Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en idiotisk situasjon her i sted. Bilen min begynte å røyke fordi noen innpåslitne vakter kjørte etter meg lenge. Gikk ut av bilen og drepte de. Trodde jeg ivertfall, for når jeg begynte å skru på bilen hadde han ene våknet til live igjen og sto bak bilen og skjøt på den. Jeg kunne ikke gjøre en dritt, da han jeg styrer bare holdt på å skru, mens vaken bare skjøt videre på bilen. Dette pågikk i fem minutter før jeg måtte quickloade. Er det mulighet for å avbryte denne skruingen hvis dette skulle skje igjen?

Lenke til kommentar
Far Cry 2 skuffet stort.

Spillet burde egentlig hatt navnet Far Drive 2, da man tilbringer over 75% av tiden i bil fra et sted til et annet..

skulle ha vært sånn som det er på Oblivion "fast travel" elns. Det er det eneste negative jeg har å si om spillet, det er det at det er så jævlig mye kjøring.

Lenke til kommentar

Det finnes også en annen måte en bussen å forflytte seg fort på, ikke så fort som med buss men man kommer raskt dit man skal forbi kontrollposter osv.

Nemlig i båt om natta.

Du blir beskutt i det du passerer kontrollpostene men det er såvidt de ser deg og ettersom båten er uten lys så følger de ikke etter så man ferdes i praksis ganske så uforstyrret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...