PrayingMantis Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Nei nå ere natta. Har blitt bannet nå to ganger uten at jeg skjønner hvorfor. Har bare spilt vanlig og ikke tatt ut lagspillere. Ikke så jeg noen vote heller. Flyr det drittsekker rundt innpå der og starter votekick mot helt vilkårlige spillere ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Flyr det drittsekker rundt innpå der og starter votekick mot helt vilkårlige spillere ? Velkommen til Internet. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Flyr det drittsekker rundt innpå der og starter votekick mot helt vilkårlige spillere ? Er latterlig mye av det på FC2. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Har kjøpt meg Camo Suit nå, men hvordan tar jeg den på meg? Eller blir den automastisk tatt på når jeg kjøpte den? Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg tror det, men er ikke helt sikker. Har ikke kjøpt den selv. Synes den var litt for dyr:p Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ja, den er på når du kjøper den. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ok. Takker for svar Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Total waste of diamonds ... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hele spillet var waste of diamonds for min skyld. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg kjøpte spillet og holdt vel ut i en liten time før jeg gav meg. Tilogmed Farcry (spilte mp only) orker jeg lenger, så spillet er skuff for undertegnede . Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Dette spille er helt blasfemisk. Testet det for første gang i dag, og det er en parodi av originalspillet. Det virket likevel fett nok, men utrolig mye kjipere enn Far cry 1. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Total waste of diamonds ... Skal jeg være ærlig så har jeg ikke merket store forskjellen etter noen timers spilling med denne drakten. Blir like lett oppdaget av fiender. Men hadde 120 diamanter, så tenkte at det var nå verdt et forsøk. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg har kommet ca 52% ut i spillet og kommer til en leir der jeg som jeg tror er en gammel gruve, hvertfall så er det det oppdraget hvor man skal ødelegge motpartens radiosender(som er en gigantisk antenne montert på en bil) På dette oppdraget kom jeg over en bil med en sykt fet gunner, var en slags kanon som var veldig effektiv mot folk å biler. Lurer på om jeg kan få kjøpt denne bilen hos arms dealer'n og hva den evt heter? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg har kommmet til et valg jeg må ta nå. Er på 31%. Fikk beskjed om å enten møte Quarbani Singh hos Mike`s, eller Father Maliya i kirken i Pala. Den jeg ikke møter blir drept såvidt jeg forstod. Så hva er det lureste eller beste valget her? Takker for svar Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Det har ingenting å si. Jeg har prøvd begge, og det ender i det samme resultat. Selv ville jeg valgt kirken, siden da redder du i det minste noen. I Mike's bar blir alle slaktet uansett. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ok, da velger jeg det du ville valgt. Takk for raskt svar Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 På dette oppdraget kom jeg over en bil med en sykt fet gunner, var en slags kanon som var veldig effektiv mot folk å biler. Lurer på om jeg kan få kjøpt denne bilen hos arms dealer'n og hva den evt heter? Denne bilen kommer du stadig borti på kart nr.2. Jeg vet ikke nøyaktig hvor vanlig den er, men kanskje 5%? Den har granatkaster slik som noen båter har. Oftest kjører fienden slike biler, da må du bare skyte dem med hagle eller gevær slik at de dør, så er bilen din. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hele spillet var waste of diamonds for min skyld. Heheh Enig. Lenke til kommentar
random85 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) *slettet* Endret 12. mai 2010 av Huletrollet Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg likte det veldig godt, men når du leser denne tråden skjønner du nok at det er en del blandede meninger ute og går. Jeg ville lasta det ned først, så kan du jo kjøpe det seinere hvis du liker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå