Skogslik Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Venter på mitt til PS3 fra play.com. gleder meg Lenke til kommentar
karl95 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 når bestillte du det? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det ble sendt 20 desember. har fått ting som ble sendt 21 så bør komme snart Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg bestilte mitt 5., så det bør komme enda snarere, de andre spillene fikk jeg 20. Lenke til kommentar
henderico Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Har spillet på pc. Dette er litt dumme spørsmål men: Hvor kan du se hvor mange prosent du er komt i spillet? Hvor finner man den map editor der man kan lage egne brett? Lenke til kommentar
War Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det står der du lagrer, load game (vindu) XX% Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 map editor er i spillmappa Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Skulle hvert GTA IV phisics i Far Cry! SPESIELT paa NPC'er!! Det hadde hvert HEFTIG !! Lenke til kommentar
Najjom Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Trenger litt hjelp til å forstå slutten på spillet. For det første, hvorfor snudde de vennene jeg hadde gjort oppdrag for tidligere i spillet seg mot meg? Fikk helt sjokk helt på slutten da jeg skulle plukke opp den kofferten med diamanter fra bakken, og hele gjengen dukka opp og begynte å plaffe løs på meg. Og for det andre, hva var hele greia med de flyktningene? Skulle de ut eller inn av landet? Hvorfor måtte vi rase sammen det fjellpasset? Og hvorfor måtte jeg/'The Jackal' skyte seg selv etter å ha levert kofferten til grensevakten? Ville tro det da bare ville vært å reise ut av landet. Jeg har fulgt sånn noenlunde godt med i samtaler underveis i spillet, men dette har jeg tydeligvis ikke fått med meg. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Skulle hvert GTA IV phisics i Far Cry! SPESIELT paa NPC'er!! Det hadde hvert HEFTIG !! ragdolls du mener. trenger ikke være Euphoria fysikken fra GTA for å ha ragdolls Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Skulle hvert GTA IV phisics i Far Cry! SPESIELT paa NPC'er!! Det hadde hvert HEFTIG !! ragdolls du mener. trenger ikke være Euphoria fysikken fra GTA for å ha ragdolls Det er ikke ragdolls i GTA IV. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Skulle hvert GTA IV phisics i Far Cry! SPESIELT paa NPC'er!! Det hadde hvert HEFTIG !! ragdolls du mener. trenger ikke være Euphoria fysikken fra GTA for å ha ragdolls Det er ikke ragdolls i GTA IV. Mener saann effekt naar noen blir skutt saa mister de balansen og kanskje faller helt random etter hvor de blir skutt, deretter reiser de seg ofte opp igjen osv. Samme naar de faar et objekt paa seg. At de paa en maate reagerer veldig bra med omgivelsene. vet ikke hva d heter jeg as. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) GTA IV har vel en blanding av ragdolls og scripting. Ser veldig bra ut! Endret 30. desember 2008 av Odd Ball Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det heter Euphoria. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Flere skytespill bor bruke Euphoria. Havoc killer! Endret 30. desember 2008 av Zonked223 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Enig der.... Er utrolig mye gøyere å kjøre over folk på GTA IV enn på San andreas på grunn av Euphoria... om mange fps hadde brukt det, hadde jeg blitt fornøyd... Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Er det noen av dere som har mistet evnen til å hjelpe buddies? jeg får bare skutt dem går ikke å bytte til syrett. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Er det noen av dere som har mistet evnen til å hjelpe buddies? jeg får bare skutt dem går ikke å bytte til syrett. Faa han til aa legge seg ned. Stikk av. Funker ikke om han sitter paa knerne Endret 1. januar 2009 av Zonked223 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) nei..altså de ligger nede da du liksom skal stikke syrett i kroppen dems men jeg får ikke byttet til syrett. Entent så misforsto du eller så misforsto jeg Endret 1. januar 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det er en stund siden jeg har spilt Far cry 2 nå, og synes jeg skulle teste en time eller 2. Etter ca en halvtime så krasjet spillet uten noe form for feilmelding. Dette er et kjent problem om man kjører spillet med DX10, men det er altfor dårlig at Ubisoft ikke har fikset dette krasje-problemet enda. Uten at folk skal begynne å spør, så har jeg nyeste driver til skjermkortet, og det fungerer ypperlig til alle andre spill jeg har testet. Når skal ubisoft få ut fingeren ?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå