Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

singleplayern suger, men multiplayern var faktisk ganske morsom, testa i går. lagde noen epic maps og hadde sniperfights osv. :D

da har ikke du spilt hele spillet. singleplay suger så absolutt ikke. en av de beste spillene siden hl2 nesten. digger friheten

enig det, men som en stor del av skribentene på denne tråden er jeg enig med at det er litt for rask respawn på vaktpostene.

joda mulig det. men syns det er greit jeg. må jo ha noen å skyte:P så er det heller ikke så vanskelig å ungå de vaktpostene hvis man vil det.

Spilt 60%...jeg synes Singleplayer absolutt ikke var så bra som jeg trodde før spillet kom ut!

Vært på 60% 2 uker ca.. orker ikke spille mer.

Du vil aldri finne spill som er like bra som hypen uansett...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte ikke på GTA og GoW 2... Littlebigplanet har jeg ikke prøvd, og jeg har ikke ps3 heller... Crysis likte ikke jeg... men det er da en smaks sak.... Jeg tenkte på Age of Conan, Far Cry 2, Assassin's Creed...

Er veldig mange som folk har gledet seg til, men skuffet...

Lenke til kommentar
Crysis levde opp til hypen ja :!: dagens komentar.

Warhead er sånn Crysis burde være, men Crysis...uffuff

Joda, grafikken er helt rå...men det klarer ikke og redde Crysis.

Vell vell det er jo alltid noen som ikke vil synes det, men både annmeldelser og spillere beviser at Crysis var et bra spill.

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt dette spillet noen kvelder så vil jeg si meg imponert.

Spillet går smooth på maks instillinger med 1152x864 på en 17" CRT skjerm og et år gammel HW, noe man ikke kan si om Crysis som lagget og gikk mye tregere på samme maskinvaren for et år siden.

Landskapet er noe mere kupert en jeg hadde regnet med men det har også åssider man kan klatre opp med jeepen og gressletter man kan kjøre rundt på.

Fant til og med en stor sjark utpå et vann som gikk an å kapre og tøffe rundt med.

Vaktpostene respawner og bygger opp bortsprengte skurt i løpet av få minutter samtidig med at døgnet i spillet faktisk har 24 ekte timer, men sånt får man bare ta med.

Var vel aldri meningen at man skulle renske ut vaktpostene for deretter og kunne kjøre rundt på kartet uforstyrret.

Fiendene tåler en trøkk men det gjør jeg også samtidig som de faller fort når de treffes i hodet, noe som gjør det overkommelig å ta ut en base i beste Rambo stil.

Har enda til gode og ta buss men må vel prøve det også for å ha det gjort.

Spillet har positive og negative sider men alt i alt et meget bra spill.

For dere som ergrer dere over kontrollpostene, prøv å kjøre rundt de elelr utenfor veinettet, det ligger mye spennende rundt om utenfor allfar vei.

Lenke til kommentar

Regner med at dette har blitt diskutert til det kjedsommelige, men jeg får ikke opp treff på det... Likevel så tviler jeg på at jeg er den eneste som sliter med dette.

Jeg har vært ute å reist i 5 uker, så jeg fikk ikke med meg starten.

FarCry2 faller ut...enten til desktop eller restarter maskina.

Se profil for spec... Kjører Windows Vista Home Premium 64-bit.

Det kan ta lang tid før dette skjer og det kan skje raskt... litt irriterende for spillet i seg selv er veldig bra...med unntak av noen få bugs som at en ikke treffer fi (eller dvs. er veldig vanskelig) på kloss hold med stasjonære maskingevær fra f.eks. jeep.

Men å kalle dette FarCry2 er å dra det langt. Det har ingenting til felles med FarCry utenom store områder. Føler litt mer slektskap til Stalker faktisk.

Lenke til kommentar
Crysis levde opp til hypen ja :!: dagens komentar.

Warhead er sånn Crysis burde være, men Crysis...uffuff

Joda, grafikken er helt rå...men det klarer ikke og redde Crysis.

Vell vell det er jo alltid noen som ikke vil synes det, men både annmeldelser og spillere beviser at Crysis var et bra spill.

Likte mye bedre nyvinningene i Crysis enn i Farcry 2.

Selv om områdene i Farcy2 var store og en kunne bevege seg hvor som helst, var det lange økter med kun kjøring fra A - B. Der en ved å se på kartet nærmest kunne "Ja, akkurat der befinder fiender seg, kjør en omvei for ta oppdraget med en gang". Soldatenes Inteligens fungerte til en viss grad, men på sett og vis gjorde de det samme (testet på medium).

Likte bedre Crysis, selv om områdene var mer begrenset. Fiendene var mange og kom fra alle kanter, kastet granater, .. Nano-drakten utvidet spillet ved å legge ut flere taktiske muligheter..

Edit: Små-retting.

Endret av HalogenpereUtenLys
Lenke til kommentar

Det er ny patch på vei!

General

Allow player to select display mode for Widescreen view in the display options

Improve server list with filter options (ping, punkbuster, server name, maps, game mode, dedicated server…)

Multiplayer

Allow match search from the maps leaderboard

Add minimum players setting in host options

Order scoreboard by point

Add an option to set respawn time for the host

Show VIP on scoreboard

Allow PC user to use Clan tag

IP display in the lobby server

Server

Add new functions to dedicated server

Allow the same server to host more than one game at a time

Kilde: http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/1...75/m/5451021507

Lenke til kommentar
Det er ny patch på vei!

General

Allow player to select display mode for Widescreen view in the display options

Improve server list with filter options (ping, punkbuster, server name, maps, game mode, dedicated server…)

Multiplayer

Allow match search from the maps leaderboard

Add minimum players setting in host options

Order scoreboard by point

Add an option to set respawn time for the host

Show VIP on scoreboard

Allow PC user to use Clan tag

IP display in the lobby server

Server

Add new functions to dedicated server

Allow the same server to host more than one game at a time

Kilde: http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/1...75/m/5451021507

Mornsann!

"Allow the same server to host more than one game at a time". Vil dette si at man ikke blir disconnectet etter hver sabla runde?? :) Og gjelder det PS3 og?

Endret av coolio1
Lenke til kommentar
Regner med at dette har blitt diskutert til det kjedsommelige, men jeg får ikke opp treff på det... Likevel så tviler jeg på at jeg er den eneste som sliter med dette.

Jeg har vært ute å reist i 5 uker, så jeg fikk ikke med meg starten.

FarCry2 faller ut...enten til desktop eller restarter maskina.

Se profil for spec... Kjører Windows Vista Home Premium 64-bit.

Det kan ta lang tid før dette skjer og det kan skje raskt... litt irriterende for spillet i seg selv er veldig bra...med unntak av noen få bugs som at en ikke treffer fi (eller dvs. er veldig vanskelig) på kloss hold med stasjonære maskingevær fra f.eks. jeep.

Men å kalle dette FarCry2 er å dra det langt. Det har ingenting til felles med FarCry utenom store områder. Føler litt mer slektskap til Stalker faktisk.

er vel ingen som har sagt at det skal ligne farcry 1 ? bortsett fra navnet da. men farcy2 er et supert spill. slår det meste.

Lenke til kommentar

Jeg må helt ærlig si at Far Cry 2 er årets skuffelse for min del. Har spillt 3-4 timer og kommet rundt 14-15%, men det er jo dørgelig kjedelig. Kjøringen er tragisk, fiendene dumme som brød, vakter som respawner rett etter at du har utryddet et område, vakter som er så til de grader innpåslitne og igjen, vakter som treffer meg 100-vis av meter bortenfra med en hagle, shotgun eller hva det er de har. Hadde skjønt at de traff hvis de hadde sniper, men det har de ikke. Og for ikke å snakke om alle buggene. Sitter fast i en liten skråning, klarer ikke gå opp en liten bakke, store problemer med å åpne dører. Nei, jeg er så utrolig uenig med de som mener dette er årets spill. Men skal gi det flere sjanser, har tross alt svidd av 600,- på CE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...