JohnJuzi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har hørt at det er en ørken som ikke kan krysses. Spilleren skal visst dø etter en stund ut i ørkenen. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Lurer litt på hvilket skjermkort jeg skal gå for i forhold til far cry 2 4870 eller geforce 260 Jeg er veldig fornøyd med mitt 4870 1GB som jeg skaffet tidligere denne uken. Kjører alt på fullt uansett spill. Ytelsesmessig vil 4870 ligger noen hakk over 260 som regel (kommer an på spillet). 280 er kortet i samme klasse som 4870. Uansett valg vil nok Far Cry 2 yte godt. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Lurer litt på hvilket skjermkort jeg skal gå for i forhold til far cry 2 4870 eller geforce 260 Jeg vil tro at GTX 260 faktisk yter bedre ved lansering (og kanksje alltid i far cry 2), da spillet har Nvidia-introen med "the way it's ment to be played". Nvidia har vel spyttet i noen kroner til utviklerne slik det skal yte best med Nvidia skjermkort. Uansett så er forskjellen meget liten på 4870 og GTX260, de yter så og si likt, men det kommer ann på hva spill man spiller. GTX260 er en heftigere overklokker enn 4870, noe som er å ta i betraktning. EDIT: HD4870 er IKKE i samme klasse som GTX280. Det yter betraktelig bedre enn HD4870. Endret 3. oktober 2008 av Harribo Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 regner med jeg skal kjøre spillet greit nok med mitt Xfx 8800 Gtx Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Om det ikke er i samme klasse, hvorfor yter det bedre enn 280 i noen tester? http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3415&p=3 Og listene hos Tomshardware.com ligger HD4870 over G280 i ganske mange tester. 280 slår den i få tester. http://www.tomshardware.com/charts/gaming-...chmarks,30.html Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Nei men har man sett, sist jeg sjekket tester hadde 1GB på HD4870 ingenting å si i følge tester, nå ser det ut som det virkelig har litt å si. Den charten du linker til så viser det seg at da ATI har overtaket, så er det ikke mer enn 1 - 2 fps over 280GTX. Ellers ligger 280GTX ovenpå/likt med HD4870. Man får dog mye mer for pengene ved å kjøpe et HD4870, som holder godt nok i de fleste spill. Uansett så vil jeg tro Nvidia skjermkort har et overtak på Far Cry 2, grunnet "the way it's ment to be played" logoen, men tiden vil vise seg. Det går jo ann å vente med å kjøpe skjermkort til det er kommet ut tester av spillet. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Uansett så vil jeg tro Nvidia skjermkort har et overtak på Far Cry 2, grunnet "the way it's ment to be played" logoen, men tiden vil vise seg. Det går jo ann å vente med å kjøpe skjermkort til det er kommet ut tester av spillet. Kan hende at nVidia har betalt Ubisoft for å ha en liten reklame i introen. Slik at folk skal tro at dette spillet dras bedre med et nVidia kort. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Uansett så vil jeg tro Nvidia skjermkort har et overtak på Far Cry 2, grunnet "the way it's ment to be played" logoen, men tiden vil vise seg. Det går jo ann å vente med å kjøpe skjermkort til det er kommet ut tester av spillet. Kan hende at nVidia har betalt Ubisoft for å ha en liten reklame i introen. Slik at folk skal tro at dette spillet dras bedre med et nVidia kort. Nerowulf, det er troverdig Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Og vi ser jo nå at det faktisk fungerer! Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ny trailer ute: http://pc.ign.com/dor/objects/951257/far-c...oes_100208.html Ny informasjon om buddies på Friendship Friday: http://farcry.uk.ubi.com/index.php?page=blog Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Den reklamen for Nvidia er kun reklame, ingen spill pleier å yte bedre på nvidia sine kort Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Nei men har man sett, sist jeg sjekket tester hadde 1GB på HD4870 ingenting å si i følge tester, nå ser det ut som det virkelig har litt å si. Den charten du linker til så viser det seg at da ATI har overtaket, så er det ikke mer enn 1 - 2 fps over 280GTX. Ellers ligger 280GTX ovenpå/likt med HD4870. Man får dog mye mer for pengene ved å kjøpe et HD4870, som holder godt nok i de fleste spill. Uansett så vil jeg tro Nvidia skjermkort har et overtak på Far Cry 2, grunnet "the way it's ment to be played" logoen, men tiden vil vise seg. Det går jo ann å vente med å kjøpe skjermkort til det er kommet ut tester av spillet. Større minne har sjeldent noe å si, men i dette tilfellet er det faktisk forskjell ja. Overrasket selv. Nå skal vi ikke glemme at dette gjelder svært høye oppløsninger, hvor minnet har en god del å si. Og ja ATI gir langt mer for pengene. Gav knappe 2400,- for mitt kort. 280 ligger gjerne 1000-1500,- over. Mange spill merket med Nvidia-logo kjører spill bedre på Nvidia-kort. Tviler på at Far Cry 2 er noe forskjell egentlig, men vi får se. Den reklamen for Nvidia er kun reklame, ingen spill pleier å yte bedre på nvidia sine kort Spilt Crysis? Endret 3. oktober 2008 av TCi Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Nei men har man sett, sist jeg sjekket tester hadde 1GB på HD4870 ingenting å si i følge tester, nå ser det ut som det virkelig har litt å si. Den charten du linker til så viser det seg at da ATI har overtaket, så er det ikke mer enn 1 - 2 fps over 280GTX. Ellers ligger 280GTX ovenpå/likt med HD4870. Man får dog mye mer for pengene ved å kjøpe et HD4870, som holder godt nok i de fleste spill. Uansett så vil jeg tro Nvidia skjermkort har et overtak på Far Cry 2, grunnet "the way it's ment to be played" logoen, men tiden vil vise seg. Det går jo ann å vente med å kjøpe skjermkort til det er kommet ut tester av spillet. Større minne har sjeldent noe å si, men i dette tilfellet er det faktisk forskjell ja. Overrasket selv. Nå skal vi ikke glemme at dette gjelder svært høye oppløsninger, hvor minnet har en god del å si. Og ja ATI gir langt mer for pengene. Gav knappe 2400,- for mitt kort. 280 ligger gjerne 1000-1500,- over. Mange spill merket med Nvidia-logo kjører spill bedre på Nvidia-kort. Tviler på at Far Cry 2 er noe forskjell egentlig, men vi får se. Den reklamen for Nvidia er kun reklame, ingen spill pleier å yte bedre på nvidia sine kort Spilt Crysis? Tydeligvis ikke... Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ny trailer ute: http://pc.ign.com/dor/objects/951257/far-c...oes_100208.html Ny informasjon om buddies på Friendship Friday: http://farcry.uk.ubi.com/index.php?page=blog fy faen fikk en bulk i buksa av den trailern! Serr jeg gleder meg nå Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 I has hype inside for this GIEM! Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 når var det dette kom? eller kommer? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det kommer 23 oktober Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Som også betyr at spillet offisielt bør være ferdig når som helst? Men PC Gamer har vel allerede kommet med den første anmeldelsen. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ny trailer ute: http://pc.ign.com/dor/objects/951257/far-c...oes_100208.html Ny informasjon om buddies på Friendship Friday: http://farcry.uk.ubi.com/index.php?page=blog fy faen fikk en bulk i buksa av den trailern! Serr jeg gleder meg nå Jøsses... det ser f*en så bra ut. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Lurer litt på hvilket skjermkort jeg skal gå for i forhold til far cry 2 4870 eller geforce 260 Jeg er veldig fornøyd med mitt 4870 1GB som jeg skaffet tidligere denne uken. Kjører alt på fullt uansett spill. Ytelsesmessig vil 4870 ligger noen hakk over 260 som regel (kommer an på spillet). 280 er kortet i samme klasse som 4870. Uansett valg vil nok Far Cry 2 yte godt. Hvor mye kosta det grafikkortet da TCi? Vil tro over 2000kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå