Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det er noe galt med savegamesene :S

Jeg kan bare bytte våpen ved å bytte til kart, og så til et våpen, men ikke mellom våpenene... Og jeg kan ikke skyte eller sikte inn heller...

Har prøvd å reinstallere, men det funka ikke :S

Jeg har loada tilbake, men ingen fungerer... Det funka først når jeg begynte ny game, men har ikke lyst til å begynne på nytt...

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sagt noe særlig om klanen i det siste, men jeg kan opplyse om at vi nå har fått ett forum som bruker Invison Power Board (www.vikingsinafrica.net/forum/), og EaK2k jobber på hjemmesiden, som snart burde være fresh og ny! Linken kommer til å være: www.vikingsinafrica.net)

Vi er også ikke lenger bare en Far Cry 2 klan, men også en Left 4 Dead og GTA IV klan!

Håper vi kan få til ett fint samfunn på forumet :)

Du kan også spørre der, dersom du har problemer med Far Cry 2.

Ble kanskje litt mye reklame det her :whistle:

Jeg er på kart nr 2. Ganske langt nede til venstre på kartet og har akkurat gått tom for malariapiller. Hvor får jeg tak i nye piller?

Du må gå til han doktoren i byen.

Dersom han ikke er der, tror jeg du må vente til du går tom for malariapiller en gang, så svimer du av og ender opp i huset hans... Tror jeg...

Endret av LooperNor
Lenke til kommentar

hey LooperNor, er det fritt til å melde seg inn på siden? Og når du sier klan, hva er opplegget da? Anyway, vet ikke om dette er blitt gjort i denne tråden (eller en annen) før men det hadde vert kult om man kunne si hva man kaller seg på Far Cry 2 Online, jeg kaller meg T_A_F

Lenke til kommentar
hey LooperNor, er det fritt til å melde seg inn på siden? Og når du sier klan, hva er opplegget da? Anyway, vet ikke om dette er blitt gjort i denne tråden (eller en annen) før men det hadde vert kult om man kunne si hva man kaller seg på Far Cry 2 Online, jeg kaller meg T_A_F

Det er helt fritt å melde seg inn på siden ja :)

Og når jeg sier "klan" betyr det at vi innimellom spiller spill som Left 4 Dead og Far Cry 2 sammen.

Vi har det også veldig gøy i steam chatten til tider.

Lenke til kommentar
Silenced shotgun ser deilig ut. Gå rundt å leke No Country For Old Men så det suser etter.

Såvidt jeg vet er det ikke mulig å lyddempe en hagle på den måte, mao er det tullete isteden for kult.

Er jeg den eneste som synes Far cry 2 minner mer om en elendig versjon av gta bare plassert i afrika, enn en god fps? Egentlig bare en litt bedre versjon av Boiling Point: road to hell.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

har det kommet noen mod som fjerner malaria surret, og gjør det mulig å faktisk snike seg inn i fiendlig baser? samt venter med å respawne kontrollpostene, eller mulighet for betale seg gjennom

Lenke til kommentar

Hva har Far Cry 2 med GTA å gjøre?

Den eneste likheten er at det er fritt, men ellers er det ingenting!

Og for folk som sliter med å snike, er bare å trykke på c, og ikke gå rett foran der folk er... Du bør ha lyd dempa våpen, ellers hører de det, og treffe hodet...

Jeg har ingen problemer med det...

Endret av Lolli
Lenke til kommentar

Jeg skjønner virkelig ikke hva folk bitcher om. Dette er et genialt spill som definitivt topper min liste over tidenes spill. Den nye updaten med ATV, offroad-truck, sawed off-shotgun, silenced shotgun og crossbow ser jævli fet ut. Gleder meg som en unge!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...