Skogslik Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 virker som et solid map eiditor system vetrfall. blir spennede. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hva menes med cross-platform? Kanskje litt noob-spørsmål, men kan noen svare? Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hva menes med cross-platform? Kanskje litt noob-spørsmål, men kan noen svare? Det Pétur mener er at det går ikke an å dele maps du har lagd på Xbox 360 versjonen av spillet til en som har PC versjonen eller PS3 versjonen. Man kan bare laste ned maps fra andre brukere som har spillet på samme platform. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Aha, så med cross platform, så mener man 2 forskjellige konsoller? Takk for svar... Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) En fyr har klart å sette sammen ett world map ved hjelp av å pa utdrag fra kartene i de forskjellige gameplay videoene: Imponert Så svert ut, gleder meg bare mer no, men lurer litt på hva som er på enden av banen om det bare er en stor fjell vegg. Edit: Hvis hver av de rutene er 1km2 så er kartet 200km2, men det kan de ikke vere de har sakt det er 50km2 Endret 2. oktober 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kult map. Hvis du ser på det øverste kartet, ser hvor lite flyplassen er iforhold til hele mapet. Siert litt om hvor stor den verdenen er. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 En fyr har klart å sette sammen ett world map ved hjelp av å pa utdrag fra kartene i de forskjellige gameplay videoene: Imponert Edit: Hvis hver av de rutene er 1km2 så er kartet 200km2, men det kan de ikke vere de har sakt det er 50km2 Hver av rutene er 0.5 km, så da blir det 5*10 km Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Vet noen om minimums kravene til spillet? Håper ikke det er så krevende som crysis... Faktisk er minimumskravene høyere enn Crysis... Men siden det ikke heter Crysis så er det vel greit. Sitter litt på gjerdet ennå grunnet AI-en. Skal visstnok ikke være spesielt bra på PAX-messen i slutten av august. Må vente på noen anmeldelser først. Kan bli bra om de får det i orden før den endelige versjonen. Minimumskravene til Crysis er langt ifra korrekte... Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tenker jeg kommer til å bli lommekjent Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Noen som vet om online MP på FarCry 2 er sone-inndelt? Slik at om jeg kjøper spillet i fra videogamesplus.ca så slipper jeg å bare kunne spille på amerikanske osv. servere. Er på PS3 jeg skal kjøpe det. På PC versjonen er det sikkert annerledes.. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Aha, så med cross platform, så mener man 2 forskjellige konsoller? Takk for svar... Fullstendig 100% korrekt. Cross-platformspilling er spilling på tvers av forskjellige platformer, altså cross-platform! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tenker jeg kommer til å bli lommekjent Jeg er allerede lommekjent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Lurer litt på hvilket skjermkort jeg skal gå for i forhold til far cry 2 4870 eller geforce 260 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tenker jeg kommer til å bli lommekjent Jeg er allerede lommekjent. Håper virkelig det er gresshopper ispillet, for akkurat nå er det bare de som lager lyd.. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 xD Gleder meg som en liten shit-kid jeg er til dette spillet kommer ut Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 det er ørken i enden av verdenen, det er som havet i farcry Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 er det en usynlig vegg i enden som du kan gå på uten at du beveger deg, eller har de funnet på noe mer kreativt? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 er det en usynlig vegg i enden som du kan gå på uten at du beveger deg, eller har de funnet på noe mer kreativt? I Farcry blir du skutt av helikopter (og i Crysis blir du spist av hvithai ) så jeg håper på at de finner på noe enda fetere. Kanskje man blir angrepet av gigantiske ørkenlarver! Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 eller at det er ett stort fjell rundt hele landet Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 er det en usynlig vegg i enden som du kan gå på uten at du beveger deg, eller har de funnet på noe mer kreativt? Syns å ha hørt det er noe mer kreativt ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå