Mann20 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg likte onlineopplevelsen veldig bra. Nedtrekkeren var problemet med at man ble disconnecta og at innimellom lagres ikke det du har gjort.. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Spiller spillet på xbox360, ikke internett ,dvs ingen patch. Hvordan lagrer man spillet som f5 på pc? Kan lagre med savebokser på veggen men ikke der man vil. Har kun 50mb minnekort. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Spiller spillet på xbox360, ikke internett ,dvs ingen patch. Hvordan lagrer man spillet som f5 på pc? Kan lagre med savebokser på veggen men ikke der man vil. Har kun 50mb minnekort. Er ikke quicksave funksjon på konsoll. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg misbruker quicksave noe helt grusomt i skyte-spill hvor jeg kan det. Hvert femte sekund: save :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 tømte save mappa for 4gig med saves her om dagen Lenke til kommentar
gard. Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 tømte save mappa for 4gig med saves her om dagen Min er på 5 GB :O Men orker ikke å fjerne en eneste en :/ Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Anbefaler å fjerne de... Spillet bugget seg etterhvert, jeg kunne ikke skyte eller sikte inn, men når jeg fjernet noen av de alt for mange savesene, ordnet det seg Lenke til kommentar
War Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Tar også lengre tid å lagre om mappen er stor. Kommet til 75?% på pc, bug = kan ikke komme lengre. Kommer til 5% på Xbox men det er 400 ganger vanskligere VS pc selve styre alt. Tungvindt og tregt, mørke skygger osv. Dør hele tiden og må begynne på nytt fra forrige save zzz Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 War, har du prøvd å slette noen savegames på pc, så kanskje det fikser bugen? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Dritt at man må starte på nytt når spillet er over. Jeg synes hele greia ledet opp til en sånn free roaming når spillet var over ting, men neida. Bare sånn liten ting som irriterer litt. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Dritt at man må starte på nytt når spillet er over. Jeg synes hele greia ledet opp til en sånn free roaming når spillet var over ting, men neida. Bare sånn liten ting som irriterer litt. Veldig enig Jeg hadde forventet og kunne løpe rundt og hente diamond breafcases og skyte istykker guard post etter jeg var ferdig. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det er jo derfor man saver FØR man begynner på avsluttende del! Har dere ikke spillt dataspill før? Dette burde jo være elementær viten for alle som har spillt litt. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg tar det ikke i forrutsetning at det ikke går når det virker som om hele spillet er bygd på det. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Kan ikke si at jeg ble voldsomt imponert over far cry 2. Grafikken er ok. Synes det blir litt ensforma og reise rundt og drepe folk og få nye oppdrag og gjøre akkurat det samme igjen. Ikke at det betyr noe voldsomt med bilene der kunne ha gått litt fortere. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) også kunne det tatt litt lenger tid mellom hver gang du får biler med finder etter deg Men jeg er ganske fornøyd Endret 28. desember 2008 av Perrern Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Er det noe bugs i PS3-versjonen av FarCry som fortsatt ikke er fikset? I så fall hva/hvilke? Lenke til kommentar
War Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 PC farcry. Slettet spillet, startet på nytt. Kommer til den landsbyen hvor man skal befri en dude, oppdraget er fra en dørvakt i den sørlige byen trur jeg. Ca 75% Døren lar seg fortsatt ikke åpne zzz møkkaspill ja. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Fikk spillet på julaften og har nå spilt noen timer. Synes naturen er veldig vakker og elsker friheten du har i spillet. Har riktignok bare kommet 12% da Har hørt at det er to områder du kan utforske, Area 1 og Area 2 eller noe sånt. Noen som vet når man kommer til Area 2? Og hvordan kommer man seg frem og tilbake mellom disse to regionene? Er det noen forskjell der? Samme natur, samme fiender og samme kjøretøy? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Du kommer til Area 2 rundt 50% i spillet og kan kjøre fram og tilbake mellom dem Svar til Lucariox i spoiler. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Høres digg ut.. Har selv så vidt kommet i gang med spillet(på PS3).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå