Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Far Cry 2 "Day/Night Cycle" Interview:

http://www.youtube.com/watch?v=amzIizG0m2s...feature=related

 

Her sier han at 6 timer er 24 timer i spillet. Det vil si at du har 1,5 time med natt. Jeg kommer nok til å gjøre missions om natten, siden noen fiender sover, de som er oppe står oftest rolig ved et bål eller lignende. Pluss at du kan skyte i stykker lamper og snike deg inn i leieren.

Lenke til kommentar
Fine ting! Hvordan er det med lyddempede våpen etc.? Å snike seg inn i en leir og ta alle ut èn etter èn, uten at noen merker noe er alltid morsomt i alle spill! :wee:

Du kan få lydempende våpen, de jeg har sett er en MP5 og en Tranqulizer Sniper. Men husk at du aldri vet hvor en patrulje er, så det kan bli en smule vanskelig.

 

 

Her ser du en film, som viser action om natten, men fyren som spiller blir oppdaget av en patrulje som han ikke kan se. Så man må være veldig forsiktig.

Lenke til kommentar

Ingame video jeg fant på Youtube, laget av G4.

name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

Det er to ting som interesserer meg i Far Cry 2:

1. Det faktum at om man finner en landby som består av hus laget av strå, kan man brenne ned desse husene og dermed gjøre det vanskeligere for fiendene å flanke deg, vanskeligere å planlegge.

 

2. Det at man går fra fremmed, en pingle som ingen bryr seg om og ingen frykter, til å utover i spillet (avhengig av dine avgjørelser) bli en fryktet mann utover i landet. En mann mennesker holder seg unna og ikke vil hjelpe.

Endret av Toska92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...