kjermy Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg elsker det... Men er folk som hater det også... Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Er Far Cry 2 verdt pengene? Det virker kult, men etter å ha hørt litt mer virker det som et spill som, dessverre, fokuserer mye mer på grafikk enn alt annet. Og det er gjerne andre spill jeg kanskje vil prioritisere over dette. personlig synes jeg det virkelig er verdt pengene. men anbefaler at du prøver til en kompis eller noe først ettersom det er visse elementer som passer bedre for visse typer enn andre. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg sitter ikke igjen med intrykk at det var grafikken de satset på her. Kommer rett fra Stalker og over til Farcry2 og ser ikke noe mere imponerende grafikk en i Crysis som for øvrig går i siropp sammenlignet med Farcry2. Skogbrannene er heller ikke så imponerende om man begynner å gå gjennom fysikken. Det brenner og sprer seg utover fra påtennelsesstedet og litt utover før det dør hen uavhengig om omgivelsene er knusktørre, de sprer seg ikke utover mere en sitt scriptede område. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det dør ut etter hvert, men er faktisk forskjell på hvor fort og hvor mye... er det mye vind, kan du brenne ned utrolig mye, da flammen sprer seg raskt... Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hvordan er online gamingen på Far Cry 2? Tenker på PC. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hvordan er online gamingen på Far Cry 2? Tenker på PC. Veldig mange bugs, og du trenger nesten 10 skudd i kroppen, men oftest mye mer pga lagg og bugs... 2-3 skudd i hodet holder da Da regner jeg ikke med sniper... Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Altså ikke så bra. :/ Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Personlig, ble jeg fort lei... Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Selv er jeg IKKE lei multiplayer. Spiller på PS3. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Er Far Cry 2 verdt pengene? Det virker kult, men etter å ha hørt litt mer virker det som et spill som, dessverre, fokuserer mye mer på grafikk enn alt annet. Og det er gjerne andre spill jeg kanskje vil prioritisere over dette. Jeg personlig synes ikke det er verdt pengene. Hvis du kjenner en som har det er det bedre å låne det av han/hun. Det eneste virkelige positive med Far Cry 2 er grafikken, men for meg virker det som at de er det eneste de har fokusert på også. Resten er kjedelig. Kjedelig kjøring (og det er MYE kjøring), repeterende oppdrag, kjedelig finne kofferter som du har stresset en halv time for å få tak i så er det bare en diamant med en verdi på 1 der, ufattelig dumme fiender, faktisk nesten skremmende at de kan lage så dårlig AI i slutten av 2008. Til og med spill som er 8 år har bedre AI. Men det er mulig det er et elsk/hat spill, så vil som sagt anbefale å låne før du bruker penger på det. Jeg hadde solgt mitt hadde ikke vært for at jeg har det på PC. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Er Far Cry 2 verdt pengene? Det virker kult, men etter å ha hørt litt mer virker det som et spill som, dessverre, fokuserer mye mer på grafikk enn alt annet. Og det er gjerne andre spill jeg kanskje vil prioritisere over dette. Jeg personlig synes ikke det er verdt pengene. Hvis du kjenner en som har det er det bedre å låne det av han/hun. Det eneste virkelige positive med Far Cry 2 er grafikken, men for meg virker det som at de er det eneste de har fokusert på også. Resten er kjedelig. Kjedelig kjøring (og det er MYE kjøring), repeterende oppdrag, kjedelig finne kofferter som du har stresset en halv time for å få tak i så er det bare en diamant med en verdi på 1 der, ufattelig dumme fiender, faktisk nesten skremmende at de kan lage så dårlig AI i slutten av 2008. Til og med spill som er 8 år har bedre AI. Men det er mulig det er et elsk/hat spill, så vil som sagt anbefale å låne før du bruker penger på det. Jeg hadde solgt mitt hadde ikke vært for at jeg har det på PC. AI'en er faktisk ikke så dårlig alltid, av og til er den selvsagt ikke så bra, men ofte veldig smart også... Orker ikke å komme med eksempler, er begynt å gå lei av å gjøre det.... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ok, en og annen sjelden gang blomstrer AIen. F.eks med at en vakt hiver seg inn i bilen for å heller kjøre meg ned. Men så kan det bli fullstendig omvendt like etter. Da går han ut av bilen, blir stående som en statue i 10 sek før han reagerer. I mellomtiden har jeg knivdrept jævelen. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Det er helt fritt å melde seg inn på siden ja Og når jeg sier "klan" betyr det at vi innimellom spiller spill som Left 4 Dead og Far Cry 2 sammen. Vi har det også veldig gøy i steam chatten til tider. Må man ha steam for å joine den chatten? Er helt noob på slikt siden dette er det første online spillet jeg har hatt. Og til det som diskuteres på denne siden av tråden, syns jeg det er verdt pengene, klart.. det har noen bugs og litt skækk AI men det er veldig underholdene story mode og multiplayeren digger jeg:D Endret 24. november 2008 av Timster Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jepp, man må det... men det er gratis, og veldig greit program uansett.... Lenke til kommentar
tha78 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Året største skuffelse etter min mening. Hadde kjempe forventninger til dette,men det er rett og slett kjedelig etter et par timer. Lekker grafikk og fysikk,men Ubisoft har lovet mer en dem har gitt. Så forbaska irriterende med den kjøringen hit og dit og tonnevis med små feil. Sniking er helt ubrukelig og fienden tåler alt for mye+++. Nei FarCry 2 fortjener absolutt ikke så gode karakterer etter min mening. Bare svenske Gamereactor som tør å si meningen sin om spillet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Året største skuffelse etter min mening. Hadde kjempe forventninger til dette,men det er rett og slett kjedelig etter et par timer. Lekker grafikk og fysikk,men Ubisoft har lovet mer en dem har gitt. Så forbaska irriterende med den kjøringen hit og dit og tonnevis med små feil. Sniking er helt ubrukelig og fienden tåler alt for mye+++. Nei FarCry 2 fortjener absolutt ikke så gode karakterer etter min mening. Bare svenske Gamereactor som tør å si meningen sin om spillet. +1 Er helt enig, er en grunn til at jeg gav opp spillet. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Siste gang jeg kjøper et Ubisoft spill. Eneste jeg ble imponert over var Map Editor og grafikk. Hva er vitsen med å ha en så stor verden når man ikke kan gå fritt rundt i den? Hater Far Cry 2 At Gamer klarte å gi 8/10 er helt sinnsykt! Det blir en 4/10 hos meg Endret 24. november 2008 av iharal3 Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 til dere som klager på snikingen: har dere kjøpt camo-suit? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 til dere som klager på snikingen: har dere kjøpt camo-suit? Camo suit hjelper litt ja men det er likevel alt for vanskelig. Det enkleste burde være å stille seg opp på lang avstand og snipe ned fiendene en etter en. Men dette fungerer dessverre bare ikke. Derfor blir det alltid smartest å gå inn i leiren, leke rambo med AK47 og RPG mens man klarer oppdraget. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det er jo ikke så vanskelig å snike! Såklart, labber du rundt der folkene ser deg, blir du jo tatt! Er bare og crouche, og gå i høyt grass + ta cover.... Jeg greier dette nokså greit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå