AncientLooper Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 http://uplay.uk.ubi.com/?video=ild3zjze Vet ikke om denne videoen allerede var her jeg, men det er så mange sider å bla gjennom :/ Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hmm, leste nå denne sniktitten til Spillmagasinet. Og en ting jeg alltid har lurt på, når diverse spillsider og journalister besøker utviklere og får prøvespille et gitt spill osv, forteller de utviklerne hva de mener? Slik at de får en sjanse til å høre hva folk generelt mener? For Spillmagasinet nevner også dette med dårlig AI på diverse motstandere og NPCer. De er ikke akkurat de første, men vet utviklerne om hva folk mener? Synes sånt er så rart. De klarer å lage grafikkmotorer som er helt hinsides, men det å få en motstander til å faktisk treffe deg når han skyter på deg, det er for vanskelig lissom. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hmm, leste nå denne sniktitten til Spillmagasinet. Og en ting jeg alltid har lurt på, når diverse spillsider og journalister besøker utviklere og får prøvespille et gitt spill osv, forteller de utviklerne hva de mener? Slik at de får en sjanse til å høre hva folk generelt mener? For Spillmagasinet nevner også dette med dårlig AI på diverse motstandere og NPCer. De er ikke akkurat de første, men vet utviklerne om hva folk mener? Synes sånt er så rart. De klarer å lage grafikkmotorer som er helt hinsides, men det å få en motstander til å faktisk treffe deg når han skyter på deg, det er for vanskelig lissom. Det prioriteres på helt feil felt tydeligvis... Bare se på Crysis... AI'en der er så dårlig at jeg ikke kan finne ord som beskriver det jeg mener godt nok engang... Jeg gjetter på at Spillmagasinet nevner dette med dårlig AI til UbiSoft Montreal, men det er vel litt sent i prosessen til å gjøre store endringer nå... Og så legger jeg ut linken til steam gruppa igjen, slik at de som blar rett opp på denne siden også ser den http://steamcommunity.com/groups/sFC2d Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Blir det sånn at steam selger farcry når det kommer ? Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Blir det sånn at steam selger farcry når det kommer ? Ikke i norge desverre Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det prioriteres på helt feil felt tydeligvis... Bare se på Crysis... AI'en der er så dårlig at jeg ikke kan finne ord som beskriver det jeg mener godt nok engang... Totalt motsatt av mitt inntrykk. Prøvd på delta-vanskeligshetsgraden? Håper det kommer ut en demo av Far Cry 2 egentlig, men det gjør det sikkert ikke. Ønsker å prøve det med AI-en først. Virker som mange nevner at den er varierende. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ikke i norge Skuffende, men håper kommer en demo først Lenke til kommentar
JohnJuzi Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Det prioriteres på helt feil felt tydeligvis... Bare se på Crysis... AI'en der er så dårlig at jeg ikke kan finne ord som beskriver det jeg mener godt nok engang... Totalt motsatt av mitt inntrykk. Prøvd på delta-vanskeligshetsgraden? Håper det kommer ut en demo av Far Cry 2 egentlig, men det gjør det sikkert ikke. Ønsker å prøve det med AI-en først. Virker som mange nevner at den er varierende. Clint Hocking eller LP Pharand, en av produsentene til Far Cry 2, skal ha sagt i en video at det ikke blir noen demo fordi en demo av Far Cry 2 kommer til å inneholde alt for mange timer med gameplay og at en demo ikke kommer til å være virkelig tro mot FC2s helhets inntrykk. Har desverre ikke link :-/ Endret 1. oktober 2008 av JohnJuzi Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det prioriteres på helt feil felt tydeligvis... Bare se på Crysis... AI'en der er så dårlig at jeg ikke kan finne ord som beskriver det jeg mener godt nok engang... Totalt motsatt av mitt inntrykk. Prøvd på delta-vanskeligshetsgraden? Håper det kommer ut en demo av Far Cry 2 egentlig, men det gjør det sikkert ikke. Ønsker å prøve det med AI-en først. Virker som mange nevner at den er varierende. Clint Hocking eller LP Pharand, en av produsentene til Far Cry 2, skal ha sagt i en video at det ikke blir noen demo fordi en demo av Far Cry 2 kommer til å inneholde alt for mange timer med gameplay og at en demo ikke kommer til å være virkelig tro mot FC2s helhets inntrykk. Har desverre ikke link :-/ Så det intervjuet jeg også... Men jeg har derimot hørt at det skal komme ett benchmark verktøy, sammenlignbart med Crysis sitt benchmark verktøy, FØR Far Cry 2 slippes, slik at man kan teste hvor bra man kan kjøre det Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det er jo en mager trøst, da det er ikke mye test av selve AI-en. Hadde forhåndsbestilt det om jeg visste at den var tilstrekkelig. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg gledet meg til spillet mest på grunn av at flammer sprer seg osv, med vinden til og med, og at AIen skulle være så bra, og at det var stort og fritt, og du kunne spille både RAMBO, og sniking.... 2 ting å glede seg til igjen.... Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg gledet meg til spillet mest på grunn av at flammer sprer seg osv, med vinden til og med, og at AIen skulle være så bra, og at det var stort og fritt, og du kunne spille både RAMBO, og sniking.... 2 ting å glede seg til igjen.... Jeg teller 3 - Flammer spres med vinden - Stort of fritt - Spill RAMBO eller sniking du, funker flott det Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Stort og fritt er sant, glemte å skrive det.... Men er fortsatt forbasket skuffa over AI... Jeg kommer til å grine av lykke hvis det blir fikset... EDIT: LEIF, jeg hadde visst skrevet stort og fritt.... Endret 1. oktober 2008 av Lolli Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) er det noen bil liste som det er våpen liste? Endret 1. oktober 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 er det noen som vet om man kan bygge sin egen bane og dele den med andre spillere sån man kunne i 1ern? hadde vært sååååååååå kult vet ikke om noen har spurt om dette før. er lit mye å lese igjennom 18 sider Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) er det noen som vet om man kan bygge sin egen bane og dele den med andre spillere sån man kunne i 1ern? hadde vært sååååååååå kult vet ikke om noen har spurt om dette før. er lit mye å lese igjennom 18 sider Det at du en gang spør om det er skuffende. Det burde du visst svaret på hvis du er en FC2 tilhenger. Endret 2. oktober 2008 av YojimboVII Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 er det noen som vet om man kan bygge sin egen bane og dele den med andre spillere sån man kunne i 1ern? hadde vært sååååååååå kult vet ikke om noen har spurt om dette før. er lit mye å lese igjennom 18 sider Jepps, det skal komme map editor i alle versjonene Gjett om jeg skal bruke masse timer på å lage maps, det funket fett på FarCry Instincts til Xbox som jeg synes er bedre spill en FarCry til pc. Fikk mer feller osv til å bruke Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 er det noen som vet om man kan bygge sin egen bane og dele den med andre spillere sån man kunne i 1ern? hadde vært sååååååååå kult vet ikke om noen har spurt om dette før. er lit mye å lese igjennom 18 sider Det at du en gang spør om det er skuffende. Det burde du vite svaret på hvis du er en FC2 tilhenger. ok? Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det jeg mente er at hvis du er fan av FC2 så burde du visst det. Slapp av, det var ment som en spøk. Og ja det er map editor med, sjekk ut FC2 på gametrailers.com for eksempel. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) er det noen som vet om man kan bygge sin egen bane og dele den med andre spillere sån man kunne i 1ern? hadde vært sååååååååå kult vet ikke om noen har spurt om dette før. er lit mye å lese igjennom 18 sider Det skal ikke så mye til for å finne ut av slike ting. Et enkelt Google-søk gjør at du finner fort frem til et eget FarCry2-wiki, der alt av informasjon som er kommet ut, står. Men jeg kan godt svare på spørsmålet: Ja, når du kjøper Far Cry 2 får du med en egen Far Cry 2 Map Editor. Map Editoren er kraftig gjort om siden det første Far Cry-spillet, for å gjøre den mye, mye mer brukervennlig og enklere. Ubisoft Montreal skal ha egne servere der folk kan laste opp egne maps og et eget ranking-system skiller gode maps fra dårlige. Elendige maps forsvinner fort og gode maps får mye oppmerksomhet. Cross-platform deling av maps er ikke mulig. Edit: litt sen. Endret 2. oktober 2008 av Pétur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå