille på PS3? Hehe Lurte bare på om den bugen som gjorde at du måtte begynne ny save, siden du ikke fikk oppdrag er fikset? Både jeg og en kompis å mange her på forumet slet med den bugen på PS3, siden jeg fikk den har det stått i hylla.. Noen som vet om det er fiksa? Hvis savegame'n min blir korrupt blir jeg piss irritert og nekter å begynne på nytt. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 M79 er vel det våpenet som er best å ha som secondary. Da er du ihvertfall sikret mot kjøretøy etc. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 samme her.. ikk klikka ennå though er ca 23% i story mode.. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Hva heter den granatkastern? Den er genial! Foretrekker dart rifle på den plassen, men bruker granatkastern når jeg skal ha det moro, og sprenge biler Endret 10. februar 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hva heter den granatkastern? Den er genial! Foretrekker dart rifle på den plassen, men bruker granatkastern når jeg skal ha det moro, og sprenge biler M79 Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 endelig fant jeg siste buddyen.. deilig! nå er jeg klar for south side Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Dette likte jeg å høre Syns det at de tålte så mye ødelagg hele multiplayeren... Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 God kjøretur.. Hørt om buss? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Pff. n00bs. Walking ftw! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Dette likte jeg å høre Syns det at de tålte så mye ødelagg hele multiplayeren... Du er vel ikke skikkelig inne i sør-delen, slik at bussene kan kjøre mellom nord og sør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå