FuzzFuet Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg har lagt FarCry2 på hylla inntil det komer en patch som fikser dette (PS3). Utrolig dårlig at dette ikke er fikset... En kompis av meg som også spiller PS3 versjonen sitter fast på rundt 50%, han sletta save-fila å sartet på nytt (!). Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Jeg har nå installert patch 1.02 men jeg får fortsatt ikke flere main-quest oppdrag. Døren inn til lederne på APR er fortsatt lukket. Og alle buddy-missions er gjort. Hva skal jeg gjøre? Endret 18. desember 2008 av RogueAlien Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg satt meg også fast i spillet. På et oppdrag låste deg seg helt, jeg reddet en buddy, som ba meg møte han på Joe's. Alt vel, problemet var at spillet ikke var interessert i å registrere at jeg hadde reddet han. Ettersom oppdraget gikk ut på dette, kom jeg meg ikke videre, det ble jo umulig å fullføre det da. Prøved om igjen på mange forskjellige måter, ingenting hjalp. Sendte faktisk en mail til Ubisoft om dette, de kom med et forslag som ikke hjalp, jeg fortalte dette, og de svarer at det ikke er noen bugs i spillet, og jeg har henvendt meg til feil avdeling så de kan ikke hjelpe meg mer. Det endte med at jeg måtte starte en ny save, og nå har jeg alltid et par saves i backup i tilfelle noe liknende skjer igjen. Greit nok at en avdeling hos Ubisoft ikke kan ta seg av alt, men synes det er litt drøyt å påstå at det ikke er noen bugs i spillet. Dette var på PS3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Etter mine beregninger så mottar jeg Far Cry 2 i posten imorgen Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Det er utrolig skuffende hvis jeg må begynne på nytt igjen. Det tror jeg ikke jeg gidder. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg autoinstallerte den nyeste patchen til pc i går. Forbedringene var helt konge. Deilig med nesten instant spawn i capture the diamond og 10 sek ventetid på spawn i de andre. Fett at man kunne se hvor mange deaths man har og, i team deathmatch. Jeg er meget fornøy:D Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg avinstallerte det og venter på en patch som fikser singleplayer bugsene før jeg gidder å installere det igjen. Lenke til kommentar
War Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Så ingen patch på autoupdate. Fortsatt bug med en dør i en fiende landsby som ikke åpner seg så jeg ikke får reddet fyren. Imens får jeg kose meg med trainer god mode alle våpen zerg. Lenke til kommentar
keeperno Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Nårtid skulle den patchen med flere våpen komme ? så et klipp på Gametrailers hvor han sprang med shotgun med silencer (No country for old men ;D) osv osv. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Nårtid skulle den patchen med flere våpen komme ? så et klipp på Gametrailers hvor han sprang med shotgun med silencer (No country for old men ;D) osv osv. Det er på Xbox 360 Lenke til kommentar
jossy Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 lol jeg har ikke mer medisiner igjen.. ingen quest/oppdrag for å skaffe mer heller.. damn! Lenke til kommentar
keeperno Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det er på Xbox 360 Kødder du ? så det kommer ikke på PC ? Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Vel, de sa det om patchen til Call of Duty 4 også. Tipper den kommer på PC snart! Lenke til kommentar
keeperno Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Til helvette med Ubisoft. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Til helvette med Ubisoft. Kunne ikke sagt meg mer enig i akkurat det Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Nuvel, de droppa DRM på PoP! Er nå ihvertfall ganske sikker på at oppdateringen også kommer på PC, men det er kjipt gjort at det er ventetid når xbox har fått den allerede.. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Den er på PS3 også, men hva hjelper det når vi ikke kan spille spillet Lenke til kommentar
Timster Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Til helvette med Ubisoft. Kunne ikke sagt meg mer enig i akkurat det Indeed Er det noen som kan hjelpe meg med å finne en support email til ubisoft? Finner ikke noe fornuftig på siden deres noe sted, i den labyrinten kommer jeg alltid tilbake til start uansett hva jeg trykker på. Goddamn så lite kundevennlig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Kk.. Da har jeg bestemt meg for å gi multiplayer en liten sjanse. Prøvde meg på en deathmatch-server, og klarte å låse opp hele commandosuiten, og greit nok. Gikk deretter innpå en annen server, til min forskrekkelse så beholder en ikke tingene? Er det slik at en må spille seg opp for hver nye server, og ikke som på Call of Duty (selve spillet var ikke for meg, men systemet var bra nok)? Hva er dette levelsystemet? plutselig så begynner alle med et 4-tall på poengbrettet, mens noen er så mye som 11. Whaaat? Jeg bare lurer på hvordan den generelle opplevelsen er, merket at det var mange som likte å være sniper og gjerne snipe ned det meste, mens andre var mer underholdende og aggressive med automatvåpen eller hagle . Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Kk.. Da har jeg bestemt meg for å gi multiplayer en liten sjanse. Prøvde meg på en deathmatch-server, og klarte å låse opp hele commandosuiten, og greit nok. Gikk deretter innpå en annen server, til min forskrekkelse så beholder en ikke tingene? Er det slik at en må spille seg opp for hver nye server, og ikke som på Call of Duty (selve spillet var ikke for meg, men systemet var bra nok)? Hva er dette levelsystemet? plutselig så begynner alle med et 4-tall på poengbrettet, mens noen er så mye som 11. Whaaat? Jeg bare lurer på hvordan den generelle opplevelsen er, merket at det var mange som likte å være sniper og gjerne snipe ned det meste, mens andre var mer underholdende og aggressive med automatvåpen eller hagle . Finn en ranked server, da beholder du alt... Men tror det tar lengre tid å ranke opp enn de andre serverene da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå