Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

På dette oppdraget kom jeg over en bil med en sykt fet gunner, var en slags kanon som var veldig effektiv mot folk å biler. Lurer på om jeg kan få kjøpt denne bilen hos arms dealer'n og hva den evt heter?

Denne bilen kommer du stadig borti på kart nr.2. Jeg vet ikke nøyaktig hvor vanlig den er, men kanskje 5%? Den har granatkaster slik som noen båter har. Oftest kjører fienden slike biler, da må du bare skyte dem med hagle eller gevær slik at de dør, så er bilen din.

Går det an å kjøpe den, så den er uten for safe house og armory?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bør jeg kjøpe Far Cry 2 til PC? Er det bra eller dårlig?

Leste på Wikipedia at det fikk gode anmeldelser av seriøse spillanmeldere.

Absolutt! Dette er en av mine favoritter som kom dette året. Et fantastisk spill, med utrolig mange gode solide elementer som gjør at Far Cry 2 hever seg LANGT over spill som Far Cry (1) og Crysis. Dette er et spill der det finnes ting du enten elsker eller hater. Jeg var i den heldige gruppen som ELSKET det. 9.6/10. (Med en bedre slutt: 10/10).

Jeg håper dette gjorde det litt klarere for deg!

Edit: Robiwan: Nei, du kan ikke kjøpe kjøretøyer, bare oppgraderinger som gjør at de tåler med osv.

Endret av Pétur
Lenke til kommentar
Edit: Robiwan: Nei, du kan ikke kjøpe kjøretøyer, bare oppgraderinger som gjør at de tåler med osv.

Hvilke oppgraderinger er dette?

Sålangt har jeg fortsatt på en save før man går ned i den avsluttende delen. Er det ingen andre måter å tjene nok diamanter til å fylle veggene med våpen og alle oppgraderinger? Nå mangler jeg sikkert 100 diamanter for å kjøpe alt, så jeg kjører rundt og leter, men det er ikke lønnsomt. Spessielt lei meg er jeg for at jeg ikke har den nye rakettkasteren.

Tips:

Hvis man satser på de blå oppdragene istedenfor de rød (betaling får man på forhånd uansett) får man reputation av buddyen som gir deg ammunisjon (kuler, bensin og sprengstoff) til safe house og bilen med det kraftige maskingeværet klar til disposisjon.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Har du gjort alle assassination oppdragene?

Når og hvor får man disse? Har gjort en mengde assassination oppdrag, gjorde alt jeg kom over av oppdrag for å tjene penger. Nå har jeg bare ett oppdrag igjen, og det er å fullføre siste del av spillet. Mangler diamanter til å kjøpe mortar, den beste rakettkasteren og noen pistoler og shotguns. Eneste måten jeg kan se for å tjene diamanter er å finne de som ligger spredt.

Lenke til kommentar
Det er et til område som er like stort som det du er på nå ;)

Gjett om jeg ble overrasket da jeg fant det! Og glad! Begynte å bli litt lei av å kjøre rundt på det første..

Jeg holder på med det første oppdraget jeg får på map 2. Skal sørge for at en båt kommer seg trygt avsted med masse våpen ombord. Noen som har noen tips til hvordan gjøre dette på enkleste måte?

Lenke til kommentar

Gjett om jeg ble overrasket da jeg fant det! Og glad! Begynte å bli litt lei av å kjøre rundt på det første..

Jeg holder på med det første oppdraget jeg får på map 2. Skal sørge for at en båt kommer seg trygt avsted med masse våpen ombord. Noen som har noen tips til hvordan gjøre dette på enkleste måte?

Det var faktisk det eneste oppdraget på hele spillet jeg måtte gjøre flere ganger. Måten jeg løste det på var å prøve å finne ut hvor folkene sto, for så å skyte de med den "kanonen", som er fremst på båten, så fort som mulig...

Lenke til kommentar

Får prøve videre. Var sent på kveld når jeg kom til oppdraget, og når jeg har spillt lenge blir jeg ofte "litt lei" og gir litt lettere opp. Prøver jeg igjen neste dag går det som regel mye bedre:)

Jeg ELSKER dette spillet. Kjempebra å spille singleplayer. Og jeg liker vanligvis ikke singleplayer engang...

Men har ikke kost meg helt med multiplayer enda.. de jeg har spilt med så langt har ikke snakket/hatt mic, og da er det ikke like gøy å drepe de :&

Lenke til kommentar

Tror jeg brukte sniper og den RPGen man finner på skipet på det oppdraget, gikk fint på første forsøk. :)

Lenke til kommentar

Syns ikke spillet var spesielt vanskelig på hardcore heller. Eneste gangen jeg måtte prøve flere ganger var helt mot slutten..Syns spillet var greit nok. Var i starten skuffet over grafikken men ble mer og mer imponert etterhvert:) Må si at jeg er enig med mange andre om at vaktpostene blir befolket etter så kort tid er frustrerende til tider.. Og at alle er så UTROLIG ivrige med å få deg drept.

AI`en er til å le av noen ganger;) Spesielt når de skal prøve å kjøre bil!! Noen ganger sitter de jo helt fast.. og andre ganger kjører de som gaale utenfor broer og ned stup hehe.

MEN map editoren er genial... Den har jeg brukt noen timer på.

Lenke til kommentar
Bør jeg kjøpe Far Cry 2 til PC? Er det bra eller dårlig?

Leste på Wikipedia at det fikk gode anmeldelser av seriøse spillanmeldere.

Absolutt! Dette er en av mine favoritter som kom dette året. Et fantastisk spill, med utrolig mange gode solide elementer som gjør at Far Cry 2 hever seg LANGT over spill som Far Cry (1) og Crysis. Dette er et spill der det finnes ting du enten elsker eller hater. Jeg var i den heldige gruppen som ELSKET det. 9.6/10. (Med en bedre slutt: 10/10).

Jeg håper dette gjorde det litt klarere for deg!

Er du helt sikker på dette? Når jeg er i våpenbutikken kan jeg kjøpe både biler og båter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...