Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg satt meg også fast i spillet. På et oppdrag låste deg seg helt, jeg reddet en buddy, som ba meg møte han på Joe's. Alt vel, problemet var at spillet ikke var interessert i å registrere at jeg hadde reddet han. Ettersom oppdraget gikk ut på dette, kom jeg meg ikke videre, det ble jo umulig å fullføre det da. Prøved om igjen på mange forskjellige måter, ingenting hjalp. Sendte faktisk en mail til Ubisoft om dette, de kom med et forslag som ikke hjalp, jeg fortalte dette, og de svarer at det ikke er noen bugs i spillet, og jeg har henvendt meg til feil avdeling så de kan ikke hjelpe meg mer. Det endte med at jeg måtte starte en ny save, og nå har jeg alltid et par saves i backup i tilfelle noe liknende skjer igjen.

Greit nok at en avdeling hos Ubisoft ikke kan ta seg av alt, men synes det er litt drøyt å påstå at det ikke er noen bugs i spillet.

Dette var på PS3.

Lenke til kommentar

Jeg autoinstallerte den nyeste patchen til pc i går. Forbedringene var helt konge. Deilig med nesten instant spawn i capture the diamond og 10 sek ventetid på spawn i de andre. Fett at man kunne se hvor mange deaths man har og, i team deathmatch. Jeg er meget fornøy:D

Lenke til kommentar
Til helvette med Ubisoft.

Kunne ikke sagt meg mer enig i akkurat det :)

Indeed

Er det noen som kan hjelpe meg med å finne en support email til ubisoft?

Finner ikke noe fornuftig på siden deres noe sted, i den labyrinten kommer jeg alltid tilbake til start uansett hva jeg trykker på. Goddamn så lite kundevennlig.

Lenke til kommentar

Kk..

Da har jeg bestemt meg for å gi multiplayer en liten sjanse. Prøvde meg på en deathmatch-server, og klarte å låse opp hele commandosuiten, og greit nok.

Gikk deretter innpå en annen server, til min forskrekkelse så beholder en ikke tingene? Er det slik at en må spille seg opp for hver nye server, og ikke som på Call of Duty (selve spillet var ikke for meg, men systemet var bra nok)?

Hva er dette levelsystemet? plutselig så begynner alle med et 4-tall på poengbrettet, mens noen er så mye som 11. Whaaat?

Jeg bare lurer på hvordan den generelle opplevelsen er, merket at det var mange som likte å være sniper og gjerne snipe ned det meste, mens andre var mer underholdende og aggressive med automatvåpen eller hagle :) .

Lenke til kommentar
Kk..

Da har jeg bestemt meg for å gi multiplayer en liten sjanse. Prøvde meg på en deathmatch-server, og klarte å låse opp hele commandosuiten, og greit nok.

Gikk deretter innpå en annen server, til min forskrekkelse så beholder en ikke tingene? Er det slik at en må spille seg opp for hver nye server, og ikke som på Call of Duty (selve spillet var ikke for meg, men systemet var bra nok)?

Hva er dette levelsystemet? plutselig så begynner alle med et 4-tall på poengbrettet, mens noen er så mye som 11. Whaaat?

Jeg bare lurer på hvordan den generelle opplevelsen er, merket at det var mange som likte å være sniper og gjerne snipe ned det meste, mens andre var mer underholdende og aggressive med automatvåpen eller hagle :) .

Finn en ranked server, da beholder du alt... Men tror det tar lengre tid å ranke opp enn de andre serverene da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...