Laland Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Noen som vet hvordan natt/dag syklusene fungerer? Altså, hvor lenge varer en dag ingame? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Tror 1 time irl. 6 timer in game Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Fire timers døgn? Smooth! Da kan man faktisk planlegge litt, og forhåpentligvis kunne gjøre bedre snikangrep om nettene. Far Cry 2 kommer til å ta så helt sinnsykt av! Lenke til kommentar
SlashGunsNRoses Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Fire timers døgn? Smooth! Da kan man faktisk planlegge litt, og forhåpentligvis kunne gjøre bedre snikangrep om nettene. Far Cry 2 kommer til å ta så helt sinnsykt av! Det kommer ikke til å ta av så hardt som deg da Laland! Endret 8. september 2008 av SlashGunsNRoses Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Burde jeg ha skrevet pun intended? Lenke til kommentar
SlashGunsNRoses Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Far Cry 2 "Day/Night Cycle" Interview: http://www.youtube.com/watch?v=amzIizG0m2s...feature=related Her sier han at 6 timer er 24 timer i spillet. Det vil si at du har 1,5 time med natt. Jeg kommer nok til å gjøre missions om natten, siden noen fiender sover, de som er oppe står oftest rolig ved et bål eller lignende. Pluss at du kan skyte i stykker lamper og snike deg inn i leieren. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Fine ting! Hvordan er det med lyddempede våpen etc.? Å snike seg inn i en leir og ta alle ut èn etter èn, uten at noen merker noe er alltid morsomt i alle spill! Endret 8. september 2008 av Laland Lenke til kommentar
SlashGunsNRoses Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Fine ting! Hvordan er det med lyddempede våpen etc.? Å snike seg inn i en leir og ta alle ut èn etter èn, uten at noen merker noe er alltid morsomt i alle spill! Du kan få lydempende våpen, de jeg har sett er en MP5 og en Tranqulizer Sniper. Men husk at du aldri vet hvor en patrulje er, så det kan bli en smule vanskelig. Her ser du en film, som viser action om natten, men fyren som spiller blir oppdaget av en patrulje som han ikke kan se. Så man må være veldig forsiktig. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg vet ikke helt om de har lagt det til eller ikke, men når man bruker lyddempere så er det en ganske kraftig lyd alikevel Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Er jo alltid bra at ting er utfordrende iforhold til for lett, så det skal nok bli bare gøy! Lenke til kommentar
SlashGunsNRoses Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Jeg vet ikke helt om de har lagt det til eller ikke, men når man bruker lyddempere så er det en ganske kraftig lyd alikevel http://www.youtube.com/watch?v=1EI7IN5d8MU...feature=related Her demonstrerer han MP5 og Tranqulizer Sniper, og ja, begge er lydempa! Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ca. sånn jeg håpte på Lenke til kommentar
SlashGunsNRoses Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Man har jo også den berømte Macheten som man kan snike seg inn med! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Ingame video jeg fant på Youtube, laget av G4. name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Det er to ting som interesserer meg i Far Cry 2: 1. Det faktum at om man finner en landby som består av hus laget av strå, kan man brenne ned desse husene og dermed gjøre det vanskeligere for fiendene å flanke deg, vanskeligere å planlegge. 2. Det at man går fra fremmed, en pingle som ingen bryr seg om og ingen frykter, til å utover i spillet (avhengig av dine avgjørelser) bli en fryktet mann utover i landet. En mann mennesker holder seg unna og ikke vil hjelpe. Endret 9. september 2008 av Toska92 Lenke til kommentar
SlashGunsNRoses Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Noen som lurer på noe angående Far Cry 2? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Når\hvor jeg kan bestille CE av Far Cry 2! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Når\hvor jeg kan bestille CE av Far Cry 2! På AbsoluttSpill for 649,- Eller på Komplett for 699,- Se filmen hos Youtube Endret 9. september 2008 av Toska92 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Dette er et jæv** dumt spm, men e har sett en av videone på far cry 2s hjemme side og der viser de at vi kan lage vår egen bane. Ble plutselig litt usikker. Banen er ferdiglaget til oss som skal kjøpe det, vi må ikke lage bane selv? Ikke le, da dette er et tåpelig spm.. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Nei, nei. slapp av. de har laget bane for oss, MEN du kan lage ekstra baner til MP iallefall (kanskje SP missions også? aner ikke hvordan det ville blitt) Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Nei, nei. slapp av. de har laget bane for oss, MEN du kan lage ekstra baner til MP iallefall (kanskje SP missions også? aner ikke hvordan det ville blitt) ok hehe .. hadde jo vært rart om vi sku lage vårt eget map.. da hadde vi jo visst hvor alt var Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå