Lakus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg har enda ikke turt å si ett kvekk til noen Er vel nesten like greit om det kun er "utlendinger" der. Du ville nok fort endt opp med en hel haug Friend Requests fra diverse personer på nett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 LC, du blir nok spammet ned med MSN-requests og ASL når nerdegutta hører en jentestemme likevel. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 jeg sverger som vanlig til hagla... Jeg ELSKER hagla, men har i det siste prøvd å venne meg til å bruke sånn "vanlig" våpen.. (æsj, husker ikke hva det heter, men er det øverste våpenet du kan velge i multiplayer...) Føler at folk dør mye enklere når jeg peprer de med mange skudd, fremfor når jeg står og somler med hagla Og så er det dødsgøy å redde team-mates ! "Here you go mate" Lenke til kommentar
moon_blood Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvor finner jeg malariamedisin i sør-verdenen? Legen i hovedbyen er bortevekk, og finner faen ikke en sjel som mekker medz. Og hva skjer om man dør av malariadritten? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 LC, du blir nok spammet ned med MSN-requests og ASL når nerdegutta hører en jentestemme likevel. Åh! ASL, den var det ei stund siden jeg har hørt sist. Det skal jeg begynne å rope ut til svette, utenlandske og nerdete tenåringer fra nå av. - I kill joooo, nooob111! - ASL!!! ASL!!! ASL!!! Og så er det dødsgøy å redde team-mates ! "Here you go mate" Bra du ikke følger oppskrifta du hadde i singleplayer da. Synes å huske du har mistet en del venner der? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Joda, har ikke mange venner igjen i singleplayer, men det er enklere å redde venner i multiplayer Uff, spilte multiplayer her en dag, og så var det en franskmann som på svært elendig engelsk ropte og skrek til han som hadde mest kills (dette var singleplayer) . "cooome heeere yu motherfukker, i Killl you!! I'm on the streets, come!!!" Jeg så jo at fyren ikke hadde mic, og ikke kunne høre fjotten... fjotten så ikke dette før omgangen var over. "OH, HE CAN'T HERE ME" ... Hadde SÅÅ lyst å si "I don't think he can hear you....." Endret 27. november 2008 av Linn_Christin Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Ikke vær redd for å prate med folk du ikke kjenner og aldri kommer til å møte. Greit nokk, du er jente, så et par friend request kommer du sikkert til å få men jeg personlig syns spillopplevelsen på netter stiger en del med skikkelig kommunikasjon. Hadde jeg har PS3 hadde kunne jeg ha spilt med deg. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg får ofte en friend request eller to etter at madammen har spilt på live(bruker mic mye). Creepy men ufarlig. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg er ikke redd, men har vel liten interesse av å snakke med unge franskmenn som snakker dårlig engelsk Møter jeg engelskmenn eller amerikanere (eller nordmenn for den saks skyld) skal jeg nok prate Lenke til kommentar
War Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Makan til drittspill Fiksa bilmotoren og brukte 1 time på å få frem "gå inn i bilen" tegnet. Deretter vises ingen nye gjøremål og samme hva jeg finner på dør jeg som pillenarkoman. Brukt 3-4timer og ikke kommet lengre. Nå starter spillet bare i halv størrelse uten noen settings som sier fullscreen. Endret 27. november 2008 av War Lenke til kommentar
War Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Virker som hele spillet er random, etter 5 restarts får jeg telefonen som gir meg neste oppdrag uten endring på gameplayet. Btw, har vi en "jeg sitter fast tråd? " Litt vanskelig å vite om jeg er lost eller om det er bugs Endret 27. november 2008 av War Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 du kan fint bruke denne tråden. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Finn noen i baren som kan hjelpe deg med medesin Gult oppdrag, har snakket med 2-3 stykker der og kommer ikke lengre. Den baren der man kan kjøpe våpen. Kanskje jeg skal patche så oppdragtegn vises etter save game, trudde den patchet auto som wow da jeg så updateing ved startup. Er jeg patchet eller, må jo være rakettforsker for å spille. for et møkkaspill, avinstallerer hele greia. Endret 27. november 2008 av War Lenke til kommentar
Dott^ Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Har denne patchen komme til PC? Våpen patchen altså. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Har denne patchen komme til PC? Våpen patchen altså. Nei desverre... Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Uten å ha sett i tråden eller på google Den updaten med armbrysten og lyddemper hagla, er det en gratis update eller noe som koster penger? Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Uten å ha sett i tråden eller på google Den updaten med armbrysten og lyddemper hagla, er det en gratis update eller noe som koster penger? Koster peng... Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Kødder du?!? Elendig av ubisoft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå